CTS
Vakiokokoonpanossa
Onkin todella fiksua kostaa Ilvekselle jotain jonkun muun tekemää tai tekemättä jättämää.Ilves-Tapparat jää väliin ens kaudella rangaistuksena Ilves-fanien urpoudelle.
Oppiipahan saatana!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onkin todella fiksua kostaa Ilvekselle jotain jonkun muun tekemää tai tekemättä jättämää.Ilves-Tapparat jää väliin ens kaudella rangaistuksena Ilves-fanien urpoudelle.
Olisi meidänkin, jos Tappara ei vihaisi kannattajatoimintaa.Kyllä esim. Tukholman derbytkin ois paljon hienompia jos ei olis vastustajan faneja paikalla!
Eihän tossa keväällä saanut mennä kuin omat kotikannattajat paikalle halliin. No siinä ainakin mouhot onnistu ettei halua kuin lisää muovia.Kyllä esim. Tukholman derbytkin ois paljon hienompia jos ei olis vastustajan faneja paikalla!
Meidän the Keke! Ei sentään taida isossa kuvassa olla ihan linjassa Keken kirjoitusten kanssa. Ei siis yleensä nähdäkseni ole näin huonoa erää tullut ulos mitä tänne nyt tältä käyttäjältä.Onko Keijo tullu forkalle?
Kyllä! Kostan tän tukena Ilvekselle.Onkin todella fiksua kostaa Ilvekselle jotain jonkun muun tekemää tai tekemättä jättämää.
Oppiipahan saatana!
Yksi lippu taisi olla jäljellä silloin kun stevarit sen rynnäkkönsä tekivät. Noita lippujahan ne jahtasivat koko helvetin erän ajan alusta saakka.”yhden heilutuslipun”.. Tuossa kyseisestä pelistä kuvatun videon yksi kohta. Näyttäisi kovasti että lippuja heilui tuossakin kohtaa kolme kappaletta. Korjatkaa jos olen väärässä!
On se hurja äiäPaljon on puhuttu faniryhmien sisäisestä kurinpidosta niin kyllä tämmönen Mouhijärvi-luokan typeryys on asia mihin pitää puuttua nyt ja vastakin.
Heikkoa on. Kerta kaikkiaan.
Edit. Ja sieltä liput (3 kpl) Tappara-Ilves 24.10. hommattu.
Ai niitä oli kolme? No nyt kyllä! Nyt tapparalla oli oikeus väkivaltaan etenkin sivullisia kohtaan!”yhden heilutuslipun”.. Tuossa kyseisestä pelistä kuvatun videon yksi kohta. Näyttäisi kovasti että lippuja heilui tuossakin kohtaa kolme kappaletta. Korjatkaa jos olen väärässä!
Virta11 on asiallinen nikki yleensä. Kaikilla on omat sokeat pisteensä ja se sallittakootLähde nyt mouho jo menemään, trollauksesi on nähty![]()
En tajua, mutta ok.Kyllä! Kostan tän tukena Ilvekselle.
Logiikka on selvä:
Jos Ilves pelaa, varsinkin 300 metrin päässä, niin sillon ollaan paikalla.
Vasta kun Ratinen tai joku muu pelaaja heittää hanskat tiskiin ni itse seuraan perässä.
Tästä vahvasti samaa mieltä.Virta11 on asiallinen nikki yleensä. Kaikilla on omat sokeat pisteensä ja se sallittakoot![]()
Sinänsä hyvä korjaus, mutta näitä rynnäköitä kannattajakatsomoonhan oli kaksi. Ensimmäinen tapahtui ensimmäisen erän aikana yhden lipun liehuessa ja toinen erätauolla, kun kuvassa näkyvät 3 lippua oli saatu ilmaan. Se toinen oli rynnäköistä se pahamaineisempi ja ja "tuhoisampi", joten valitettavasti ensimmäinen on vähän jäänyt unohtumaan.”yhden heilutuslipun”.. Tuossa kyseisestä pelistä kuvatun videon yksi kohta. Näyttäisi kovasti että lippuja heilui tuossakin kohtaa kolme kappaletta. Korjatkaa jos olen väärässä!
Toisaalta sekin, Keijo ei käy ikinä hallissa. Oikeassa ootMeidän the Keke! Ei sentään taida isossa kuvassa olla ihan linjassa Keken kirjoitusten kanssa. Ei siis yleensä nähdäkseni ole näin huonoa erää tullut ulos mitä tänne nyt tältä käyttäjältä.
Vedä sääki saatana happee välillä.Kerran olin katsomassa AIK-Djurgården ja harmitti kun siellä oli Difin kannattajia.
Tapahtuma olis ollu paljon hienompi pelkästään kotijoukkueen faneilla!
Haluan vaan nähdä, että miten tää vaikuttaa uutisointiin, jossa usein meidän kannattajaporukasta kuva, vaikka itse uutinen tai kommentti ei edes liittyisi Osastoon.Hyvä päätös kun yhteistä säveltä ei löydetä niin parempi olla menemättä.
Ei Osaston tarvitse tapparan suojelija enkeliksi ruveta. Saman rahan voi aina sijoittaa vierasmatkoihin, joten eiköhän nyt mekin pärjätä tämä runkosarja ilman vieraspaikallisiaTappara tarvitsee Osastoa, että saavat yli 11k ensimmäiseen kotipeliin.
Hyvä ole sitten paikallaKerran olin katsomassa AIK-Djurgården ja harmitti kun siellä oli Difin kannattajia.
Tapahtuma olis ollu paljon hienompi pelkästään kotijoukkueen faneilla!
Tästä eri mieltä.Ei Osaston tarvitse tapparan suojelija enkeliksi ruveta. Saman rahan voi aina sijoittaa vierasmatkoihin, joten eiköhän nyt mekin pärjätä tämä runkosarja ilman vieraspaikallisia![]()