En luullut tätä edes kirjoittavani, mutta laitetaas nyt kuitenkin, itse kuulun porukkaan taittopenkit, ajoin katkarapu tms, boomeri jne jne. Lisäksi olen periaatteessa sitä mieltä, että niitä sääntöjä pitäisi noudattaa, typeriäkin, mutta mutta.
Jokainen näki, että ne liput ei haitanneet ketään, EI KETÄÄN! Siellä takana oli pelkkiä Ilveksen kannattajia. Kyllähän siitä viereisestä katsomosta näki selvästi, että tuo järkkäreiden agressiivisuus kumpusi siitä, kun joutuivat naurunalaiseksi siinä ekan erän aikana, kun yrittivät pelin ollessa kesken jahdata sitä yhtä lippua, jota sitten siirreltiin sitä myöden sivuun.
Siinä ympärilläni oli muitakin kaltaisiani ja ekassa erässä lähinnä naurettiin sitä touhua, itse olin näkevinäni, että yhtä lippua joku järkkäri kantoi pois sieltä ja jostain ilmestyi uusi ja sille naurettiin, ja sille jahtaamiselle. Porukalla ihmeteltiin, että miksi eivät anna olla. Vielä enemmän naurettiin, kun niitä lippuja olikin yhtäkkiä kolme.
Erätauolla lähinnä tyrmistyttiin siitä touhusta ja oltiin jo aivan varmoja, että se seisomakatsomo tyhjennettäisiin, onneksi niin ei käynyt. Se järkkäreiden touhu näytti täysin ylimitoitetulta ja provosoivalta.
Toivottavasti selvittiin pienillä vahingoilla, itse olin näkevinäni, että se hoitotoimenpiteiden kohteena ollut kaveri palasi myöhemmin katsomoon.
Korjataas vielä lopuksi, oli niistä lipuista kuitenkin se haitta, että aika ajoin ekassa erässä meinasi pelin seuraaminen häiriintyä, kun piti seurata sitä järkkäreiden juoksuttamista.