• Moro! Perinteinen Ilvesfoorumin kevätveikkaus järjestetään nyt jo kymmenettä kertaa. Suuren suosion saavuttanut veikkaus järjestetään omassa osiossaan täällä. Kaikki joukolla mukaan, ja veikkausonnea!

Osasto 41

Ehdottomasti näin, mutta mitä useammin näitä perseilyitä tulee niin sitä enemmän toimistolla on painetta tarttua tuohon epäkohtaan.

Oli sitä posia kuinka paljon tahansa. Joskus se kamelin selkä vain katkeaa, siksi olisi parempi että se reagointi tulisi orgaanisesti Osaston sisältä eikä siten että se pusketaan ulkoa.
Ilveksen toimiston viime aikojen ulostuloissa on ainakin omaan silmään ollut havaittavissa, että se tietty raja on tullut vastaan tai alkaa olla ainakin melko lähellä. Toivottavasti meidän nykyaikaisesti läikkyvät kannattajatkin ymmärtävät sen, eivätkä vaan vanhasta muistista luota siihen, että kaikki perseilyt painetaan villaisella, kun kannattajaryhmä tuo tapahtumaan yleensä positiivisen lisän. Valitettavan monta vähemmän positiivista lisää on tullut vaikka viimeisen vuoden aikana koettua. Toki niitä mahtaviakin juttuja. Mainitaan sekin nyt jälleen kerran, vaikka se ei ongelmia poistakaan.
Olen myös aistinut että se pinna alkaa ehkä vähitellen toimistollakin katketa. Odotankin että miten siihen mahdolliseen tulevaan rangaistukseen sitten reagoidaan ja vähän pahaa pelkään että sitä ei ihan helpolla hyväksytä "koska kyllähän nyt pyrottelu kuuluu lutuuriin" yms.

Toki itsekkin olen sitä mieltä että pyrot kuuluu tähän hommaan vahvastikkin, mutta niidenkin käytölle pitää löytyä pelisilmää ja mahdolliset rangaistukset sitten kärsiä kunnialla eikä niin että aletaan uhriutumaan tuhannen auringon voimalla.

Toki itsekkin olen sitä mieltä että pyrot kuuluu tähän hommaan vahvastikkin, mutta niidenkin käytölle pitää löytyä pelisilmää ja mahdolliset rangaistukset sitten kärsiä kunnialla eikä niin että aletaan uhriutumaan tuhannen auringon voimalla.

Tavallaan kuuluu, mutta kun meillä on Suomen lait ja lainsäädäntö niin se on kuitenkin se määräävä tekijä eikä niinkään se mikä kuuluu (kannattaja)kulttuuriin. Eli olen siis samaa mieltä kanssasi.

Se pelisilmä pitää olla sitä että ne käytetään ulkona, jonne ne kuuluu vaikka kuinka laitettaisiin kuvia kuinka muualla Euroopassa pyrot palaa sisällä. Muualla on eri säännöt, meillä on nämä.

Jos halutaan valoja tms. niin sitten keksimään miten voidaan "pyrottaa" ilman tulta. Joo eihän se ole niin kivaa kun siitä puuttuu se The juttu, mutta kun nämä on säännöt niin niiden mukaan pelataan.

Ja tuo uhriutuminen ja vääryyksien huutaminen on se mikä itseäni ärsyttää. Jos perseilee, niin kantaa rehellisesti vastuun eikä yritä vältellä sitä.

No kaikki tarvittava lienee jo sanottu. Seuraavaa perseilyä odotellessa, se kuitenkin historian tuntien tulee.

Mennään eteenpäin. Osasto 41 on hienoa porukkaa eikä mikään roskasakki. Olen itse myös jäsen ja näen aika törkeänä loukkauksena jos minut liitetään roskasakkiin. Olen aina keskittynyt kannattamiseen ja en ole aktiivina Osasto 41 toiminnassa muuten. Mielestäni Osaston isot pojat voisivat nyt laittaa nämä eilisen pelin sekoilijat isälliseen kuriin. Täysin idioottimaista tuoda halliin kyseisiä pyroja. Täysin eri asia ulkokatsomoissa joissa on betonikatsomot. Luovat hienon tunnelman sinne minne ne kuuluu turvallisesti käytettynä. Koulukadun tapahtumia en kommentoi, koska niistä en mitään tiedä. Siellä on todennäköisesti jotkut omaisena olleet järjestysmiehet paskoneet housuihinsa makkaran paiston lomassa kun yllättävän iso kannattajajoukko paikalle saapui ja ihan pyroja oli mukana. Kyllä ne Tapparan kannattajat osaavat vittuilla myös ja huutelevat vieraisiin pöytiin meitä enemmän. (Minun mielipiteeni) Takaisin vain samalla mitalla, mutta muistetaan ettei pyroja sisähalleihin. Jatketaan ja ollaan ihmisiksi. Nämä pukumiehet voivat jatkaa sitä konjakin lipitystä aitioissa ja kauhistella kun jotkut kannattavat kovinkin äänekkäästi ja joskus kärkkäästikin.

Takaisin