WillieGunn
Luottopelaaja
Miksi Ilves ei tee näin?Tapparan toimisto kuristaa sitä vieraskannattajakatsomoa niin aika vaikee se on olla "luovuttamatta hallia". Ei oo Ipan väellä paljoo muuta vaikutustapaa kun boikotoida.
Miksi Ilves ei tee näin?Tapparan toimisto kuristaa sitä vieraskannattajakatsomoa niin aika vaikee se on olla "luovuttamatta hallia". Ei oo Ipan väellä paljoo muuta vaikutustapaa kun boikotoida.
Tällä kaverilla on muuten rahaa, eikä hän ole mikään huonopalkkainen, räkänokkainen tarranliimailija!Ei Osastolta edelleenkään kukaan mitään vaadi. En minäkään. Poissaoloa ottelusta olen arvostellut. Muutoin toimintaa kehunut. Pari mestaruutta & kaikki karsinnat nähneenä + 15v seurassa junnuja (pieniä) valmentaneena poissaolo tämmösestä pelistä ei mahdu päähän.
Käy töissä MUN puolestani? Joku tarrojen liimailijako, jonka tarroja katselen kun Teslani olen Areenalla omaan ruutuuni parkkeerannut ja peliin kävelen?
Maksa mun vuokraani? Mulla ei ole koskaan ollut varaa maksaa vuokraa asumisesta. Se on tyhmää ja kallista.
Käy kaupassa mun puolestani? Ootko varma? Ainakin pakkaa ne ruuat mulle parissakin kaupassa Osastolaisia.
Viime kerralla ainakin tuli sen verran löylyä somessa ja mediassa että joutuivat kommentoimaan asiaa. Mutta voivathan he mottipäisesti vain ajaa asioita täysin omalla tavallaan. Eli ei se välttämättä paljoo lopulta tuo. Mukavahan se olisi että tähän asiaan löytyisi joku ratkaisu, mutta jos he nyt tuolla olisivat olleet niin tuskin se sen enempää olisi näkynyt kuin nytkään. Karsina on niin naurettavan pieni ja sitten ne liput vielä kerätään pois jos niitä kehtaa heilutella väärinä aikoina. Ja oliko vielä jotain sanktioita joillakin jäsenillä päällä kun olivat jossain aiemmassa pelissä rikkoneet tätä perin tärkeää lipun heiluttelusääntöä?Ilman sarvia ja hampaita, miten tämä boikotti loi painetta tapparan toimistolle jatkoa ajatellen? Nyt ainoa vaikutus tällä boikotilla oli se että koko halli oli tapparafanien hallussa. Rahallisesti tällä ei ainakaan heille ollut mitään vaikutusta koska halli myytiin joka tapauksessa loppuun.
Ei taida olla siellä Ilveksen toimistolla yhtä kovia äijiä kuin sinä.Miksi Ilves ei tee näin?
Joo, ja ei varmaan kenelläkään siellä ole myöskään yhtä paljoa rahaa. Teslakin löytyy ja kaikkea.Ei taida olla siellä Ilveksen toimistolla yhtä kovia äijiä kuin sinä.
Täällä on varmaa tietoa ketkä huutelioista on hallissa ja ketkä ei.Kukaan näistä sivusta huutajista ei koskaan osaa vastaa siihen että miksi he eivät itse ole laulamassa tuolla T#pparan pelissä?
Paitsi tuo että ajaa teslalla paljasti sen että on se oikeasti köyhä.Tällä kaverilla on muuten rahaa, eikä hän ole mikään huonopalkkainen, räkänokkainen tarranliimailija!
Kyllä!Joo, ja ei varmaan kenelläkään siellä ole myöskään yhtä paljoa rahaa. Teslakin löytyy ja kaikkea.
Teslasta saisi muuten paljon hienomman tarroilla!Joo, ja ei varmaan kenelläkään siellä ole myöskään yhtä paljoa rahaa. Teslakin löytyy ja kaikkea.
Ei kai vieraspeliin ole mentävä kannustaan. Maksaa paskasta tuotteesta? En minäkään salille menisi jossa ei ole painoja.
Et ymmärrä vai et halua ymmärtää? Kumpi?Paska tuote? Paljon paremmin tässä maassa/liigassa pysty hommia hoitamaan. Ei, ei sinne pakko ole mennä kannustamaan. Se on totta.
No eipä paljoo kuulunut meikäläisii tuossa pelissäTäällä on varmaa tietoa ketkä huutelioista on hallissa ja ketkä ei.
Siinä olet täysin oikeassa.No eipä paljoo kuulunut meikäläisii tuossa pelissä
Voi helvetti, edelleenkin, kai on tarkoitus kannattaa joukkuetta, riippumatta siitä missä ollaan. Eikö mene tajuntaan, että Ilvesläiset kannattaa joukkuetta, eikä mitään osastoa.Vaikka ne ois tullu sinne niin ne ois ollut siinä pienessä kanakopissa maalin takana, ei siitä ois mitään tullu. Ei oo Osaston vika.
Eli siellä ei ollu kukaan näistä huutelijoista paikallaSiinä olet täysin oikeassa.