Tässähän tämä aikalailla kattavasti tulikin, toki ihan hyvä meno voi olla siinä kategoriassa jos halutaan identifioitua tällaiseksi Rinkelimäen sikakatsomon kaltaiseksi vanhan liiton huutosakiksi mutta monilla muilla paikkakunnilla halutaan enemmän ajaa tällaista modernia ultrakulttuuria eteenpäin mitä ei Porissa ole vielä ainakaan juuri nähtävissä.
Jatkoajassa näköjään nimim. Patapakka on käynyt samoissa peleissä kuin moni muukin:
"Itse olen ollut tyytyväinen siihen, miten Ässät on saanut kotipeleissä tukea yleisöltä näissä kolmessa Isomäen playoff-pelissä. Pelaajat ja valmennus ovat kovasti kehuneet tunnelman tuovan heille selkeästi lisäenergiaa ja se on erittäin hieno asia.
Samaan aikaan on kuitenkin niin, että hurmosmaisilla playoff-peleillä ei voi mitenkään puolustella sitä, että perusrunkosarjapelissä tunnelma on Isomäessä oikeasti aika vaisu. Runkosarjapeleissä saadaan katsomon puolella hyvin harvoin mitään hurmosta aikaiseksi, mikä on täysin ymmärrettävää. Tämän takia koko kannattaminen ei voi mitenkään perustua pelkkään peliin reagointiin.
Olen vuosien varrella tullut koko ajan vakuuttuneemmaksi siitä, että aidosti hyvään tunnelmaan tarvitaan ehdottomasti chänttejä. Vain niiden avulla pystytään välttämään hiljaiset hetket ja antamaan tukea joukkueelle koko pelin ajan. Chäntit eivät myöskään sulje peliin reagointia pois. Parhaimmillaan chäntit ja peliin reagointi toimisivat yhteistyössä. Nämä yhdistämällä uskoakseni syntyy paras mahdollinen tunnelma.
Mitä tulee Nokia-Areenalla pelattuihin kahteen puolivälieräpeliin, niin ainakin lauantain avauspelissä Osaston chäntit kuuluivat oikein hyvin jään yli vieraspäätyyn. Eilen kuuntelin pelin radiosta ja myös radiolähetykseen Osaston meininki kuului erittäin hyvin. On myös lisäksi sanottava, että kyllä ainakin näissä kahdessa Nokia-Areenan pelissä on ollut myös peliin reagointia kotiyleisön puolesta."