Itse kävin pelaamassa 10€ panoksella tuloksia 2-3 ja 3-5. Kotona kun katoin lappua sitten tarkemmin niin olin pelannut väärää kohdetta, elikkäs Jokipojat-Ketterä matsia...eli Ilveshän tämän tulee viemään jommallakummalla tuloksella..ja näin..
Kyllä nyt lämmittää sydäntä. Oikeus ja kohtuus toteutunut.
Kyllä nyt lämmittää sydäntä. Oikeus ja kohtuus toteutunut.
Onnea voitosta! Pitää itsekin alkaa pelata vääriä pelejä.Itse kävin pelaamassa 10€ panoksella tuloksia 2-3 ja 3-5. Kotona kun katoin lappua sitten tarkemmin niin olin pelannut väärää kohdetta, elikkäs Jokipojat-Ketterä matsia...eli Ilveshän tämän tulee viemään jommallakummalla tuloksella..ja näin..
No nyt ei tarviKaupasta lisää
Kakolle jäi kakka käteen, sai varmaan monta ystävää makoilullaan
Kyllä ketutti kun kuollut jätkä teki 2 maalia näytellyllä 5minuuttisellaan. Onneks sillekkin jäi kakko käteen.
Mainittakoon jälleen kerran, että (etenkään) tällä kaudella isoja rangaistuksia ei määrätä sen mukaan, loukkaantuuko pelaaja, vaan sen perusteella, katsotaanko rikkoneen pelaajan piittaamattomuudellaan vaarantaneen vastapuolen pelaajan. Näin ollen tuomarit eivät kiinnittäneet huomiota Kakon mahdolliseen loukkaantumiseen, vaan Vainionpään toimintaan.Kyllä ketutti kun kuollut jätkä teki 2 maalia näytellyllä 5minuuttisellaan. Onneks sillekkin jäi kakko käteen.
Mainittakoon jälleen kerran, että (etenkään) tällä kaudella isoja rangaistuksia ei määrätä sen mukaan, loukkaantuuko pelaaja, vaan sen perusteella, katsotaanko rikkoneen pelaajan piittaamattomuudellaan vaarantaneen vastapuolen pelaajan. Näin ollen tuomarit eivät kiinnittäneet huomiota Kakon mahdolliseen loukkaantumiseen, vaan Vainionpään toimintaan.