Osasto 41

Toutain

Luottopelaaja
Ne menevät paikalle, jotka haluavat mennä ja ne eivät, jotka eivät halua mennä.

Tää on lopulta pirun yksinkertaista.

En mä voi ainakaan sanoa osastolaisille, että kyllä te haluatte mennä sinne peliin :D

Tai edes kysellä, että miks ette muka halua?

Joukkueen kannattajiltaan saama tuki on yhtä paljon mun kuin jonkun osastolaisen vastuulla. Jokainen osastolainen on sen "vastuun" täyttämisessä helvetisti meikäläistä edellä. Huomennakaan mä en ole hallissa kannustamassa Ilvestä. Joku osastolainen saattaa ollakin.

Koivane

Vakiokokoonpanossa
Facebookissa kun joku kyseli että tuleeko Osasto tänään peliin.

Liitteet

• 20E3726E-D7AB-485A-A19A-3B45D190A4D0.jpeg
    20E3726E-D7AB-485A-A19A-3B45D190A4D0.jpeg
    281,4 KB · kertaa luettu: 328

SaulBrother

Luottopelaaja
On se kumma, että tässä tapauksessa joidenkin mielestä kuluttajalla ei saisi olla vapautta valita mihin käyttää rahansa. Olen areena aikana maksanut kahdesti turhaan mouhoille pääsylipusta saamatta sille haluamaani vastinetta ja sen pohjalta oma henkilökohtainen päätös olisi ollut tänään muutenkin sama oli boikottia tai ei. Mielummin käytän tästä pelistä säästyneet rahat pudotuspelien vierasmatkoille kuin annan ne suoraan tapparalle, joka ei pysty tarjoamaan tarvittavia puitteita kannattajatoiminnalle.

Raipen Lätty

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Onko kompromissin hakuista dialogia käyty kummankaan osapuolen suunnalta?

Voisiko esim joku järjestely käydä molemmille osapuolille, missä keskikokoisia ja pienempiä lippuja saisi heiluttaa pelin aikana esim. tietyllä alueella fanikatsomoa?

Lopullinen ratkaisu kyl pitäs olla, että invapaikkoja siirrettäisiin. Mites lippujen korkeus, onko Osasto valmis tinkimään siitä, jotta näkymä aitioon on vähän parempi?

IhanJuniori

Junioripelaaja
Mää en ole nyt ihan varma kysynkö oikeasta paikasta, mutta osaako kukaan kertoa koska aloitettiin "Hyppää jos sä Ilves oot" chäntti? Ja mistä se on tullut? Sen mää tiedän, että sitä on pitkään hoilattu ja futis puolelta se taitaa tulla?

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Ei paljon Osastoa tarvitsisi arvostella, jos kannattajakulttuuri ja sen kehittäminen ovat sinusta lapsellisia asioita. Näiden takia Osasto on ylipäätään olemassa.
Eikse tärkein pointti ole Ilveksen kannattaminen jonka jälkeen tulee kannatustoiminnan kehittäminen? Tai ainakin itse näin päättelisin.