Palautetta kanssakeskustelijoille

Torski

Tähtipelaaja
En tuntenut. Mua pisti vaan vituttaan kaikki positiivarit kelle riittää vain vähän. Ja ollaan sokeita todellisuudelle.

Kaikki pistetään niin, että pudotuspeleissä sitten taas kaikki natsaa. No ei se niin mene. Jos ei edes runkosarjassa kyennyt ottaan tarjolla olevaa runkosarjan voittoa.
Harvalle riittää vain vähän.

Täällä vaan ne samat kusimutterit ilmaantuu jokaikinen kerta paikalle kun hävitään. Ja foorumia lukemalla huomaat kyllä itsekin keistä on kyse.

John What The Fuck

Luottopelaaja
Ymmärrän. Itse en voi antaa positiivista kuin vasta voitetun finaalin jälkeen. Kaikki muu on pettymys. Täällä vaatimustaso on järkyttävän kova. En ole negatiivinen, olen vain todella vaativa ja vaadin aina parempaa. En pysty juhlimaan kesken kaiken vaan vasta maalissa. Tyytyväisyys tappaa kehityksen. Nöyrästi eteenpäin, nothing is over till its over. Hope dies last.

yellowgreen

Luottopelaaja
En tuntenut. Mua pisti vaan vituttaan kaikki positiivarit kelle riittää vain vähän. Ja ollaan sokeita todellisuudelle.

Kaikki pistetään niin, että pudotuspeleissä sitten taas kaikki natsaa. No ei se niin mene. Jos ei edes runkosarjassa kyennyt ottaan tarjolla olevaa runkosarjan voittoa.
Miten määrittelet sen, että riittää vain vähän?
Minua ei hetkauta tämä runkosarjan toinen sija laisinkaan. Tavoitteet on korkeammalla. Mielestäni hyvä oppi tämä on tähän väliin.

Näen, että neljän parhaan joukkoon on päästävä. Minimivaatimus.
Näen, että finaaliin olisi hyvä päästä ja olisin tyytyväinen mitaliin kuin mitaliin.
Näen, että päätavoite on mestaruus.

Osaan sanoa, olenko tyytyväinen jokusen viikon päästä. Jos ollaan 4. sijalla, olen hieman pettynyt, mutta en murheen murtama. Jos ollaan 3. sijalla, olen melko tyytyväinen joukkueen suoritukseen. Jos ollaan 2. sijalla olen alkuun vittuuntunut ja sitten erittäin tyytyväinen.
Sanoisin siis, että mulle riittää välierät, mutta olen tyytyväinen mitalisijoitukseen.

En näe, että se on vähän organisaatiossa, jossa mitaleita on melko vähäisenlaisesti.
En ymmärrä, miten se on positiivariutta, jos on realisti ja tiedostaa, että siellä on n. 10 muutakin joukkuetta, jotka tosissaan haluavat mestaruuden ja n. 5 joukkuetta, joille se on yhtä mahdollinen kuin meille.
En ole kuullut yhdenkään Ilveksen pelaajan tai valmentajan missään sanovan, että runkosarjan voitto on tavoite tai tärkeä asia.

Samaan aikaan kun täällä syytetään siihen, että meille posipettereille riittää "vain vähän", samat huutelijat olisivat tyytyväisiä siihen, että oltais voitettu runkosarja. Kukaan enää muista vappuna, kuka sen runkosarjan voitti.
Kai minä tyydyn vähään kun kaikkien aikojen tasaisimmassa runkosarjassa tulimme eniten loukkaantuneena joukkueena sijalle 2 yhden pisteen päähän voitosta.

jurgen

Tähtipelaaja
Miten määrittelet sen, että riittää vain vähän?
Minua ei hetkauta tämä runkosarjan toinen sija laisinkaan. Tavoitteet on korkeammalla. Mielestäni hyvä oppi tämä on tähän väliin.

Näen, että neljän parhaan joukkoon on päästävä. Minimivaatimus.
Näen, että finaaliin olisi hyvä päästä ja olisin tyytyväinen mitaliin kuin mitaliin.
Näen, että päätavoite on mestaruus.

Osaan sanoa, olenko tyytyväinen jokusen viikon päästä. Jos ollaan 4. sijalla, olen hieman pettynyt, mutta en murheen murtama. Jos ollaan 3. sijalla, olen melko tyytyväinen joukkueen suoritukseen. Jos ollaan 2. sijalla olen alkuun vittuuntunut ja sitten erittäin tyytyväinen.
Sanoisin siis, että mulle riittää välierät, mutta olen tyytyväinen mitalisijoitukseen.

En näe, että se on vähän organisaatiossa, jossa mitaleita on melko vähäisenlaisesti.
En ymmärrä, miten se on positiivariutta, jos on realisti ja tiedostaa, että siellä on n. 10 muutakin joukkuetta, jotka tosissaan haluavat mestaruuden ja n. 5 joukkuetta, joille se on yhtä mahdollinen kuin meille.
En ole kuullut yhdenkään Ilveksen pelaajan tai valmentajan missään sanovan, että runkosarjan voitto on tavoite tai tärkeä asia.

Samaan aikaan kun täällä syytetään siihen, että meille posipettereille riittää "vain vähän", samat huutelijat olisivat tyytyväisiä siihen, että oltais voitettu runkosarja. Kukaan enää muista vappuna, kuka sen runkosarjan voitti.
Kai minä tyydyn vähään kun kaikkien aikojen tasaisimmassa runkosarjassa tulimme eniten loukkaantuneena joukkueena sijalle 2 yhden pisteen päähän voitosta.
Olet älyttömän hyvä kirjoittaja, mutta älä uhriudu.

Ilveksen ainoa tavoite on voittaa mestaruus. Mikään muu ei riitä, sen tiedän.

yellowgreen

Luottopelaaja
Olet älyttömän hyvä kirjoittaja, mutta älä uhriudu.

Ilveksen ainoa tavoite on voittaa mestaruus. Mikään muu ei riitä, sen tiedän.
Missä kohti mä uhriudun? Kyseenalaistan sen, että väitetään meidän tyytyvän vähään. Jos mä täällä sanon toukokuussa, että olen tyytyväinen sijaan 5, niin sitten ymmärrän tämän väittämän. Mutta kotiedulla kaksi seuraavaa sarjaa ja runkkarin kakkossija ei mielestäni ole vähään tyytymistä, jos se ei nyt kuolemalta tunnu.

Ja korjaan hieman. Ilveksen kannattajien ainoa tavoite on Ilveksen mestaruus.

Niemelä:
"– Emme me ajattele sitä asiaa. Meidän joukkueemme tavoite on tulla paremmaksi päivästä toiseen. Se on ollut alusta lähtien se, mitä me lähdemme tekemään. Ja oikeastaan kaikki ihmiset saa totta kai odottaa ja miettiä ja tuntea ja elää. Ja sitä kautta uskon, että me tulemme tekemään tästä hienon matkan yhdessä.
Niemelä kertookin hänellä ja joukkueella olevan vain yksi tavoite: kehittyä."

Kehittyminen ei tarkoita mestaruutta. Varmasti mestaruus on tavoitteena. Playoffit vasta näyttää, mitä kehittymiselle tapahtuu. Ei ollut Hölö tyytyväinen tänään. Onneksi vielä on aikaa kehittyä.

yellowgreen

Luottopelaaja
Kiitos @Arzamas tulituesta keskusteluissa :D Vaikeaa on olla positiivinen tappion jälkeen täällä. Onneksi ei tarvitse olla yksin. Ja nyt saatana foorumin posipetteri nr. 1 @IhanJuniori takas ja vähän äkkiä! Sinua tarvitaan.

Arzamas

Luottopelaaja
Kiitos @Arzamas tulituesta keskusteluissa :D Vaikeaa on olla positiivinen tappion jälkeen täällä. Onneksi ei tarvitse olla yksin. Ja nyt saatana foorumin posipetteri nr. 1 @IhanJuniori takas ja vähän äkkiä! Sinua tarvitaan.

Lupaan kirjoittaa seuraavan kerran negatiivista joukkueesta kun kannu nousee joku kevät ilmaan.

Keltavihreä

Luottopelaaja
En oo jaksanu foorumia juurikaan lukea eilisen tappion jälkeen, koska oletan, että kaikki on paskaa paitsi kusi ihmeellisen monen kirjoittajan mielestä.

Itsellä on kyllä todella hyvä fiilis runkosarjasta ja tosi luottavainen olo pleijareihin. Tavoitteena on se kannu ja mulle on täysin yhdentekevää tuleeko se kannu runkosarjan sijoituksella 1 vai 2.

Tällä kaudella en usko, että tie kannuun on yhtään helpompi runkosarjan voittajalla versus kakkosella.

Pleijareitten alkua oon odottanut oikeastaan siitä hetkestä asti, kun viime keväänä tiputtiin.
Hyvistä asemista ja hyvän runkosarjan jälkeen päästiin poffeihin. Ite oon ihan pleijarikiimassa hyvin luottavaisin mielin.

Mun on hyvin vaikea käsittää näitä valivali-itkupillejä kun miettii et runkosarjan kakkospaikalta päästään poffeihin ja viikon alussa ainakin oltiin vielä vedonlyöntitoimistojen mielestä suurin mestarisuosikki. Minä en näistä asetelmista pysty minkäänlaista negaa löytään.

Säälittää jopa nää negareppanat ku ovat missaneet todella positiivisen matkan tähän asti. Jännä tosiaan miten eri tavalla ihmiset voivat suhtautua menneeseen runkosarjaan. Todella hämmentävää.

VärienTunnustaja

Divarijyrä
Ylläpidon jäsen
En oo jaksanu foorumia juurikaan lukea eilisen tappion jälkeen, koska oletan, että kaikki on paskaa paitsi kusi ihmeellisen monen kirjoittajan mielestä.

Itsellä on kyllä todella hyvä fiilis runkosarjasta ja tosi luottavainen olo pleijareihin. Tavoitteena on se kannu ja mulle on täysin yhdentekevää tuleeko se kannu runkosarjan sijoituksella 1 vai 2.

Tällä kaudella en usko, että tie kannuun on yhtään helpompi runkosarjan voittajalla versus kakkosella.

Pleijareitten alkua oon odottanut oikeastaan siitä hetkestä asti, kun viime keväänä tiputtiin.
Hyvistä asemista ja hyvän runkosarjan jälkeen päästiin poffeihin. Ite oon ihan pleijarikiimassa hyvin luottavaisin mielin.

Mun on hyvin vaikea käsittää näitä valivali-itkupillejä kun miettii et runkosarjan kakkospaikalta päästään poffeihin ja viikon alussa ainakin oltiin vielä vedonlyöntitoimistojen mielestä suurin mestarisuosikki. Minä en näistä asetelmista pysty minkäänlaista negaa löytään.

Säälittää jopa nää negareppanat ku ovat missaneet todella positiivisen matkan tähän asti. Jännä tosiaan miten eri tavalla ihmiset voivat suhtautua menneeseen runkosarjaan. Todella hämmentävää.
Sen mitä itse aistin, niin suurin osa on ihan tyytyväinen runkosarjaan kokonaisuudessaan, mutta tuo loppu jätti aikamoisen lämpöisen kasan hajun ja maun monille, kuten allekirjoittaneelle.

Itseä ei niinkään edes itse tappio haittaa, mutta varsinkin se maalin takaa-ajo jäi aika vajaaksi, ottaen huomioon Kalpalla olleen vieraspeli Kouvolassa ennen eilistä iltaa.

Mutta se on jo mennyttä ja keskitytään taas tulevaan. Mennyttä, kun ei voi muuttaa. Tulevaan voi vaikuttaa.

Janko

Luottopelaaja

Ei kyse ole siitä että "oltiin vasta kakkosia runkosarjassa" vaan nimenomaan siitä että kun pelataan isoista panoksista ns. do or die hengessä niin se mitä saatiin puristettua kaukaloon oli lähinnä pelkäävä kissimirrilauma. Sama kaava on toistunut monta kertaa useampana kautena juurikin niissä kauden tärkeimmissä peleissä.

Runkosarjan loppusijoitus on helkkarin hyvä, mutta Ilveksen pelillinen ilme ei sitä ole. Kaksitoista viime matsia menty voitto-tappio järjestyksessä joka ei kyllä kieli siitä että "Ilves on parhaimmillaan sillon kuin sillä on mitään väliä".

Keltavihreä

Luottopelaaja
Ei kyse ole siitä että "oltiin vasta kakkosia runkosarjassa" vaan nimenomaan siitä että kun pelataan isoista panoksista ns. do or die hengessä niin se mitä saatiin puristettua kaukaloon oli lähinnä pelkäävä kissimirrilauma. Sama kaava on toistunut monta kertaa useampana kautena juurikin niissä kauden tärkeimmissä peleissä.

Runkosarjan loppusijoitus on helkkarin hyvä, mutta Ilveksen pelillinen ilme ei sitä ole. Kaksitoista viime matsia menty voitto-tappio järjestyksessä joka ei kyllä kieli siitä että "Ilves on parhaimmillaan sillon kuin sillä on mitään väliä".
No niinkuin kirjoitin johonkin ketjuun jo ennen eilistä ottelua etten usko, että pelaajat ajattelivat isommin runkosarjan voiton olevan ison panoksen ottelu.

Omasta mielestä ja uskon, että pelaajienkin ajatukset ovat jo poffeissa. Itseäni ei eilinen peli ju

Eilen kirjoitin jo ennen peliä, että en usko, että runkosarjan voitosta pelaajat ottivat paineita.

Mä en usko et eilinen peli oli pelaajille isojen panoksien peli. Itelle se ei ainakaan sellainen ollut. Enne peliä oli tiedossa, et ollaan sijalla 1 tai 2 runkosarjan jälkeen. Uskon, että suurin osa pelaajista ajattelee samoin ku minä. Kannua himoitaan ja melko sama ollaanko runkkarissa ykkösiä vai kakkosia. Runkosarja oli käytännössä pelattu jo hienosti läpi. Viimeinen puserrus jäi puuttumaan, kun mieli oli jo poffeissa jolloin tosipelit alkaa.

Itellä ainakin puuttui kiima täysin eilisestä pelistä kun ootan jo poffeja. Niin lähellä poffien alkaminen jo on. Niin uskon usean pelaajankin ajattelevan.

Väitän, että runkosarjan voitto on kannattajille yleisesti ottaen huomattavasti tärkeämpää, kuin pelaajilla. Ite ainakin osallistun mihin tahansa, niin vain mestaruus kiinnostaa. Se on se tavoite. Sana pätee Ilveksen seuraamisessakin.

Mua ei heilauta eikä vituta pätkän vertaa, vaikka vikalla kiekalla tiputtiin pois sarjakärjestä. Nyt alkaa ne pelit vasta milloin itselläkin voi tulla niitä vitutuksia

ADX_03

Luottopelaaja

Toki vaihtelevasti mennyt, mutta sitten vedetty esimerkiksi Lukkoa, KalPaa(pl. Eilen) ja SaiPaa vastaan aika kovat esitykset.

John What The Fuck

Luottopelaaja
Toki vaihtelevasti mennyt, mutta sitten vedetty esimerkiksi Lukkoa, KalPaa(pl. Eilen) ja SaiPaa vastaan aika kovat esitykset.

Siinä Lukkoa vastaan raumalaiset olivat kyllä huonoja. Se vähän mairittelee Ilvestä. Toki hyvä peli oli, mutta siitä ajateltiin hiukan liikoja ja yli.

Torski

Tähtipelaaja
Siinä Lukkoa vastaan raumalaiset olivat kyllä huonoja. Se vähän mairittelee Ilvestä. Toki hyvä peli oli, mutta siitä ajateltiin hiukan liikoja ja yli.
Niin tai raumalaisilla ei kestänyt pää tiukassa paikassa vieraissa kun vastaan tuli sen hetkinen liigakärki. Ja Ilves oli suvereeni. Ei siis Lukko vaikuta kovin kovalta heti kun vastustaja on laadukkaampi.

Torski

Tähtipelaaja