vivalavili
Luottopelaaja
Vs: Otto Koivula
Vahva kesäkausi alle ja meillä on riveissä ensi kaudella vuoden tulokas.
Vahva kesäkausi alle ja meillä on riveissä ensi kaudella vuoden tulokas.
Rohkea veikkaus sieltä. Hyppy A-junioreista on kuitenkin todella iso itse liigatasolle ja vielä menestyvään rooliin suoraan. Aika näyttää, mutta itse veikkaan ettei Koivula tule vakiinnuttamaan paikkaa ylhäällä vielä ensi kaudella.Villy sanoi:Vahva kesäkausi alle ja meillä on riveissä ensi kaudella vuoden tulokas.
lake79 sanoi:Rohkea veikkaus sieltä. Hyppy A-junioreista on kuitenkin todella iso itse liigatasolle ja vielä menestyvään rooliin suoraan. Aika näyttää, mutta itse veikkaan ettei Koivula tule vakiinnuttamaan paikkaa ylhäällä vielä ensi kaudella.Villy sanoi:Vahva kesäkausi alle ja meillä on riveissä ensi kaudella vuoden tulokas.
Tammi 30 sanoi:Näinhän se on. Vuosi Lekissä voisi tehdä hyvää. Tosin en ole niinkään varma onko Leki ensi kaudella paras mahdollinen paikka kehittyä vai joku muu mestis jengi.
Mielensäpahoittaja sanoi:Iihf:n appi jokseenkin sekasin mutta oliko Koivula peleillä?
Mutta Puljua olisi? Jossain lehdessä taisi lukea, että Koivulan passi leimataan jos Pulju ei tule.Baloun sanoi:Oisko kärkikentät täys eikä Koivula riitä kärkeen eikä järkeä peluuttaa 3-4 ketjussa.
Jalkapallo sanoi:Mutta Puljua olisi? Jossain lehdessä taisi lukea, että Koivulan passi leimataan jos Pulju ei tule.Baloun sanoi:Oisko kärkikentät täys eikä Koivula riitä kärkeen eikä järkeä peluuttaa 3-4 ketjussa.
Lynxlynx sanoi:Koivulan loppukauden pelejä nähneenä tuntuu uskomattomalta, ettei mahdu. Ehkä näytöt tärkeimmissä skouttauspaikoissa ei sitten vaan riittäneet ja onhan se selvä, että miesten pelien näytöt olivat surkeat.
Vaikka nyt ei mahdu joukkueeseen, niin minusta Koivula on realistinen high prospect meille.
Jalo sanoi:Lynxlynx sanoi:Koivulan loppukauden pelejä nähneenä tuntuu uskomattomalta, ettei mahdu. Ehkä näytöt tärkeimmissä skouttauspaikoissa ei sitten vaan riittäneet ja onhan se selvä, että miesten pelien näytöt olivat surkeat.
Vaikka nyt ei mahdu joukkueeseen, niin minusta Koivula on realistinen high prospect meille.
Joo, onhan Koivulalla tosiaan oikein yksi miesten peli tältä kaudelta. Tuskin se kuitenkaan mitään ratkaisee? Taitaa tuokin valkku olla sellainen joka haluaa ennemmin duunareita jengiin kuin taitavia yksilöitä.
Lynxlynx sanoi:Minusta Koivulasta olisi myös niihin duunarihommiin, sen verran hyvin karvasi ja sitoi näkemissäni peleissä.
Mielensäpahoittaja sanoi:Ei nyt pliis mainita välimaata samassa lauseessa Koivulan kanssa