Neitikiekko
Luottopelaaja
Vs: Otteluveikkaus HIFK-Ilves 23.1 Klo 18.30
Toi numero 72 on vielä huonompi kuin edellinen 72...
Toi numero 72 on vielä huonompi kuin edellinen 72...
HeGe41 sanoi:Asiasta ja sen vierestä. Muuan Markus Jokinen Mestiksen pistepörssin toisena. Toisena myös tehdyissä maaleissa. Ei voi välttyä ajatukselta, etteikö Jokinen olisi ollut vahvistus nykyiseen kokoonpanoon.
HeGe41 sanoi:Asiasta ja sen vierestä. Muuan Markus Jokinen Mestiksen pistepörssin toisena. Toisena myös tehdyissä maaleissa. Ei voi välttyä ajatukselta, etteikö Jokinen olisi ollut vahvistus nykyiseen kokoonpanoon.
jurgen sanoi:HeGe41 sanoi:Asiasta ja sen vierestä. Muuan Markus Jokinen Mestiksen pistepörssin toisena. Toisena myös tehdyissä maaleissa. Ei voi välttyä ajatukselta, etteikö Jokinen olisi ollut vahvistus nykyiseen kokoonpanoon.
Oli meikäläisen yksi suosikkipelaajista ja ihmettelin kun ei muka ole käyttöä... mutta Valtoselle on
Ikurin Vire sanoi:Taas ihan kivannäköistä näennäistä hallintaa. Tulee Oulun peli mieleen.
kirppu sanoi:Voi ku noita rupeis ees puolta siitä määrästä vituttaan ku mua toi Mikke max
kirppu sanoi:Voi ku noita rupeis ees puolta siitä määrästä vituttaan ku mua toi Mikke max
Battery sanoi:kirppu sanoi:Voi ku noita rupeis ees puolta siitä määrästä vituttaan ku mua toi Mikke max
Miksi haluat että Mikkemaksi onnistuu tehtävässään?