Ilveksenmiäs
Tähtipelaaja
Se ei toki ollut tarkoitus.Jos ei kuitenkaan vedettäisi Pennaselta mattoa ihan täysin jalkojen alta. Uusi valmentaja ja uusi aika on koittanut.
Se ei toki ollut tarkoitus.Jos ei kuitenkaan vedettäisi Pennaselta mattoa ihan täysin jalkojen alta. Uusi valmentaja ja uusi aika on koittanut.
Tai sitten kiitos jokke huudotOlisiko paikallaan muistaa Perjantaina Joukoa ja Markoa jollakin lakanalla ?
Tekivät ison työn ja kunnioitus on täysin ansaittua.
Minulla ainakin vartalo on enemmän mallia Pennanen...Huonoja ideoita sanon minä!
Lauantain kotipeliin ei pääse porteista sisälle ellei ole pää ajeltuna kaljuksi. Teema peli "we are all Jokke"
Huonoja ideoita sanon minä!
Lauantain kotipeliin ei pääse porteista sisälle ellei ole pää ajeltuna kaljuksi. Teema peli "we are all Jokke"
Ja kaljut vahalla niin kiiltäviksi, että katsomossa tarvitsee aurinkolasit.Huonoja ideoita sanon minä!
Kas kun ei kaljuperuukkeja Ilveslogolla myyntiin.Ja kaljut vahalla niin kiiltäviksi, että katsomossa tarvitsee aurinkolasit.
Kai niiden fanikatsomossa saa heiluttaa?Pitääkö paikkaansa, että lippujen heiluttaminen pelin aikana olisi kielletty mouhojen toimesta tänä iltana? Tälläistä jatkiksessa.
Kaippa se tuntuu tyhmälle kun myydään kaksi seisomakatsomoa täyteen ja vaan toisessa on väkeä.Pitääkö paikkaansa, että lippujen heiluttaminen pelin aikana olisi kielletty mouhojen toimesta tänä iltana? Tälläistä jatkiksessa.
Kysymys kuuluu heiluttaako siellä kukaan?Kai niiden fanikatsomossa saa heiluttaa?
Onssien tuo Meidän seura chantti kuului kyllä rehellisesti aika hyvin. Muuten samaa mieltä.Hyvin kuuluu Osaston chantit television välityksellä! Onsseista en sano mitään..
Se on kielletty siellä puolen.Näyttää meinaa telkkarin välityksellä iha hemmetin hyvältä tuo kun liput heiluu kokoajan. tapparan päädyssä taas ei erotu fanikatsomo kun ei liput liehu.
Valikoiva kuulo. Kyllähän Osasto vei Onsseja kuin pässiä narussa
Ei oo missää peleissä. Tyhmää mutta ei oo pelkästää paikallisissaOnssien tuo Meidän seura chantti kuului kyllä rehellisesti aika hyvin. Muuten samaa mieltä.
Miksi paikallisiin ei ole kummankin pään seisomakatsomot saman kokoisia?