Jäähykuningas18
Luottopelaaja
Mikä toi on? Meillä on ainakin kannattajakatsomo.Fanikatsomo
Mikä toi on? Meillä on ainakin kannattajakatsomo.Fanikatsomo
Kun klikkaat auki lippu.fi katsomokartan, se tarjoaa sekä fanikatsomoa että seisomakatsomoa.Mikä toi on? Meillä on ainakin kannattajakatsomo.
Onko siellä nyt ihan oikeesti jotkut äidin pikkumussukat huudeleet jotain?Laitetaan nyt palautetta tänne vaikka ei koko Osastoa koskekaan.
Todella hyvää pelisilmää muutamalta osaston aktiivilta huudella vittu saatanaa tuollaisessa perheille suunnatussa poliisit-palomiehet höntsyssä - ihan sama kuinka paljon antipatioita niitä poliiseja kohtaan on.
Ei me tommosia. Poliisi on ystävä.Laitetaan nyt palautetta tänne vaikka ei koko Osastoa koskekaan.
Todella hyvää pelisilmää muutamalta osaston aktiivilta huudella vittu saatanaa tuollaisessa perheille suunnatussa poliisit-palomiehet höntsyssä - ihan sama kuinka paljon antipatioita niitä poliiseja kohtaan on.
Jos totta, niin myötistä. Ja Osasto kuumeisesti miettii miksi kukaan ei halua liittyä tuohon aktiivikannattajien joukkoon. Kukaan, pl. se kymmenen hengen joukko, ei halua olla osana huora Mattila -chänttejä, tai huudella rumia perhehöntsässä.Laitetaan nyt palautetta tänne vaikka ei koko Osastoa koskekaan.
Halaa poliisia!Elää ja nauti.
Kaikki kytät ovat kauniita? ❤️
Niin no, se on vanhempien asia kasvattaa lapsiaan jotka joutuivat rumia sanoja kuulemaan. Kasvatusvaihtoehdot joko:Laitetaan nyt palautetta tänne vaikka ei koko Osastoa koskekaan.
"Varokaa mellakoivaa poliisia"Mitä ensimmäisen erän tifossa luki? Vietiin pois ennen kuin näkövinkkelistäni sain selvää mitä kaikkiaan luki.
Kuvaa tästä?"Varokaa mellakoivaa poliisia"
Älä nyt jaksa. Puolella porukkaa Osaston-paidat, silloin edustat ihmisten mielissä sitä.Niin no, se on vanhempien asia kasvattaa lapsiaan jotka joutuivat rumia sanoja kuulemaan. Kasvatusvaihtoehdot joko:
A) Noi jätkät on ihan oikeessa, kaikki kytät on poliiseja. Piste.
B) Noi jätkät on täyttä roskasakkia, älkää ikinä menkö lähellekään noita. Piste.
tai:
C) Noilla jätkillä on oma mielipiteensä, mikä heillä on oikeus ilmaista. Se, mitä mieltä te olette asiasta, saatte itse päättää, kunhan olette enemmän perehtyneet asiaan. Ihmisiä ei voi tuomita pelkästään sen takia, mitä he tunnepäissään huutelevat, ja minun tehtäväni on kasvattaa teistä mahdollisimman kypsiä ihmisiä, jotta te olette aikuisina valmiita tekemään parhaat mahdolliset ratkaisut itsenne kannalta.
Tällainen asia on myös hyvä huomioida: Poliisit vs Palomiehet- matsissa oli n. 8 ihmistä päädyssä, eikä siellä ollut yhtä ainoaa Osaston symbolia. Tämä johtui siitä, että kyseessä oli yksittäisten ihmisten mielenilmaus. Tästä mielenilmauksesta saa kaikki olla mitä meiltä tahansa, mutta en myöskään jaksa ottaa itse paskaa niskaan siitä, jos jonkun lapsi saattoi kuulla minun suustani rumia sanoja. Teidän lastenne kasvatus on teidän hommanne, ei minun.