Osasto 41

38 Special

Luottopelaaja
Viestejä
1 579
Kysyn vaikka täällä, onko Hämeenlinnaan suunnitteilla reissua 20.9?
Ei Hämeenlinnaan ole juuri koskaan reissua järjestetty, mutta hyvä meininki siellä vieraskatsomossa on silti usein ollut.

1. järkevä reissukohde tällä kaudella on HIFK-peli lauantaina 12.10.
 

Lätsä

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
304
Kysyn vaikka täällä, onko Hämeenlinnaan suunnitteilla reissua 20.9?
Ei mitään virallista. Mut aina sinne "eksyy" porukkaa, joten veikkaus et tälläkin kaudella omatoimisesti reissaa porukkaa sinne. Joten junalippua hommaa
 

Lätsä

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
304
Mistä saa hommattua isoja osaston kannatus lippuja?
Ei mistään. Osastolla on jonkun verran keskikokoisia heilutuslippuja, joita voi heiluttaa matsin aikana. Jätti lipuissa on suhteellisen vakituiset heiluttajat.
 

Lätsä

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
304
Ei mistään. Mene seisomakatsomoon chänttäämään koko matsi volyymit maksimilla, ja ehkä saat heiluttaa jotain niistä mitä siellä jo on.
Nokia areenalla on hyvin saatavil niitä keskikokoisia et aktiivisia heiluttajia tarvii aina. Välil vituttaa junnut jotka hakee lipun, mutta ei jaksa heiluttaa 15 sec pidempään.
 

Ilvesfan

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
416
Onko tästä jo ollut puhe mutta miksei tehtäis jotain edes pikkuisen isompaa matkaa
1.3 lauantaina Lappeenrantaan katsomaan Raipe vs. Ilves ottelua?
Katsotaan nyt. Lappeenranta on vaan melko kaukana isolle matkalle. Toisekseen pitää selvittää että paljonko yksi loppuun poljettu penkki maksaa luokattoman ahtaassa ja puhki istutussa vieraskatsomossa. Sillä jonkun 500-1000 hengen reissun jälkeen Kisapuiston penkeistä ei ole puoliakaan ehjänä. Enkä tarkoita että niitä tahalteen hajoittaisi yksikään, ne ei vaan kestä edes istua.
 

Moraalinvartija

OS41 Lutuurituottaja
Viestejä
755
Onko tästä jo ollut puhe mutta miksei tehtäis jotain edes pikkuisen isompaa matkaa
1.3 lauantaina Lappeenrantaan katsomaan Raipe vs. Ilves ottelua?
Lisäyksenä @Ilvesfan vastaukseen,

Onko sulla jotain sisäpiiritietoa siitä, etteikö tossa nyt äkkiä hutais jotain pientä 600 hengen reissua tekis keväällä?

Mä oon ymmärtäny, että kaikke alle 2000 ihmistä alkaa oleen tollasia pieniä reissuja
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
9 245
Voi olla parempi että sinne Lappeeseen ei mitään isompia reissuja järjestetä kun minä en ole 100% varma että se navetta kestäisi pystyssä moista menoa. Siis ihan oikeasti sen katon kanssa pitää olla varovainen.
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 899
Voi olla parempi että sinne Lappeeseen ei mitään isompia reissuja järjestetä kun minä en ole 100% varma että se navetta kestäisi pystyssä moista menoa. Siis ihan oikeasti sen katon kanssa pitää olla varovainen.
Eikös se juuri pari vuotta sitten meinannut tulla alas kun sielä oli niin paljon lunta?
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
15 808
Ylös