Pieni ja Lihava
Vakiokokoonpanossa
Osasto on tän pelin ainoa ilon asia
Edes yksi, edes yksi...Mitä Osaston pitäisi chäntätä noin niinkun sun mielestä?
Siis hetkonen, mä en pysy alkuunsakkaan mukana. Mitä Osasto teki väärin? Ei tehnyt maaleja?Edes yksi, edes yksi...
Nyt ei kyllä aukea.Edes yksi, edes yksi...
Vaikka häviö vitutaa, älä nyt hyvä mies sitä Osaston syyksi pistäKolmas erä puolivälissä ja Ilves tappiolla. Parasta mihin osasto kykenee on omien pierujen haistelu -chantti katsomoiden hallinnasta. Vittu mitä rinkirunkkuvätyksiä.
Nyt ei kyllä aukea.
Väännä nyt tyhmälle rautalangasta, että mitä Osasto teki väärin ja mitä heidän olisi pitänyt tehdä?
Aamulla varhain.....Olisi pitänyt pari savupommia tempaista kentälle, jotta saataisiin peli poikki ja ilmainen (miinus sakot) aikalisä. Pari kakaroiden lippua olisi voinut kähveltää kanssa, jolloin Onssit olisivat Aamulehdessä virallisesti luovuttaneet koko kauden. Osasto 41 täysin unessa.
Sä kysyit mikä olis ollut tohon kohtaan parempi tšäntti ja mä vastasin. Mikä tässä nyt on vaikeeta? Moni muukin olis toki käynyt, mutta just tossa kohtaa ei katsomovoitot jaksaneet innostaa huutamaan mukana.Nyt ei kyllä aukea.
Voi ettäSä kysyit mikä olis ollut tohon kohtaan parempi tšäntti ja mä vastasin. Mikä tässä nyt on vaikeeta? Moni muukin olis toki käynyt, mutta just tossa kohtaa ei katsomovoitot jaksaneet innostaa huutamaan mukana.
Stondiksessa ihan vitun hiljasta. Miten voi vittu olla, että se stondis on ammuttu täyteen, mutta 60% väestä kädet kainaloissa ja turpa rullalla.
Turha selittää tappioasemalla paskaa käytöstä, kun edes matsin alkaessa ei saatu vittu suita auki.
No onneksi senioritansseille ei sentään hävitty, vaikka meilläkin oli käsittämättömän hiljaista.
Kaikkien on tehtävä osansa ja kannettava vastuunsa. Tää on joukkuelaji.Vaikka häviö vitutaa, älä nyt hyvä mies sitä Osaston syysksi pistä
Sä kysyit mikä olis ollut tohon kohtaan parempi tšäntti ja mä vastasin. Mikä tässä nyt on vaikeeta? Moni muukin olis toki käynyt, mutta just tossa kohtaa ei katsomovoitot jaksaneet innostaa huutamaan mukana.
Erikoiselta kuulosti Ilves+-lähetyksenkin kautta: yleensä kannustus kuuluu aina, ei tänään. Oliko sinne tunkenut halpojen lippujen perässä Onninen-ultras?
Mun korvaan toi valinta edusti nimen omaan lannistumista, joukkueen unohtamista ja omaan paremmuuteen tuudittautumista.Tolla asenteella ei tarvi tullakkaan, jos sä siellä käyt vaan miettimässä että miks katsomossa ei lannistuta matsin ollessa käynnissä, vaikkakin olis turpaan tulossa.
Painu jo vittuun mouhoMun korvaan toi valinta edusti nimen omaan lannistumista, joukkueen unohtamista ja omaan paremmuuteen tuudittautumista.
Mun korvaan toi valinta edusti nimen omaan lannistumista, joukkueen unohtamista ja omaan paremmuuteen tuudittautumista.
Miksi et mennyt capon puheille?Sä kysyit mikä olis ollut tohon kohtaan parempi tšäntti ja mä vastasin. Mikä tässä nyt on vaikeeta? Moni muukin olis toki käynyt, mutta just tossa kohtaa ei katsomovoitot jaksaneet innostaa huutamaan mukana.