Palautetta kanssakeskustelijoille

Torski

Tähtipelaaja
En tuntenut. Mua pisti vaan vituttaan kaikki positiivarit kelle riittää vain vähän. Ja ollaan sokeita todellisuudelle.

Kaikki pistetään niin, että pudotuspeleissä sitten taas kaikki natsaa. No ei se niin mene. Jos ei edes runkosarjassa kyennyt ottaan tarjolla olevaa runkosarjan voittoa.
Harvalle riittää vain vähän.

Täällä vaan ne samat kusimutterit ilmaantuu jokaikinen kerta paikalle kun hävitään. Ja foorumia lukemalla huomaat kyllä itsekin keistä on kyse.

John What The Fuck

Luottopelaaja
Ymmärrän. Itse en voi antaa positiivista kuin vasta voitetun finaalin jälkeen. Kaikki muu on pettymys. Täällä vaatimustaso on järkyttävän kova. En ole negatiivinen, olen vain todella vaativa ja vaadin aina parempaa. En pysty juhlimaan kesken kaiken vaan vasta maalissa. Tyytyväisyys tappaa kehityksen. Nöyrästi eteenpäin, nothing is over till its over. Hope dies last.

yellowgreen

Luottopelaaja
En tuntenut. Mua pisti vaan vituttaan kaikki positiivarit kelle riittää vain vähän. Ja ollaan sokeita todellisuudelle.

Kaikki pistetään niin, että pudotuspeleissä sitten taas kaikki natsaa. No ei se niin mene. Jos ei edes runkosarjassa kyennyt ottaan tarjolla olevaa runkosarjan voittoa.
Miten määrittelet sen, että riittää vain vähän?
Minua ei hetkauta tämä runkosarjan toinen sija laisinkaan. Tavoitteet on korkeammalla. Mielestäni hyvä oppi tämä on tähän väliin.

Näen, että neljän parhaan joukkoon on päästävä. Minimivaatimus.
Näen, että finaaliin olisi hyvä päästä ja olisin tyytyväinen mitaliin kuin mitaliin.
Näen, että päätavoite on mestaruus.

Osaan sanoa, olenko tyytyväinen jokusen viikon päästä. Jos ollaan 4. sijalla, olen hieman pettynyt, mutta en murheen murtama. Jos ollaan 3. sijalla, olen melko tyytyväinen joukkueen suoritukseen. Jos ollaan 2. sijalla olen alkuun vittuuntunut ja sitten erittäin tyytyväinen.
Sanoisin siis, että mulle riittää välierät, mutta olen tyytyväinen mitalisijoitukseen.

En näe, että se on vähän organisaatiossa, jossa mitaleita on melko vähäisenlaisesti.
En ymmärrä, miten se on positiivariutta, jos on realisti ja tiedostaa, että siellä on n. 10 muutakin joukkuetta, jotka tosissaan haluavat mestaruuden ja n. 5 joukkuetta, joille se on yhtä mahdollinen kuin meille.
En ole kuullut yhdenkään Ilveksen pelaajan tai valmentajan missään sanovan, että runkosarjan voitto on tavoite tai tärkeä asia.

Samaan aikaan kun täällä syytetään siihen, että meille posipettereille riittää "vain vähän", samat huutelijat olisivat tyytyväisiä siihen, että oltais voitettu runkosarja. Kukaan enää muista vappuna, kuka sen runkosarjan voitti.
Kai minä tyydyn vähään kun kaikkien aikojen tasaisimmassa runkosarjassa tulimme eniten loukkaantuneena joukkueena sijalle 2 yhden pisteen päähän voitosta.

jurgen

Tähtipelaaja
Miten määrittelet sen, että riittää vain vähän?
Minua ei hetkauta tämä runkosarjan toinen sija laisinkaan. Tavoitteet on korkeammalla. Mielestäni hyvä oppi tämä on tähän väliin.

Näen, että neljän parhaan joukkoon on päästävä. Minimivaatimus.
Näen, että finaaliin olisi hyvä päästä ja olisin tyytyväinen mitaliin kuin mitaliin.
Näen, että päätavoite on mestaruus.

Osaan sanoa, olenko tyytyväinen jokusen viikon päästä. Jos ollaan 4. sijalla, olen hieman pettynyt, mutta en murheen murtama. Jos ollaan 3. sijalla, olen melko tyytyväinen joukkueen suoritukseen. Jos ollaan 2. sijalla olen alkuun vittuuntunut ja sitten erittäin tyytyväinen.
Sanoisin siis, että mulle riittää välierät, mutta olen tyytyväinen mitalisijoitukseen.

En näe, että se on vähän organisaatiossa, jossa mitaleita on melko vähäisenlaisesti.
En ymmärrä, miten se on positiivariutta, jos on realisti ja tiedostaa, että siellä on n. 10 muutakin joukkuetta, jotka tosissaan haluavat mestaruuden ja n. 5 joukkuetta, joille se on yhtä mahdollinen kuin meille.
En ole kuullut yhdenkään Ilveksen pelaajan tai valmentajan missään sanovan, että runkosarjan voitto on tavoite tai tärkeä asia.

Samaan aikaan kun täällä syytetään siihen, että meille posipettereille riittää "vain vähän", samat huutelijat olisivat tyytyväisiä siihen, että oltais voitettu runkosarja. Kukaan enää muista vappuna, kuka sen runkosarjan voitti.
Kai minä tyydyn vähään kun kaikkien aikojen tasaisimmassa runkosarjassa tulimme eniten loukkaantuneena joukkueena sijalle 2 yhden pisteen päähän voitosta.
Olet älyttömän hyvä kirjoittaja, mutta älä uhriudu.

Ilveksen ainoa tavoite on voittaa mestaruus. Mikään muu ei riitä, sen tiedän.

yellowgreen

Luottopelaaja
Olet älyttömän hyvä kirjoittaja, mutta älä uhriudu.

Ilveksen ainoa tavoite on voittaa mestaruus. Mikään muu ei riitä, sen tiedän.
Missä kohti mä uhriudun? Kyseenalaistan sen, että väitetään meidän tyytyvän vähään. Jos mä täällä sanon toukokuussa, että olen tyytyväinen sijaan 5, niin sitten ymmärrän tämän väittämän. Mutta kotiedulla kaksi seuraavaa sarjaa ja runkkarin kakkossija ei mielestäni ole vähään tyytymistä, jos se ei nyt kuolemalta tunnu.

Ja korjaan hieman. Ilveksen kannattajien ainoa tavoite on Ilveksen mestaruus.

Niemelä:
"– Emme me ajattele sitä asiaa. Meidän joukkueemme tavoite on tulla paremmaksi päivästä toiseen. Se on ollut alusta lähtien se, mitä me lähdemme tekemään. Ja oikeastaan kaikki ihmiset saa totta kai odottaa ja miettiä ja tuntea ja elää. Ja sitä kautta uskon, että me tulemme tekemään tästä hienon matkan yhdessä.
Niemelä kertookin hänellä ja joukkueella olevan vain yksi tavoite: kehittyä."

Kehittyminen ei tarkoita mestaruutta. Varmasti mestaruus on tavoitteena. Playoffit vasta näyttää, mitä kehittymiselle tapahtuu. Ei ollut Hölö tyytyväinen tänään. Onneksi vielä on aikaa kehittyä.

yellowgreen

Luottopelaaja
Kiitos @Arzamas tulituesta keskusteluissa :D Vaikeaa on olla positiivinen tappion jälkeen täällä. Onneksi ei tarvitse olla yksin. Ja nyt saatana foorumin posipetteri nr. 1 @IhanJuniori takas ja vähän äkkiä! Sinua tarvitaan.

Arzamas

Luottopelaaja
Kiitos @Arzamas tulituesta keskusteluissa :D Vaikeaa on olla positiivinen tappion jälkeen täällä. Onneksi ei tarvitse olla yksin. Ja nyt saatana foorumin posipetteri nr. 1 @IhanJuniori takas ja vähän äkkiä! Sinua tarvitaan.

Lupaan kirjoittaa seuraavan kerran negatiivista joukkueesta kun kannu nousee joku kevät ilmaan.