Ozku
Rivipelaaja
Pelkästä nimestä vois päätellä että se on trolliNää kyllä aina vituttaa ku kaikki kuuntelematta paskaa.
katso liitettä 8308
Pelkästä nimestä vois päätellä että se on trolliNää kyllä aina vituttaa ku kaikki kuuntelematta paskaa.
katso liitettä 8308
Varmasti toimiva homma jos joskus saadaan joku mobilepay maksu mahdolliseksi, mutta tälläin kun hoidetaan käteisellä niin tarvitsevat kohta Roope ankan säilön kolikoille.Olette varmaan tästä puhuneetkin jo.
Mutta kannaisiko alkaa ottamaan 2€/henk ylimääräistä joka reissusta.
Niin aktiiveille ei tulis persnettoo niin paljon.
Riippuu kai katsomonosasta, mutta mulla (taas) vähän vastakkaiset havainnot - heikoks jäi osallistumisprosentti. Mua vituttaa aivan älyttömästi vieruskaverien mulkoilut kun mää ja pari muuta vastattiin huutoon. Ensi kaudeks kausari päädystä, siellä saa ainakin huutaa.Yksi Rakkaus, Yksi Seura -vuoropuhelulla aloitettiin tänään ja ihan hyvinhän se meni, kai?
Näin upean Vaasan reissun jälkimainingeissa pohdin mahdollisuuksia kehittää toimintaa myös areenalla.
Onkohan osastolla ollut viime aikoina keskustelua ilveksen/areenayhtiön tms suuntaan mahdollisuuksista laajentaa kannattajakatsomoa leveyssuunnassa?
Nykyäänhän ongelma vaikuttaisi olevan se että ääntään käyttää areenan kokoon nähden liian harva ja myös kannattajakatsomossa väkeä on lopulta melko vähän. Uskoisin tämän johtuvan kapeasta katsomosta ja siitä että usea muutoin fanikatsomoon suuntaava valitsee mieluummin istumapaikat jotta näkee myös peliä. Liput tuovat ehdottomasti esteettisesti paljon ja ovat oleellinen osa kannatusta (itse myös näiden kannalla), mutta valitettavan suurella osalla tämä vaikuttaa johtavan paikan valitsemiseen istumapaikoilta. Istuen tulee myös huomattavasti vähemmän osallistuttua chäntteihin, jos ollenkaan.
Jos siis kannattajakatsomoa saisi laajennettua esimerkiksi yhden sektorin molempiin suuntiin tai tietysti parhaassa tapauksessa koko päädyn levyiseksi, olisi lippuja harvemmassa, peli näkyisi paremmin ja osallistuvia kannattajia saataisiin valtavasti lisää. Kuten vaasassa nähtiin, ääntä osataan kyllä pitää.
Tästähän on ollut puhetta ennenkin mutta ajattelin nostaa omia ajatuksiani esiin, kun nykytilanteesta ei sen suuremmin tietoa ole. Nykyisellään kotipeleissä tunnelman ylläpito on valitettavan harvojen varassa.
Toki laajempi seisomakatsomo on pois päädyn lipputuloista mutta toisaalta äänekkäämpi kotiyleisö saisi aikaan varmasti myös enemmän menekkiä muille katsomoalueille ja lisää uusia tulokkaita halliin.
Ei mulla muuta, pahoittelut jos meni väärään ketjuun. Itse aion jatkossakin tuoda ääneni joukkueen tueksi, kannattajakatsomon fasiliteeteista riippumatta.
Telkkarista kuultuna alkuunsa toimi ihan hyvin, mutta sitten se alkoi nopeasti puuroutumaan muun areenan pitäessä mykkäkoulua. Mikähän siinä on että ilman viinaa ei saa taittopenkkejä osallistumaan paremmin?Riippuu kai katsomonosasta, mutta mulla (taas) vähän vastakkaiset havainnot - heikoks jäi osallistumisprosentti. Mua vituttaa aivan älyttömästi vieruskaverien mulkoilut kun mää ja pari muuta vastattiin huutoon. Ensi kaudeks kausari päädystä, siellä saa ainakin huutaa.
(Toki myönnän myös oman osallisuuteni ongelmaan: mä oon ihan liian suomalainen enkä uskalla yksin huutaa )
Olisihan se vastaus voinu paremminkin kajahtaa. Täytyy kyllä todeta ettei tämä SaiPa tässä muutenka porukkaa varsinaisesti herätä.Yksi Rakkaus, Yksi Seura -vuoropuhelulla aloitettiin tänään ja ihan hyvinhän se meni, kai?
Suomalaisuus. Se on meidän kulttuuriin kynnetty syvälle, että tunteita ei saa julkisesti näyttää. Alkoholi on se ainoa tapa saada ton "ohjelmoinnin" ohitettua, valitettavasti.Telkkarista kuultuna alkuunsa toimi ihan hyvin, mutta sitten se alkoi nopeasti puuroutumaan muun areenan pitäessä mykkäkoulua. Mikähän siinä on että ilman viinaa ei saa taittopenkkejä osallistumaan paremmin?
Huusin ainoana B6-katsomossa, mitään taustatukea en saanut muilta. Ei näin ihmiset.Yksi Rakkaus, Yksi Seura -vuoropuhelulla aloitettiin tänään ja ihan hyvinhän se meni, kai?