Tuo "väkisin väännetty" on ihan itse keksimäsi olkiukko. Idean koko pointti on että se tehtäisiin fanipohjalta.Unohtakaa nyt jo heti alkuunsa jotkut väkisin väännetyt kannatusbiisit varsinkin Osaston nimissä.
Lykkyö tykö sit vaan, mutta saatte tehdä vaikka ihan Ilvesfoorumin ylläpitäjien kesken tämän mestariteoksen. Osasto nyt ei ainakaan käsiään tunge tälläseen paskaanTuo "väkisin väännetty" on ihan itse keksimäsi olkiukko. Idean koko pointti on että se tehtäisiin fanipohjalta.
No se on hyvä että tiedät paremmin. Siellä Euroopassa tosiaan tuon tapaiset tekeleet ovat välillä hyvinkin suosittuja, mutta jos ne on kaikki paskoja mielestäsi niin kai ne sitten on.Lykkyö tykö sit vaan, mutta saatte tehdä vaikka ihan Ilvesfoorumin ylläpitäjien kesken tämän mestariteoksen. Osasto nyt ei ainakaan käsiään tunge tälläseen paskaan
Ja ei, en ole Osaston jäsen.
No senkus biisiä tekemään sit vaan, mutta jättäkää Osasto ulos näistä höpinöistä.No se on hyvä että tiedät paremmin. Siellä Euroopassa tosiaan tuon tapaiset tekeleet ovat välillä hyvinkin suosittuja, mutta jos ne on kaikki paskoja mielestäsi niin kai ne sitten on.
Ja ei se Ilves murisee edelleenkään mitään Mozartia ole ja sanatkin vanhentuneet vuosikaudet sitten, mutta jotenkin kaikki siitä tykkää silti.
Eli oikein kannattavat?No senkus biisiä tekemään sit vaan, mutta jättäkää Osasto ulos näistä höpinöistä.
Mitä tarkoitat?Eli oikein kannattavat?
Onneksi asia ei ole sinun päätettävissä ja jokaisella on täysi oikeus heittää tänne kehitysideoita, ilman että heidät nauretaan välittömästi (yleensä samojen) käyttäjien toimesta pystyyn.No senkus biisiä tekemään sit vaan, mutta jättäkää Osasto ulos näistä höpinöistä.
Tulen jatkossakin nauramaan ehdotuksille jotka on luokkaa "kannustusta kajareista" ja "uus Saravon Pekka feat. Osasto41". JMT.Onneksi asia ei ole sinun päätettävissä ja jokaisella on täysi oikeus heittää tänne kehitysideoita, ilman että heidät nauretaan välittömästi (yleensä samojen) käyttäjien toimesta pystyyn.
Molemmat oli mun ehdotuksia! Laitoit vähän maustetta tosin. Kyllä mulla pokka piisaa jatkossakin ehdotella junttimaisia juttuja, eikä haittaa, vaikka vittuilua tulisikin.Tulen jatkossakin nauramaan ehdotuksille jotka on luokkaa "kannustusta kajareista" ja "uus Saravon Pekka feat. Osasto41". JMT.
Tässä taas yksi tyypillinen osaston jäsen. Vain osasto osaa kannustaa oikein. Kaikki muu on kiellettyä . Kysyn edelleenkin. Kuvitteletteko olevanne isonpi kuin ILVES.Tulen jatkossakin nauramaan ehdotuksille jotka on luokkaa "kannustusta kajareista" ja "uus Saravon Pekka feat. Osasto41". JMT.
Kannattaa ottaa selvää mikä on Osaston visio ja millaista kannattajakulttuuria he ajavat eteenpäin. Voittehan toki mennä ihan Osastolta kysymään että miten on, mutta ei kannata olla mietaana kun vastaukset on samoja kuin mitä minä olen jo aiemmin suoraan sanonut.Tai sellainen, että puhutaan jonkun ryhmän puolesta kuulumatta edes siihen.
En edelleenkään kuulu Osastoon.Tässä taas yksi tyypillinen osaston jäsen. Vain osasto osaa kannustaa oikein. Kaikki muu on kiellettyä . Kysyn edelleenkin. Kuvitteletteko olevanne isonpi kuin ILVES.
Itsekin olen heittänyt tänne ideoita tyyliin niin että paskalla tullut mieleen ja idea julkaistu ennen kuin vessa vedetty. Ei kukaan täällä erikseen aja mitään omaa kulttuuriansa eikä jokaista ideaa tarvitse ottaa niin vakavasti.En edelleenkään kuulu Osastoon.
Mikä helvetti teitä estää tekemästä näitä biisejä tai tuomalla omaa maustetta kannatuskulttuuriin? Ei teistä ole siihen, vaan mukavampi on huudella foorumilla kuinka tätä ja tota voisi kokeilla kunhan ei vaan itse tarvi osallistua. Osasto hoitakoot tämänkin minun ehdotukseni minun puolestani.
Voitte ajaa omanlaista kannattajakulttuurianne eteenpäin niin paljon kun huvittaa, mutta älkää tehkö sitä Osaston kustannuksella. Osasto tekee asiat omalla tavallaan ja Ilvesfoorumin ultrat sitten myös omallaan, katsokaan kumpi ottaa enempi tuulta allensa.