Kummankohan meistä pitäisi sitä lukemisen ymmärtämistä opetella?
Viestissä johon kommentoin kaveri kertoi avoimesti ettei futis kiinnosta pätkääkään mutta nyt kun on mahdollisuus mestaruuteen niin hänkin on mukana. Ilves365.
Niin, no vastaampa itsekkin tähän.
Niin, Ratinassa en käynyt kertaakaan. Olen talvella istunut kokoustamassa Tammelaan/jalkapalloon liittyvissä asioissa sellaisten tahojen kanssa, jotka kysyivät minulta/meiltä näkemyksiä asioihin, vaikka lajista en mitään ymmärräkkään. Olin paasaamassa jalkapallon ja jääkiekon eriarvoisuudesta, ja siitä kuinka vähemmälle osalle futis on jäänyt ratina-eran aikana.
Olen soitellut futiksen johdon kanssa, kun alkukaudesta pelipäivät eivät näkyneet katukuvassa, miettien miten tätä voisi tehostaa, yhdessä heidän kanssaan.
Jokaiseen Tammelan matsiin en ole kylläkään eksynyt tällä veikkausliigakaudella, joka on kyllä osittain omaa saamattomuutta, eli siinä mielessä muovinen olen futiksen osalta.
Ilvestä olen käynyt paikanpäällä varovaisesti arvioiden noin ~530 ottelua kolmessa lajissa, 4 eri maassa viimeisen 17 vuoden aikana, kun Ilveksestä on kehkeytynyt elämäntapa.
Jalkapallosta ei tarvi digata, että Ilvestä voisi kannattaa silläkin puolella. Vien tukeni sinne missä sitä eniten milloinkin tarvitaan Ilveksessä, oli kyse juniorien lätkäpelistä, salibändy karsinnoista, europeleistä, lätkäpelistä, kaverien futsalpelistä etc.
Nyt jalkapallo vaatii suuremman tuen katsomosta, kuin yksittäinen runkosarjaottelu kiekossa. Pelipäivät harvoin ovat päällekkäin, joten nyt päätös on selkeä.
Ikävä kertoa, mutta jalkapallo tulee olemaan lähivuosina IlvesHOKIN tuottavin sijoitus, ja suurimpia tulonlähteitä.
Olen ihan täysi gloryhunter, menestyksen perässä juossut katsomassa Ilveksen ansioitumista jo vuosia, enkä ole mitään tehnyt seurayhteisön eteen. Olen ostanut 16 vuotta kausarinkin Ilveksen halvimpiin katsomolohkoihin seisomaan.