Osasto 41

AQ21

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
3 734
Tuon kaltaisia biisejähän on Euroopan futisfaneilla pilvin pimein, ja niiltähän me koitetaan ottaa mallia. Hyvin tehtynä olisi ehdottomasti toimiva. Ja siis siltä pohjalta, että jostain Osaston chantistä tehdään biisi
 

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 407
Tuo "väkisin väännetty" on ihan itse keksimäsi olkiukko. Idean koko pointti on että se tehtäisiin fanipohjalta.
Lykkyö tykö sit vaan, mutta saatte tehdä vaikka ihan Ilvesfoorumin ylläpitäjien kesken tämän mestariteoksen. Osasto nyt ei ainakaan käsiään tunge tälläseen paskaan :D

Ja ei, en ole Osaston jäsen.
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 979
Yksi kysymys. Miksi? Osastolla ihan tarpeeksi pelaajille kohdistettuja lyhyitä ja ytimekkäitä chänttejä. Ei sinne mitään lauluja lisäksi tarvita, varsinkin kun se olisi sitten Osasto joka tätäkin pääsääntöisesti joutuisi yksin hoilaamaan. Ja vaikka kuinka tehtäisiin kannatajapohjalta niin väkisin väännettyä se silti olisi jos näitä Saravon Pekkoja aletaan apinoimaan. Ei jatkoon.
 

AQ21

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
3 734
Lykkyö tykö sit vaan, mutta saatte tehdä vaikka ihan Ilvesfoorumin ylläpitäjien kesken tämän mestariteoksen. Osasto nyt ei ainakaan käsiään tunge tälläseen paskaan :D

Ja ei, en ole Osaston jäsen.
No se on hyvä että tiedät paremmin. Siellä Euroopassa tosiaan tuon tapaiset tekeleet ovat välillä hyvinkin suosittuja, mutta jos ne on kaikki paskoja mielestäsi niin kai ne sitten on.

Ja ei se Ilves murisee edelleenkään mitään Mozartia ole ja sanatkin vanhentuneet vuosikaudet sitten, mutta jotenkin kaikki siitä tykkää silti.
 

Blegifan

Luottopelaaja
Viestejä
2 486
Kehitysehdotus:

Laulut kuulostavat loistavalta, mutta ehkä hieman haluaisin useammin kuulla ”huutoja”, joihin voi perää heittää säkeistön laulua. Kuuluvat paremmin ja ovat ytimekkään kauniita.

en sanotuksia tietenkään nyt keksi, mutta siihen tapaan, että Capo huutaa lauseen ja porukka toistaa.
 

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 407
No se on hyvä että tiedät paremmin. Siellä Euroopassa tosiaan tuon tapaiset tekeleet ovat välillä hyvinkin suosittuja, mutta jos ne on kaikki paskoja mielestäsi niin kai ne sitten on.

Ja ei se Ilves murisee edelleenkään mitään Mozartia ole ja sanatkin vanhentuneet vuosikaudet sitten, mutta jotenkin kaikki siitä tykkää silti.
No senkus biisiä tekemään sit vaan, mutta jättäkää Osasto ulos näistä höpinöistä.
 

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 407
Onneksi asia ei ole sinun päätettävissä ja jokaisella on täysi oikeus heittää tänne kehitysideoita, ilman että heidät nauretaan välittömästi (yleensä samojen) käyttäjien toimesta pystyyn.
Tulen jatkossakin nauramaan ehdotuksille jotka on luokkaa "kannustusta kajareista" ja "uus Saravon Pekka feat. Osasto41". JMT.
 

931931

Luottopelaaja
Viestejä
1 536
Tottakai on rikkaus, että seuran ympärillä on yhteisö, joka tekee biisejä. Tosin jos tänne kirjoittelevat oikeasti ajattelevat, että tämä yhteisö on yhtä kuin Osasto, niin kannattaa varautua pettymään. Ei Osasto tee sinulle biisejä, tai katsomossa tuuleta maaleja tai taputa puolestasi.
 

Cigaro

Luottopelaaja
Viestejä
2 311
Tulen jatkossakin nauramaan ehdotuksille jotka on luokkaa "kannustusta kajareista" ja "uus Saravon Pekka feat. Osasto41". JMT.
Molemmat oli mun ehdotuksia! Laitoit vähän maustetta tosin. Kyllä mulla pokka piisaa jatkossakin ehdotella junttimaisia juttuja, eikä haittaa, vaikka vittuilua tulisikin.

Toiveenani on vaan, että keskusteluun kuuluisi edea alkeellista argumentointia. "Näkemättä paskaa" "Kuulematta paskaa" "Paskaa" -tason onelinerit ovat vain niin väsyneitä keskustelufoorumilla. Tai sellainen, että puhutaan jonkun ryhmän puolesta kuulumatta edes siihen.
 

jahnu

Rivipelaaja
Viestejä
94
Tulen jatkossakin nauramaan ehdotuksille jotka on luokkaa "kannustusta kajareista" ja "uus Saravon Pekka feat. Osasto41". JMT.
Tässä taas yksi tyypillinen osaston jäsen. Vain osasto osaa kannustaa oikein. Kaikki muu on kiellettyä . Kysyn edelleenkin. Kuvitteletteko olevanne isonpi kuin ILVES.
 

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 407
Tai sellainen, että puhutaan jonkun ryhmän puolesta kuulumatta edes siihen.
Kannattaa ottaa selvää mikä on Osaston visio ja millaista kannattajakulttuuria he ajavat eteenpäin. Voittehan toki mennä ihan Osastolta kysymään että miten on, mutta ei kannata olla mietaana kun vastaukset on samoja kuin mitä minä olen jo aiemmin suoraan sanonut.
 

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 407
Tässä taas yksi tyypillinen osaston jäsen. Vain osasto osaa kannustaa oikein. Kaikki muu on kiellettyä . Kysyn edelleenkin. Kuvitteletteko olevanne isonpi kuin ILVES.
En edelleenkään kuulu Osastoon.

Mikä helvetti teitä estää tekemästä näitä biisejä tai tuomalla omaa maustetta kannatuskulttuuriin? Ei teistä ole siihen, vaan mukavampi on huudella foorumilla kuinka tätä ja tota voisi kokeilla kunhan ei vaan itse tarvi osallistua. Osasto hoitakoot tämänkin minun ehdotukseni minun puolestani.

Voitte ajaa omanlaista kannattajakulttuurianne eteenpäin niin paljon kun huvittaa, mutta älkää tehkö sitä Osaston kustannuksella. Osasto tekee asiat omalla tavallaan ja Ilvesfoorumin ultrat sitten myös omallaan, katsokaan kumpi ottaa enempi tuulta allensa.
 

AQ21

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
3 734
En edelleenkään kuulu Osastoon.

Mikä helvetti teitä estää tekemästä näitä biisejä tai tuomalla omaa maustetta kannatuskulttuuriin? Ei teistä ole siihen, vaan mukavampi on huudella foorumilla kuinka tätä ja tota voisi kokeilla kunhan ei vaan itse tarvi osallistua. Osasto hoitakoot tämänkin minun ehdotukseni minun puolestani.

Voitte ajaa omanlaista kannattajakulttuurianne eteenpäin niin paljon kun huvittaa, mutta älkää tehkö sitä Osaston kustannuksella. Osasto tekee asiat omalla tavallaan ja Ilvesfoorumin ultrat sitten myös omallaan, katsokaan kumpi ottaa enempi tuulta allensa.
Itsekin olen heittänyt tänne ideoita tyyliin niin että paskalla tullut mieleen ja idea julkaistu ennen kuin vessa vedetty. Ei kukaan täällä erikseen aja mitään omaa kulttuuriansa eikä jokaista ideaa tarvitse ottaa niin vakavasti.

Osasto kuitenkin haluaa itsekin toivottavasti jatkaa oman toimintansa kehittämistä ja muita kuuntelemalla kehittyy parhaiten. Jos jokaisen pikkuheiton vastaanotto on tätä luokkaa, niin kohta jää ne hyvätkin ideat kertomatta koska kaikki ihmiset eivät syystä tai toisesta pidä siitä, että heille nauretaan päin naamaa.
 

Takaisku

Luottopelaaja
Viestejä
2 403
Uudet ideat (huonotkin) ovat aina kehitystä eteenpäin vieviä. Kaikki mikä herättää keskustelua herättää myös ajattelua. Toki aina löytyy lyttääjiä ja mollaajia, joilla ei ole annettavana mitään rakentavaa. Itse pidän luomuna kannustamisesta. Kannustus kajareista tuo mieleen läpsyttimet ja muut keinotekoiset meteliä aikaansaavat apparaatit.
 
Ylös