Moraalinvartija
OS41 Lutuurituottaja
Oli muuten mun kaverien juomalaulu
Ollaanko me sun kavereita?
Oli muuten mun kaverien juomalaulu
Joo on munkin kavereidenOli muuten mun kaverien juomalaulu
Suurin osa Tukholmassa vielä tuohon aikaan.Onko osasto paikalla Tampere Cupissa?
Lopettivat juomisen, kun mienasivat hukkua jokeen.Ollaanko me sun kavereita?
Me juodaan se jokikin.Lopettivat juomisen, kun mienasivat hukkua jokeen.
En lähtis Aurajokee juomaan. On nimittäin aikas paskanen.Me juodaan se jokikin.
Katsotaan vaan niin lesoilevat foorumillaan ja/tai somessa kuinka pitivät enemmän ääntä perjantain pelissäSuurin osa Tukholmassa vielä tuohon aikaan.
No mutta todellisuus on aina toinenKatsotaan vaan niin lesoilevat foorumillaan ja/tai somessa kuinka pitivät enemmän ääntä perjantain pelissä
Ei ikimaailmassa. 10 Osastolaisesta lähtee paremmin ääni, kun 100 Mouhosta!Katsotaan vaan niin lesoilevat foorumillaan ja/tai somessa kuinka pitivät enemmän ääntä perjantain pelissä
Nopealla vilasulla oot maalaiskunnista, mut vastataan silti. Ei tulla. Mouhojen järjestämä + europelitOnko osasto paikalla Tampere Cupissa?
Onko osasto paikalla Tampere Cupissa?
Taittopenkkien lihatäytteetkin ehtivät takaisin Tampereelle klo 20:ksi.Suurin osa Tukholmassa vielä tuohon aikaan.
Nää lihatäytteet ei Ollaan Helsingissä vielä noihin aikoihin.Taittopenkkien lihatäytteetkin ehtivät takaisin Tampereelle klo 20:ksi.
Nää meidän kropat on se verran hyvin tässä aikojen saatossa jo marinoitu ettei yks Aurajoki tunnu enää missään. Seinekin on ihan peruskauraa.En lähtis Aurajokee juomaan. On nimittäin aikas paskanen.
Ensinnäkin olen nyt kännissä kuin apina. Syytän siitä kesäloman ensimmäistä päivää!
Toiseksi tästä ei sitten liiku netissä ja somessa mitään huhua joukkueen suuntaan eli kaikki ihan hys hys...
Asiaan sitten.
Miten olisi jokin Osaston ja Niilon poikien yhteinen kannattajareissu johonkin Ilveksen ihan marginaaliotteluun? Vaikka naisten futsaliin?
Kelatkaa urheiluhallin katsomossa vaikka 100, okei edes 50 Meitä laulamassa koko ottelun ajan ja 10 lippua liehuu matsin ajan ilmassa!
Katsotaan vaan niin lesoilevat foorumillaan ja/tai somessa kuinka pitivät enemmän ääntä perjantain pelissä
Kävin juuri lukemassa samaa. Voi veljetNiinhän noi teki
Kävin lurkkaamassa senioritanssien ketjua, ja siellä oltiin ylpeitä kun katsomossa voittivat Ilves-tuularit.
Jees tehty ja kehoitin paria muutakin samaa. Oli niitä parikin siellä..Joku tehnyt Osasto 41 nimissä tiktokkiin käyttäjän. Ei missään nimessä meidän virallinen tili, tai meidän tekemä. Kyseessä todennäköisesti joku lapsi, mutta käykääpäs reporttailemassa tiliä te jotka sen sovelluksen omistatte, kiitos