Heitetään tänne ensimmäinen kommenttini, olen jo jonkin aikaa lueskellut foorumia ja nyt päätin sitten liittyä.
Yleisesti Osasto on toki huikea kannattajaryhmä, ja itse tykkään tosi paljon tästä uudesta joka pelin alun Ooooh Ilves Tampereen -chantista.
Valitettavasti kuitenkin tällä kaudella katsomo on näyttänyt jotenkin tyhjälköltä, ihan tämänkin päivän peliä lukuun ottamatta. Jos paikallismatsia katsotaan, niin tosiaan joku neljäsosa katsomosta oli tyhjä, ja ensimmäisen 40 minuutin aikana Tapparan porukka kuului selvästi A3-kulmaan hallin toiselta puolelta. Viimeisessä erässä sitten ei enää. En tiedä, vaikuttavatko katsomojen kokoerot tai akustiikka niin paljon, mutta olin hieman pettynyt Osaston äänentasoon tänään.
Mitä tulee insestilauluihin, kyllä ne ainakin omasta mielestäni on ihan okei tällaisissa peleissä, kuitenkin kaikki tietää että se on paikallispelipiikittelyä eikä vaikka jotain väkivallalla uhkailua. Hyvä kuitenkin, että meidän katsomoissa ei ole sellaista etelä- ja itäeurooppalaista vihaa ja agressiivisuutta.
Antakaa nuorten kuvata, ei kukaan teidän naamoihinne zoomaile ja vaikka zoomailisi niin ihan sama, Ilveksenkin tilillä löytyy tarpeeksi lähikuvia. Tunnelmavideot ovat hyviä muistoja ja saattavat jopa innostaa jotakuta kaveria tulemaan mukaan.