Olen kyllä ollutkin. Reissuilla mukana ja kohta mennään taas.
Ihmetyttää vaan miksi aina luulette että jollain on hyökkäys käynnissä Osastoa kohtaan.
Ei kukaan mitään hyökkäyksiä oleta. Olen itse ollut näissä hommissa aktiivi-kannattajana reilun 10 vuotta, ja aina on tullut sekä risuja, että ruusuja. Homma kasvaa kokoajan isommaksi, ja euroopasta rantautuu tänne kulttuuria, haluttiin sitä valtaväessä tai ei.
Jos täällä joku kyselee paikallispelin jälkeen jatkopaikkaa ja status on tulokas, niin lähtisitkö itse kertomaan osoitettasi?
Tarpeeks kauan ja paljon kun tässä on hommia itekkin tehny, niin ennemmin maalaan seinän ohella vähän lattiakiin, kun se että olisin liian optimistinen, ja uskoisin että kaikki on aina kivaa ja hauskaa.
Sun kirjoitustyyli on negatiivinen, ja usein tartut "virheisiin" mitä tässäkin ketjussa tulee, ja pakoittava tarve tuntuu olla pätevän ja näsäviisastelehan roolissa. Ymmärrän, että haluat varmasti vaan että ollaan asiallisia ja ketään ei tuomita mouhoiksi jne, ihan jalo ajatus, ei siinä. Käytännössä se ei vaan aina näin mene.
Vastakkainasettelua, tai kutsumaasi hyökkäyssotaa voisi myös helpottaa se, että ei aina tarvisi negailla tai viisastella.
Yhteisellä asialla ollaan, ollaan me kannattajaskenen ykkösiä suomessa, ja pidetään mouhot loitolla, en itse ainakaan haluaisi kuppaa vapaaehtoisesti.