En tuntenut. Mua pisti vaan vituttaan kaikki positiivarit kelle riittää vain vähän. Ja ollaan sokeita todellisuudelle.
Kaikki pistetään niin, että pudotuspeleissä sitten taas kaikki natsaa. No ei se niin mene. Jos ei edes runkosarjassa kyennyt ottaan tarjolla olevaa runkosarjan voittoa.
Miten määrittelet sen, että riittää vain vähän?
Minua ei hetkauta tämä runkosarjan toinen sija laisinkaan. Tavoitteet on korkeammalla. Mielestäni hyvä oppi tämä on tähän väliin.
Näen, että neljän parhaan joukkoon on päästävä. Minimivaatimus.
Näen, että finaaliin olisi hyvä päästä ja olisin tyytyväinen mitaliin kuin mitaliin.
Näen, että päätavoite on mestaruus.
Osaan sanoa, olenko tyytyväinen jokusen viikon päästä. Jos ollaan 4. sijalla, olen hieman pettynyt, mutta en murheen murtama. Jos ollaan 3. sijalla, olen melko tyytyväinen joukkueen suoritukseen. Jos ollaan 2. sijalla olen alkuun vittuuntunut ja sitten erittäin tyytyväinen.
Sanoisin siis, että mulle riittää välierät, mutta olen tyytyväinen mitalisijoitukseen.
En näe, että se on vähän organisaatiossa, jossa mitaleita on melko vähäisenlaisesti.
En ymmärrä, miten se on positiivariutta, jos on realisti ja tiedostaa, että siellä on n. 10 muutakin joukkuetta, jotka tosissaan haluavat mestaruuden ja n. 5 joukkuetta, joille se on yhtä mahdollinen kuin meille.
En ole kuullut yhdenkään Ilveksen pelaajan tai valmentajan missään sanovan, että runkosarjan voitto on tavoite tai tärkeä asia.
Samaan aikaan kun täällä syytetään siihen, että meille posipettereille riittää "vain vähän", samat huutelijat olisivat tyytyväisiä siihen, että oltais voitettu runkosarja. Kukaan enää muista vappuna, kuka sen runkosarjan voitti.
Kai minä tyydyn vähään kun kaikkien aikojen tasaisimmassa runkosarjassa tulimme eniten loukkaantuneena joukkueena sijalle 2 yhden pisteen päähän voitosta.