Pena85
Vakiokokoonpanossa
Kyllä, kannattajatoiminta laajassa mittakaavassa. Se on kuitenkin paljon muutakin (myös määrällisesti) kuin Osaston toiminta. Osaston toiminta on pääpiirteissään erityisen hyvää ja luo siltä osin positiivista kuvaa Ilveksestä. Hyvä niin, hienoa.Kannattajatoiminta mielestäsi rakennetaan lehtiotsikoiden mukaan? Tämän kommenttisi perusteella olet varmaan sitä mieltä, että Kuopion läpsyttimet, dj juissin jytinämusa ja mediakuutiolta näkyvät käskyt taputtaa on sitä kiimaista tunnelmaa
Mutta nämä ylilyönnit ovat todellakin liikaa. Ne eivät ole Ilvekselle hyväksi. Ja kyllä, median jutut joko hamnkkivat meille lisää kannattajia ja YHTEISTYÖKUMPPANEITA tai sitten karkoittavat niitä. Mitä luulet yritysten edustajien tykkäävän tämmöisestä touhusta. Se, että Ilves tuomitsee omien faniensa toiminnan nyt jo toista kertaa tällä kaudella osoittaa, että seurakin on huolissaan tästä negatiivisesta huomiosta.
Mikä tässä on niin vaikeaa ymmärtää?
Ja vielä: arvostan Osaston toimintaa, muttaa en hyväksy tällaista. ja ihmettelen, että Osaston aktiivit täällä puolustelevat tätä juttua ja pilkkaavaat meitä kun olemme eri mieltä. Mouhoksi minua ei saa tekemälläkään, sen verran kauan on Ilveksen väreissä kuljettu. Mutta en hyväksy vaarallista toimintaa enkä muutakaan, mikä aiheuttaa negatiivista julkisuutta. Toivottavasti maanantaina kannustamme Ilvestä äänekkäästi ja runsaalla joukolla. Itse olen siellä varmasti