Osasto 41

Ilvesfan

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
420
Kaikki tänään Tammelaan ja mökää pönttöön, ni saadaan mestaruushaaveet pidettyä yllä!! Tänään nekkuun, ni ei olekkaan enään niin valtavilla panoksilla varustettu peli lauantaina
Kyllä se lauantai on joka tapauksessa isoilla panoksilla. Suora europaikka on melkoisen tärkeä saavutus ja mitali siinä ohella. Tokihan silloin mennään sarjakärkeen, mutta silti.
 

dr Origo

Luottopelaaja
Viestejä
2 024
@dr Origo Teretulemast reissulle! Tule pitämään vähän hauskaa oikeessa elämässä Bolt Arenan vieraskatsomossa, niin ei tarvi enää täällä forkalla naureskella tilaisuutta mainostaville
Ei sitouduta, ollaan pois miten sattuu ...

En kyllä keksi mitään hyvää syytä olla menemättä matsiin.
Juuri tämä. Ei ole mitään syytä olla menemättä lauantaina Nokia Areenalle.
 

Ylivoimainen

Rivipelaaja
Viestejä
56
Ei sitouduta, ollaan pois miten sattuu ...


Juuri tämä. Ei ole mitään syytä olla menemättä lauantaina Nokia Areenalle.
Vaikea sanoa aina trollaako joku vai voiko nämä todella olla (oletettavasti aikuisen) ihmisen kommentteja. Jos et ymmärrä, miksi monilajiseuran kannattavat valitsevat mestaruustaiston kannalta MASSIIVISEN jalkapallo-ottelun vs runkosarjan ottelun 4/60 jääkiekossa, niin olet joko "potkupallo kjeeh rääh" -henkilö tai sitten et edes halua yrittää ymmärtää.
 

dr Origo

Luottopelaaja
Viestejä
2 024
Vaikea sanoa aina trollaako joku vai voiko nämä todella olla (oletettavasti aikuisen) ihmisen kommentteja. Jos et ymmärrä, miksi monilajiseuran kannattavat valitsevat mestaruustaiston kannalta MASSIIVISEN jalkapallo-ottelun vs runkosarjan ottelun 4/60 jääkiekossa, niin olet joko "potkupallo kjeeh rääh" -henkilö tai sitten et edes halua yrittää ymmärtää.
Käytkö naisten jääkiekkopeleissä tai ringettepeleissä, koska: Yksi rakkaus yksi seura? Arvaan, että moni ei käy. Miksi?

Mietippä sitä miksi en käy katsomassa sokkeria. Kun ei laji kiinnosta niin ei kiinnosta. Aivan sama onko pelaako sielä Ilves vai joku muu. Mikä siinä on vaikea ymmärtää?

En minäkään käy tuolla potkupallopuolella hehkuttamassa jokaista kiekkopeliä ja vaatimassa sieltä kylmäspraysumun keskellä olevia heppuja tulemaan katsomaan kiekkoa.
 

Raipen Lätty

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
2 388
Ei sitouduta, ollaan pois miten sattuu ...


Juuri tämä. Ei ole mitään syytä olla menemättä lauantaina Nokia Areenalle.
Jos keväällä kiekossa tärkee vierasmatsi ja samaan aikaan futiksessa ekoja kotipelejä, niin kyl kannatus menis kiekkopeliin.

Monilajiseura on hieno asia, otteluohjelman suunnittelijoille rapaa
 

jokuvaa

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
498
Käytkö naisten jääkiekkopeleissä tai ringettepeleissä, koska: Yksi rakkaus yksi seura? Arvaan, että moni ei käy. Miksi?

Mietippä sitä miksi en käy katsomassa sokkeria. Kun ei laji kiinnosta niin ei kiinnosta. Aivan sama onko pelaako sielä Ilves vai joku muu. Mikä siinä on vaikea ymmärtää?

En minäkään käy tuolla potkupallopuolella hehkuttamassa jokaista kiekkopeliä ja vaatimassa sieltä kylmäspraysumun keskellä olevia heppuja tulemaan katsomaan kiekkoa.
Tää on Osaston ketju. Jos olet yhtään Osaston ulostuloja seurannut, niin he ovat kyllä tukensa antaneet jalkapallopuolelle useaan otteeseen. Jos joku on nyt väärässä paikassa, niin se oot sää.
 

Raipen Lätty

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
2 388
Käytkö naisten jääkiekkopeleissä tai ringettepeleissä, koska: Yksi rakkaus yksi seura? Arvaan, että moni ei käy. Miksi?

Mietippä sitä miksi en käy katsomassa sokkeria. Kun ei laji kiinnosta niin ei kiinnosta. Aivan sama onko pelaako sielä Ilves vai joku muu. Mikä siinä on vaikea ymmärtää?

En minäkään käy tuolla potkupallopuolella hehkuttamassa jokaista kiekkopeliä ja vaatimassa sieltä kylmäspraysumun keskellä olevia heppuja tulemaan katsomaan kiekkoa.
Koitappa sovittaa kalenteriin naisten ringette, naisten kiekko ja miesten kiekko.

Kesällä on aikaa käydä yhteisönä katsomassa miesten jalkapalloa ja talvella miesten kiekkoa. Ilves365. Nämä risteämiskohdat on valitettavia, mutta monilajiseuran kannattaminen on ihan helvetin mahtavaa.

Kannattaa muuten pistää testiin Tammela. Lajilla ei paljoa siinä kohtaa väliä, kun Ipa pelaa.
 

dr Origo

Luottopelaaja
Viestejä
2 024
Koitappa sovittaa kalenteriin naisten ringette, naisten kiekko ja miesten kiekko.

Kesällä on aikaa käydä yhteisönä katsomassa miesten jalkapalloa ja talvella miesten kiekkoa. Ilves365. Nämä risteämiskohdat on valitettavia, mutta monilajiseuran kannattaminen on ihan helvetin mahtavaa.

Kannattaa muuten pistää testiin Tammela. Lajilla ei paljoa siinä kohtaa väliä, kun Ipa pelaa.
On toki on vaikea sovittaa kaikkea kalenteriin ja minulla menee lähes kaiken edelle jääkiekko.

Olen aikaisemminkin kertonut, että minulla on kyllä kesällä muuta ja mielekkäämpää tekemistä kuin mennä katsomaan sokkeria. Tähän minulla lienee myös oikeus?
 

jokuvaa

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
498
On toki on vaikea sovittaa kaikkea kalenteriin ja minulla menee lähes kaiken edelle jääkiekko.

Olen aikaisemminkin kertonut, että minulla on kyllä kesällä muuta tekemistä ja mielekkäämpää tekemistä kuin mennä katsomaan sokkeria. Tähän minulla lienee myös oikeus?
Tee mitä haluat, sulla on se oikeus. Täällä nyt ei vain ymmärretä sitä, miksi asetat omat valintasi jotenkin oudosti jalustalle.
 

Matt Pinestone

Rivipelaaja
Viestejä
46
On toki on vaikea sovittaa kaikkea kalenteriin ja minulla menee lähes kaiken edelle jääkiekko.

Olen aikaisemminkin kertonut, että minulla on kyllä kesällä muuta ja mielekkäämpää tekemistä kuin mennä katsomaan sokkeria. Tähän minulla lienee myös oikeus?
Tässä kiteytit hyvin mikä ero on kannattajalla ja fanilla.
 

Moraalinvartija

OS41 Lutuurituottaja
Viestejä
792
Käytkö naisten jääkiekkopeleissä tai ringettepeleissä, koska: Yksi rakkaus yksi seura? Arvaan, että moni ei käy. Miksi?

Mietippä sitä miksi en käy katsomassa sokkeria. Kun ei laji kiinnosta niin ei kiinnosta. Aivan sama onko pelaako sielä Ilves vai joku muu. Mikä siinä on vaikea ymmärtää?

En minäkään käy tuolla potkupallopuolella hehkuttamassa jokaista kiekkopeliä ja vaatimassa sieltä kylmäspraysumun keskellä olevia heppuja tulemaan katsomaan kiekkoa.

Tiäkkö ku itelläkää ei seiso junttikuulalle yhtään. Ratinassa en käynyt kertaakaan, nyt oon käynyt sellasen 5 peliä veikkausliigaa ja europelit Tammelassa, ja pakko sanoa, että siitä lajista en vieläkään ymmärrä vittuakaan, mutta Ilves pelaa, ja ne pelaa mestaruudesta. Sillon priorisoidaan se tuki sinne missä sitä eniten tarvitaan. Meinaatko, että Niilon Pojat menis ennemmin kattomaan alkukaudesta jotain Ilves-Eif matsia, jos kiekossa pelattais kullista?


Otetaan esimerkki numero 2.

Dr Origo, olette eksynyt sodassa vihollisen väijytykseen, pyydät ilmatukea toiselta komppanialta, jotta pääsisit tavoitteeseen joka sinulle on asetettu. Vastaavatkohan he sieltä sun LV 241, että ei me vittu kyllä voida, kun meillä on tossa 2 viikon päästä alkamassa tärkeempi tehtävä, jossa ei ole kyse "elämästä ja kuolemasta".

Nii, no nyt on dr origamin suolet sotakentällä kun olikin naapuri komppanian-tyypit huoria. Tällästä tää on.

Ei muutako Ilves Ylpalvo kouraan ja kertaamaan
 
Viimeksi muokattu:

dr Origo

Luottopelaaja
Viestejä
2 024
Meinaatko, että Niilon Pojat menis ennemmin kattomaan alkukaudesta jotain Ilves-Eif matsia, jos kiekossa pelattais kullista?
Meinaan.

Otetaan esimerkki numero 2.

Dr Origo, olette eksynyt sodassa vihollisen väijytykseen, pyydät ilmatukea kranaatinheitinkomppanialta, jotta pääsisit tavoitteeseen joka sinulle on asetettu. Vastaavatkohan he sieltä sun LV 241, että ei me vittu kyllä voida, kun meillä on tossa 2 viikon päästä alkamassa tärkeempi tehtävä, jossa ei ole kyse "elämästä ja kuolemasta".

Nii, no nyt on dr origamin suolet sotakentällä kun olikin krhk-tyypit huoria. Tällästä tää on.

Ei muutako Ilves Ylpalvo kouraan ja kertaamaan
Tää oli sopivan sakeeta settiä. Kiitos. :)
 
Ylös