Garantie
Luottopelaaja
Yllättävää
No mitä ihmettä kitiset?
On olemassa säännöt ja joku ei tahdo niitä noudattaa. Totta kai toivon että tuollainen estetään ettei se vaikuta niiden sääntöjä noudattavien katsojien kokemukseen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Yllättävää
On myös valitettavaa, että nämä ylilyönnit muistetaan pitempään kuin esimerkiksi upea koti-invaasio.
no joo mun kohdalla kaks stroboo liikaa. taktisesti olin huonossa paikassa eli aivan käytävän vieressä. Läski järkkäri tuli huutaan mulle pääpunasena, että sää lähret kävelee katsomost tai sitte sut talutetaan pois. Valitsin omatoimisen poistumisen. Yks vitsi tää strobo homma. Antas vaan vetää nii tois väriä tonne katsomoonki. Vittu menee tunteisii se järkkäri jos näkee sen vielä uuestaa tuol uhoomasNoista stroboista ei edes käytännössä tule mitään savua, niin ihan vitun naurettavaa kyllä kuinka suuri itku ja tuska täällä meidänkin foorumilla on tästä
Hankkikaa oikeita ongelmia. Tai älkää, mutta älkää myöskään ottako asiaksenne vaipua synkkyyteen ja paniikkiin näin mitättömästä asiasta. Jotenkin ymmärtäisin, jos tuolla olisi edes ollut joku savu tai soihtu. Valoja nyt vitusti.
Pitääkö olla jatkuvasti aiheuttamassa tällaisia tilanteita kun tietää että ne ei ole sallittuja?Noista stroboista ei edes käytännössä tule mitään savua, niin ihan vitun naurettavaa kyllä kuinka suuri itku ja tuska täällä meidänkin foorumilla on tästä
Hankkikaa oikeita ongelmia. Tai älkää, mutta älkää myöskään ottako asiaksenne vaipua synkkyyteen ja paniikkiin näin mitättömästä asiasta. Jotenkin ymmärtäisin, jos tuolla olisi edes ollut joku savu tai soihtu. Valoja nyt vitusti.
Keneltä odotat toimia kannattjilta vai seuralta ja mitä ne voisi olla?Kato, taas se Ilves tuomitsee mutta hiljalleen alan odottamaan niitä toimia jotta tällainen perseily ei ole kausittaista.
Tämä on varsin hyvää omaan napaan tuijottelua. Sielä on katsomossa muitakin ihmisiä, joita tämmöinen häiritsee. Mut mitä väliä muilla, kunhan itse saa tehdä mitä lystää?Sen sijaan mitä sillä on väliä mitä muut ajattelee?
Wööwöö, sääntö kieltää. Minä olen suomalainen, ja säännöt ovat herrani. Sääntö sääntö sääntö! Ihanaa!Pitääkö olla jatkuvasti aiheuttamassa tällaisia tilanteita kun tietää että ne ei ole sallittuja?
Fafo.Wööwöö, sääntö kieltää. Minä olen suomalainen, ja säännöt ovat herrani. Sääntö sääntö sääntö! Ihanaa!
Niin ja ihan sama soihtu, savu, vaikka kiinari niin vahingon koko luokka on seuralle sama. Se sama joka komeilee taas iltapäivälehtien kansissa ja se on asia jota meikäinen ei sulata millään tavalla.Tämä on varsin hyvää omaan napaan tuijottelua. Sielä on katsomossa muitakin ihmisiä, joita tämmöinen häiritsee. Mut mitä väliä muilla, kunhan itse saa tehdä mitä lystää?
Ei peliä olisi pitänyt keskeyttää, mutta sukurutsaajat ylireagoivat todennäköisesti siksi, että näyttävät siltä että tätä ei hyväksytä, ja että näiltä vältyttäisiin ehkä jatkossa. Mene ja tiedä, mutta mitään oikeaa syytähän keskeytykselle ei ollut. Jos olisin katsonut eri suuntaan, en olisi huomannut koko stroboa vaikka se minun katsomossani paloikin.Miksi peli piti keskeyttää oletettavasti savun vuoksi? Oliko aiheuttaja se strobovalo, joka vilahti tv-kuvassa? Vai soihtu, jota ei ollut, mutta olikin jollakin muulla kuin meikäläisillä?
Respect from serbia vai miten se menikään.no joo mun kohdalla kaks stroboo liikaa. taktisesti olin huonossa paikassa eli aivan käytävän vieressä. Läski järkkäri tuli huutaan mulle pääpunasena, että sää lähret kävelee katsomost tai sitte sut talutetaan pois. Valitsin omatoimisen poistumisen. Yks vitsi tää strobo homma. Antas vaan vetää nii tois väriä tonne katsomoonki. Vittu menee tunteisii se järkkäri jos näkee sen vielä uuestaa tuol uhoomas
Tämä on varsin hyvää omaan napaan tuijottelua. Sielä on katsomossa muitakin ihmisiä, joita tämmöinen häiritsee. Mut mitä väliä muilla, kunhan itse saa tehdä mitä lystää?
Kaikki mikä savuttaa niin sisätiloissa ihan järkeviä. En tiedä onko palontorjunta järjestelmät ja automaattiset palohälyytykset kuinka tuttuja? Ne on nykyään niin herkkiä ettei ihminen edes huomaa ennenkuin ne jos jotakin palaa tai savuaa. Sen lisäksi julkisesta tilasta lähtee automaattisesti hälyytykset pelastuslaitokselle. Ennenkuin joku vääräleuka sanoo ettei tullut hälyytystä niin varmasti tuli. Eihän sitä tuolla aleta automaattisesti katsomoon huudattamaan ettei massapaniikkia synny.Itse tykkään Osaston menosta, ainoa asia mistä seuran osalta kehtaa enää olla ylpeä. Selkeästi kannattajatoiminnan edelläkävijä tässä maassa
En pidä kuitenkaan fiksuna strobojen polttelua hallissa, eivät tietenkään savuta yhtä paljon kuin soihdut mutta silti. Kyllä se savu ruudulta ainakin näkyi ja ymmärrän miksi ottelu haluttiin keskeyttää, ollaan kuitenkin sisätiloissa missä tuhansia ihmisiä. Säästetään tämmöset mielummin Tammelaan
Ja minä toivon että pystyisit arvostamaan ihmisiä, jotka ovat kanssasi eri mieltä.Minä toivon että sinulle ja kaltaisillesi urpoille tulee porttikiellon halliin.