VP sanoi:On kyllä kiva, että Ilveksenkin junnuista tulee tällaisia kiekkolijan kokoisia hyökkääjiä. Vähän vielä kauden mittaan luisteluun tehoja, niin tästä miehestä kuullaan vielä paljon.
HeGe41 sanoi:Miettikääpä sitä hetkeä, kun saa lisää kokemusta ja liike kehittyy. Jumaleissön!
No kyllähän Tuokkolakin nosteli mm. R.Hintzin, Suomen ja Meskasen rosteriin. Ei siinä - hienoa että Kivi on antanut heti kauden alusta asti reilusti vastuuta aina ylivoimaa myöden ja Otto on kiittänyt. Varmasti osuutensa junnujen rohkeassa sisäänajossa on ollut myös apuvalmentajilla ja etenkin Myrrällä.Ikurin Vire sanoi:Olisiko tämä nyt nähty Oton kukkaan puhkeaminen voinut tapahtua Tuokkolan aikana? Epäilen, että ei. Sulkaa pukkaa siis Kiven hattuun.
VP sanoi:No kyllähän Tuokkolakin nosteli mm. R.Hintzin, Suomen ja Meskasen rosteriin. Ei siinä - hienoa että Kivi on antanut heti kauden alusta asti reilusti vastuuta aina ylivoimaa myöden ja Otto on kiittänyt.Ikurin Vire sanoi:Olisiko tämä nyt nähty Oton kukkaan puhkeaminen voinut tapahtua Tuokkolan aikana? Epäilen, että ei. Sulkaa pukkaa siis Kiven hattuun.
Tuo nelosketjun miesten peluutus oli toki Tumpilta varsin outoa - etenkin ylivoimassa, jossa mm. Koivulan ja Suomen kaltaisten kavereiden tulisi saada sitä vastuuta.Ikurin Vire sanoi:Joo toki nosteli, mutta väkipakolla. Peliaikaa ei paljoa herunut. Edelle ajoivat muuan, Välimaa, Veistola ja Riekkinen.
HeGe41 sanoi:Joko minä en ymmärrä enää mistään mitään tai sitten hyvin liikkuvaksi ei tarvitse enää olla erityisen hyvin liikkuva. Itse olen katsonut, että Koivulan suurin työsarja on juurikin liikkeessä. Kädet kyllä toimivat, veto lähtee mukavasti ja peliälyä riittää, mutta liikkumisen kanssa on hommia tiedossa.