Osasto 41

Kyllä esim. Tukholman derbytkin ois paljon hienompia jos ei olis vastustajan faneja paikalla!
Olisi meidänkin, jos Tappara ei vihaisi kannattajatoimintaa.

Kyllä esim. Tukholman derbytkin ois paljon hienompia jos ei olis vastustajan faneja paikalla!
Eihän tossa keväällä saanut mennä kuin omat kotikannattajat paikalle halliin. No siinä ainakin mouhot onnistu ettei halua kuin lisää muovia.

”yhden heilutuslipun”.. Tuossa kyseisestä pelistä kuvatun videon yksi kohta. Näyttäisi kovasti että lippuja heilui tuossakin kohtaa kolme kappaletta. Korjatkaa jos olen väärässä!

Liitteet

• IMG_0783.png
    IMG_0783.png
    1,2 MB · kertaa luettu: 112
Onkin todella fiksua kostaa Ilvekselle jotain jonkun muun tekemää tai tekemättä jättämää.
Oppiipahan saatana!
Kyllä! Kostan tän tukena Ilvekselle.

Logiikka on selvä:

Jos Ilves pelaa, varsinkin 300 metrin päässä, niin sillon ollaan paikalla.

Vasta kun Ratinen tai joku muu pelaaja heittää hanskat tiskiin ni itse seuraan perässä.

”yhden heilutuslipun”.. Tuossa kyseisestä pelistä kuvatun videon yksi kohta. Näyttäisi kovasti että lippuja heilui tuossakin kohtaa kolme kappaletta. Korjatkaa jos olen väärässä!
Yksi lippu taisi olla jäljellä silloin kun stevarit sen rynnäkkönsä tekivät. Noita lippujahan ne jahtasivat koko helvetin erän ajan alusta saakka.

Ai niitä oli kolme? No nyt kyllä! Nyt tapparalla oli oikeus väkivaltaan etenkin sivullisia kohtaan!

Vaikka tiedotteessa olisi virhe niin se ei sitä pointtia hävitä.

Sinänsä hyvä korjaus, mutta näitä rynnäköitä kannattajakatsomoonhan oli kaksi. Ensimmäinen tapahtui ensimmäisen erän aikana yhden lipun liehuessa ja toinen erätauolla, kun kuvassa näkyvät 3 lippua oli saatu ilmaan. Se toinen oli rynnäköistä se pahamaineisempi ja ja "tuhoisampi", joten valitettavasti ensimmäinen on vähän jäänyt unohtumaan.

Molemmat kuitenkin toimivat erinomaisina esimerkkeinä siitä, kuinka naapuriseura näkee Ilveksen ääneenkannattajat pelkkänä roskasakkina, jotka voi keilata ihan rauhassa ja seuraamuksista välittämättä kumoon niinkin vähäisen sääntörikkomuksen kuin heiluvan lipun takia. Pitäkööt tunkkinsa.

Meidän the Keke! Ei sentään taida isossa kuvassa olla ihan linjassa Keken kirjoitusten kanssa. Ei siis yleensä nähdäkseni ole näin huonoa erää tullut ulos mitä tänne nyt tältä käyttäjältä.
Toisaalta sekin, Keijo ei käy ikinä hallissa. Oikeassa oot :)

Hyvä päätös kun yhteistä säveltä ei löydetä niin parempi olla menemättä.
Haluan vaan nähdä, että miten tää vaikuttaa uutisointiin, jossa usein meidän kannattajaporukasta kuva, vaikka itse uutinen tai kommentti ei edes liittyisi Osastoon.

Eli tuleeko taas "kannattajatoiminnan lieveilmiöitä" Osaston toimesta olematta edes paikalla :D

Hyvä puoli sille tapparafanille, joka pelkäsi kävellä kaupungilla hassu hattu päässä, jos vaikka joku tarranliimaajahuligaani hyökkää kimppuun.

Minunkin mielestä hyvä reaktio.

Jos tässä on yhtiötä myöten tuotu tietoisuuteen, että muut katsojat pelkäävät. Tämän lisäksi on tehty ylipäätään osallistuminen niin vaikeaksi, että tuntuu siltä, että sinne ei Osastoa haluakkaan, niin turhahan näissä lähtökohdissa on tapahtumiin osallistua. Eipä tule lisää mielipahaa.

Silti tässä lähinnä jännittää, että löytyykö ratkaisu jo Tapparan isännöimään ensimmäiseen vai vasta toiseen paikallispeliin. Tappara tarvitsee Osastoa, että saavat yli 11k ensimmäiseen kotipeliin. Kyllä tähän ratkaisu vielä löytyy. On löytynyt aiemminkin.

Ei Osaston tarvitse tapparan suojelija enkeliksi ruveta. Saman rahan voi aina sijoittaa vierasmatkoihin, joten eiköhän nyt mekin pärjätä tämä runkosarja ilman vieraspaikallisia thumbsup
Tästä eri mieltä.

Paikalliskamppailuja tulee vaalia kaikkien osapuolten toimesta kynsin ja hampain.

Se kun on tällä hetkellä Suomen ainoa kansainväliset mitat täyttävä ottelutapahtuma. Vetää turisteja, Aftonbladet tehny raportin videoineen päivineen ja Hockey News tais tehdä myös yms...

Sen kuivuminen kasaan olis häpeä koko kaupungin kiekkokulttuurille.

Takaisin