Poissafoorumilta
Luottopelaaja
Hyvä Osasto! Tässä asiassa olen Osaston puolella. Yksi syy miksi Osasto ”dominoi”, on se että heiltä löytyy intohimoa. Intohimo on asia, miksi juuri Osasto menee päivä päivältä eteenpäin.
Älä nyt muuttele minun sanomisiani. En ole liputtomuutta vaatinut. Lähinnä kyseenalaistanut tätä, että kaikki tunnelma kuolee, mikäli ei voi heiluttaa lippua muutakuin pelikatkolla.
Eihän teillä linjaa näytä edes olevan? Hatusta heitellään ja tiedän Areenan asioista sen verta, että tämä ei ole ”Areenalta” lähtenyt käsky.Mikä Ilveksen kotimatseissa on tämä lippukäytäntö, onko mitään rajoituksia? Meillä tämä linja on sekavampi kuin Liigan tuomareilla.
Huoh...
Olet vaatinut että ryhmä johon et kuulu toimisi kuten sinä pidät oikeana, kun perusperiaatteena ryhmä itse päättää kuten se toimii. Ulkopuolelta nevominen ei johda mihinkään, joten vaihtoehtona on osallistua tai tehdä itse... jos noin niikun pointyi viheltää noin pahasti yli.
Eihän teillä linjaa näytä edes olevan? Hatusta heitellään ja tiedän Areenan asioista sen verta, että tämä ei ole ”Areenalta” lähtenyt käsky.
Ei ole muita rajoituksia, kuin se, että tuota yhtä isoa lippua ei mielellään saisi heiluttaa pelin aikana, sillä peittää täysin näkyvyyden aitioista siinä yläpuolella. Tätä on kyllä noudatettu.Mikä Ilveksen kotimatseissa on tämä lippukäytäntö, onko mitään rajoituksia? Meillä tämä linja on sekavampi kuin Liigan tuomareilla.
Ei ole muita rajoituksia, kuin se, että tuota yhtä isoa lippua ei mielellään saisi heiluttaa pelin aikana, sillä peittää täysin näkyvyyden aitioista siinä yläpuolella. Tätä on kyllä noudatettu.
Tää on kyllä harmi. Kunnon hinnan alennukset vaan heille ja ”mahdollinen näkörajoite” -teksti lippu.fi:hin. Kyse ei kuitenkaan monesta paikasta ole.Sääliksi käy kyllä myös niitä pyörätuolipaikkojen käyttäjiä jotka sinne taakse jää. Miten toi halli on voitu tuossa suhteessa suunnitella noin päin persettä?
Uskon että se syy on nuo istumapaikat kannattajakatsomon takana. Tappara ei ilmeisesti halua myydä niitä näkörajotteisina paikkoina tai lisätä niitä rivejä suoraan kannattajakatsomoksi ja siitä syystä tämä lippukielto on voimassa. Ainakaan TPS-kannattajille ei mitään kieltoja eikä kehotuksia ollut koska "omistivat" katsomon ihan sinne ylös asti.Mikähän tässä sitten meidän puolella on näin helvetin hankalaa, seura on osoittanut nyt jonkin verran tukea kannattajille mm. seisomakatsomon laajentamisella ja touhu on nousujohteista mutta ihan olennaisia asioita demonisoidaan oudolla tavalla ja tuodaan kaiken maailman Xbil-rääkymiskisaa tilalle. Ehkä tämä keskustelu menee enemmän johonkin ottelutapahtumaketjuun mutta pirun pettynyt fiilis kun tätäkin matsia odotti pitkään mutta tunnelman luomista hankaloitetaan puolin toisin.
Uskon että se syy on nuo istumapaikat kannattajakatsomon takana. Tappara ei ilmeisesti halua myydä niitä näkörajotteisina paikkoina tai lisätä niitä rivejä suoraan kannattajakatsomoksi ja siitä syystä tämä lippukielto on voimassa. Ainakaan TPS-kannattajille ei mitään kieltoja eikä kehotuksia ollut koska "omistivat" katsomon ihan sinne ylös asti.