IhanJuniori
Junioripelaaja
No sinne jää poliisit kuitenkin pelin jälkeen viihteelle. Vinkkasin katsomoksi seisomakatsomoa
Juokaa ja painikaa.
Halaa poliisia!Elää ja nauti.
Kaikki kytät ovat kauniita? ❤️
Niin no, se on vanhempien asia kasvattaa lapsiaan jotka joutuivat rumia sanoja kuulemaan. Kasvatusvaihtoehdot joko:Laitetaan nyt palautetta tänne vaikka ei koko Osastoa koskekaan.
Todella hyvää pelisilmää muutamalta osaston aktiivilta huudella vittu saatanaa tuollaisessa perheille suunnatussa poliisit-palomiehet höntsyssä - ihan sama kuinka paljon antipatioita niitä poliiseja kohtaan on.
"Varokaa mellakoivaa poliisia"Mitä ensimmäisen erän tifossa luki? Vietiin pois ennen kuin näkövinkkelistäni sain selvää mitä kaikkiaan luki.
Kuvaa tästä?"Varokaa mellakoivaa poliisia"
Älä nyt jaksa. Puolella porukkaa Osaston-paidat, silloin edustat ihmisten mielissä sitä.Niin no, se on vanhempien asia kasvattaa lapsiaan jotka joutuivat rumia sanoja kuulemaan. Kasvatusvaihtoehdot joko:
A) Noi jätkät on ihan oikeessa, kaikki kytät on poliiseja. Piste.
B) Noi jätkät on täyttä roskasakkia, älkää ikinä menkö lähellekään noita. Piste.
tai:
C) Noilla jätkillä on oma mielipiteensä, mikä heillä on oikeus ilmaista. Se, mitä mieltä te olette asiasta, saatte itse päättää, kunhan olette enemmän perehtyneet asiaan. Ihmisiä ei voi tuomita pelkästään sen takia, mitä he tunnepäissään huutelevat, ja minun tehtäväni on kasvattaa teistä mahdollisimman kypsiä ihmisiä, jotta te olette aikuisina valmiita tekemään parhaat mahdolliset ratkaisut itsenne kannalta.
Tällainen asia on myös hyvä huomioida: Poliisit vs Palomiehet- matsissa oli n. 8 ihmistä päädyssä, eikä siellä ollut yhtä ainoaa Osaston symbolia. Tämä johtui siitä, että kyseessä oli yksittäisten ihmisten mielenilmaus. Tästä mielenilmauksesta saa kaikki olla mitä meiltä tahansa, mutta en myöskään jaksa ottaa itse paskaa niskaan siitä, jos jonkun lapsi saattoi kuulla minun suustani rumia sanoja. Teidän lastenne kasvatus on teidän hommanne, ei minun.
Onneksi mulla on teiniangsti mennyt ohi jo, tässä elämänvaiheessa pystyn jo aikuisen mielellä käsittelemään aisioita. Osastolla on laskentatavasta riippuen 60-90 aktiivijäsentä, voit ihan itse laskea, kuinka suuri prosentti heistä päätti käydä kannattamassa palomiehiä.Älä nyt jaksa. Puolella porukkaa Osaston-paidat, silloin edustat ihmisten mielissä sitä.
Kannattanee siinä teiniangstin keskellä kelailla sitä minkälaisena porukkana haluat että teidät nähdään.
Se on hauska kun tätä hommaa edelleen pidetään jonain teinien sekoiluna. Suurin osa aktiiviporukkaa on jo lähempänä 30v kuin 20v, me ei vaan ajatella samalla tavalla kuin teÄlä nyt jaksa. Puolella porukkaa Osaston-paidat, silloin edustat ihmisten mielissä sitä.
Kannattanee siinä teiniangstin keskellä kelailla sitä minkälaisena porukkana haluat että teidät nähdään.
Poliisi on ystävä
No wuhwuhwuh, jokanen tehköön johtopäätöksensä mutta ei tuo nyt tarkoita että mitä ikinä siellä mylvitään niin on automaattisesti Osaston virallinen kanta. Ja siis ainiin meinas unohtua, kaikki poliisit on kyttiä!Älä nyt jaksa. Puolella porukkaa Osaston-paidat, silloin edustat ihmisten mielissä sitä.
Kytät kyseleeKuvaa tästä?upee
Kumma juttu ettei olla enää sympaattisia edes fanien puolella, kun seura on noussut pohjan sylkykupista jokavuotiseksi mestarikandidaatiksi.Facen Ilves ryhmässä joku kertoilee et osasto tuo huonoa mainetta faneille lakanan takia lisää. Ennen oltiin sympattisia mut ei sitäkää olla enää.
No sitten se on varmaan totuus kun kerran facessa niin lukee. Jämpti on. Onneksi ei olla enää pieniä ja sympaattisia. 100 kertaa 100 otan vihatun roolin kuin vihaajan roolin. Sitä jälkimmäistä tulikin muutama vuosikymmen koettua.Facen Ilves ryhmässä joku kertoilee et osasto tuo huonoa mainetta faneille lakanan takia lisää. Ennen oltiin sympattisia mut ei sitäkää olla enää.