Näinkin mutta taso on niin hyvä että pitäisi tehdä tulostaHuolestuttavaa joukkueen kannalta että vaikka Oula onkin liidellyt koko sarjan yössä, on hän silti niitä harvoja hyökkääjiä jotka saa hallitusti vietyä kiekkoa ylöspäin. Ja lisäksi pidettyä kiekkoa ilman että se täytyy roiskaista lähes välittömästi.
Joo 2018 playoffeissa 11 peliä 4+8 ja 2019 viiteen peliin 1+3. Ihan paskasti meni tosiaan. Tepsistä enemmän pisteitä teki noina vuosina, kappas ei kukaan. Ymmärrän, että vituttaa ja arvostan sinua kyllä kirjoittajana mutta tämä koko uran niin Pendolta kuin Palveltakin lyttääminen menee nyt aivan yli.Samanlaista se meno oli tepsissäkin, runkosarjassa kyllä verkko heilui ja heitettiin kärkikynää ja huippusyöttöjä ja tosipeleissä oltiinkin täysi turisti. Lopulta voisi kysyä että mikä antoi aiheen odottaa että tämä asetelma olisi muuttunut.
Olen samaa mieltä, ettei tarvitse lytätä ketään. Joukkueena voitetaan tai hävitään.Joo 2018 playoffeissa 11 peliä 4+8 ja 2019 viiteen peliin 1+3. Ihan paskasti meni tosiaan. Tepsistä enemmän pisteitä teki noina vuosina, kappas ei kukaan. Ymmärrän, että vituttaa ja arvostan sinua kyllä kirjoittajana mutta tämä koko uran niin Pendolta kuin Palveltakin lyttääminen menee nyt aivan yli.
Tässä se ongelma on. Henkinen tankki taitaa olla lypsetty kuiviin.Olen samaa mieltä, ettei tarvitse lytätä ketään. Joukkueena voitetaan tai hävitään.
Pahasti vain pelkään, että Ilveksen mehut on syöty.
Juuri näin ja siis toki ymmärrän kovankin kritiikin tämän hetkisistä esityksistä ja ehkä jopa pienen lyttäämisenkin. Ihan turha on kuitenkin pelaajien tai valmentajien aiempia suorituksia väheksyä, lytätä tai puhua niistä suoraan jopa ihan paikkaansapitämätöntä paskaa vaikka kuinka vituttaisi.Olen samaa mieltä, ettei tarvitse lytätä ketään. Joukkueena voitetaan tai hävitään.
Joukkue on kokonaisuus. Siihen kuuluu valmennus, pelaajat, huoltajat jne. Se ei koostu pelkästä yhdestä pelaajasta tai valmentajasta.
Se olisi jo positiivista, jos jengi olisi edes töissä.Palven kohdalla käynyt ikävästi toteen hänen itse sanomansa kommentti siitä että hän on täällä vain töissä. Vaikea voittaa mitään joukkueena jos tälläisiä kavereita on porukassa useampi.
Palven kohdalla käynyt ikävästi toteen hänen itse sanomansa kommentti siitä että hän on täällä vain töissä. Vaikea voittaa mitään joukkueena jos tälläisiä kavereita on porukassa useampi.
Tää ei oo pelkästään sulle, mutta joukkue Marjalan takana on tällä hetkellä eritasolla, kun Palven.Palve<Marjala siinä Palvelle miettimistä, että miten pystyy samaan suoritukseen, mitä Marjala vetää tepsis.
Kehonkieli myös koko joukkueella on jotenkin aivan erikoinen.Tää ei oo pelkästään sulle, mutta joukkue Marjalan takana on tällä hetkellä eritasolla, kun Palven.
Koko joukkueha on nyt lukossa ja sillo katseet kiinnittyy valmennuksee, Palve on taikuri ja on sen näyttäny moneen kertaan, mutta jos kaikki ympärillä hänen lisäks on lukossa ni ei siitä vaan tuu mitää.
Kuten meidän valmennuskin, ovat vain töissä,Palven kohdalla käynyt ikävästi toteen hänen itse sanomansa kommentti siitä että hän on täällä vain töissä. Vaikea voittaa mitään joukkueena jos tälläisiä kavereita on porukassa useampi.
Suomi on enemmän painija, Palve ei. Suomi on enemmän pleijaripelaaja. Peruspeli Palvellakin sujuu toki ok mutta onhan tuo hyökkäyspään anti aneemista. Toki se on myös ketjun oikealla laidalla.Aika iso ero on suomen ja palven motivaatiossa tällä hetkellä