Palautetta kanssakeskustelijoille

Ilves97

Luottopelaaja
Samaa länkytystä illasta toiseen tulee näiltä yhden agendan kirjoittelijoilta, kun itse yritänkin avata keskustelua.

Sinäkin voisit mielipiteestäni loukkaannuttuasi tutkiskella miksi siitä loukkaannut. Meidän ykköskentän sentteri otti eilen pari hyvää jäähyä päätöserässä, niin lähetyksessä näytettiin penkin reaktiot. Sieltä vain katsomaan.
Mä en ole missään kohtaa näihin sun Pendo-juttuihin ottanut kantaa tai mielipiteestä loukkaantunut. Ihan puhtaasti otin nyt kantaa siihen, että ethän sä voi vaatia muiden kirjoittajien kunnioittavan sinun mielipidettä jos et itse kunnioita muiden.

Sä nyt jälleen niputit kaikki muut yhden agendan länkyttäjiksi, kun tosiasiassa itse jauhat vain samaa omaa agendaasi siitä kuinka Pendoa ei kiinnosta Ilves. Mitään oikeaa perustelua sille ei ole vaan se perustuu puhtaasti mutuihin jostain parin sekunnin penkkiklipeistä tai missatuista lehdistötilaisuuksista.

Neljätoista

Luottopelaaja
Mä en ole missään kohtaa näihin sun Pendo-juttuihin ottanut kantaa tai mielipiteestä loukkaantunut. Ihan puhtaasti otin nyt kantaa siihen, että ethän sä voi vaatia muiden kirjoittajien kunnioittavan sinun mielipidettä jos et itse kunnioita muiden.

Sä nyt jälleen niputit kaikki muut yhden agendan länkyttäjiksi, kun tosiasiassa itse jauhat vain samaa omaa agendaasi siitä kuinka Pendoa ei kiinnosta Ilves. Mitään oikeaa perustelua sille ei ole vaan se perustuu puhtaasti mutuihin jostain parin sekunnin penkkiklipeistä tai missatuista lehdistötilaisuuksista.
Kun en ole joukkueen sisällä, niin täytyy tyytyä siihen mitä näkee viestimistä ja hallilla.

Kun peli ei ole näpeissä, niin toivoisin näkeväni Myrrästä viisastuneena valmentamista ja reagointia vaikka aikalisällä kesken pelin. Hesalaisia vastaan aikalisä otettiin ja hyvä niin. Ruotsalaisia vastaan ei käytetty maalin tarkastamisen aikaa vaikka oltiin alakynnessä oltu koko erä. Eilen annettiin isäntien vyöryä yli koko ensimmäisen erän ajan, eikä itse pystytty ottamaan kuskin paikkaa.

Olen mielestäni yrittänyt usein esimerkein perustella näkemykseni. Siitä huolimatta on tullut aika paljon ihan kuraviestejä ja erheessä nyt niputin sinut samaan. Nostin tänne vain esimerkkinä näitä ”keskustelevia” vastauksia, jotta ne sadaan kontekstiin: minun viestini lokeroidaan yhden agendan öyhötyksiin.

Luchs

Luottopelaaja
Melko laadukas palsta.
Suhteessa kiireessä kyhättyjen iltapäivälehtien artikkeleihin, voisi puhua jopa mikrojournalismista. Paljon asiantuntevia kirjoittajia, joista osa jopa kirjoittaa tuoreesti, hyvin jäsentäen ja perustellen.

Se mikä hieman itseä häiritsee, on joidenkin sinänsä laatukirjoittajien itselleen ottama palomiehen rooli, jossa sujuvasti langasta toiseen käydään hiljentämässä tai ainakin yrittämässä hiljentää pienintäkin oppositioajattelua. Kun näiden asiantuntijoiden omassa agendassa ei löydy näkemystä tai halua katsella kulissien taakse, lienee vähemmistön rooliin jäädä yleisen mielipiteen pilkattavaksi trolleiksi ja milloin miksikin.

Ilahduttavasti palstalle rekisteröityy silloin tällöin uusia nimimerkkejä, vaarana silti piilee, että joidenkin 'satraappien' pakonomainen oikeassa olemisen hurmos nostaa tätä kynnystä.

Janko

Luottopelaaja
Pakko kyllä ihmetellä tuota että miten lukuisista huomautuksista huolimatta tietyt kaverit saavat spämmättyä samaa asiaa lähes jokaiseen aktiiviseen ketjuun.

Ilves97

Luottopelaaja
Melko laadukas palsta.
Suhteessa kiireessä kyhättyjen iltapäivälehtien artikkeleihin, voisi puhua jopa mikrojournalismista. Paljon asiantuntevia kirjoittajia, joista osa jopa kirjoittaa tuoreesti, hyvin jäsentäen ja perustellen.

Se mikä hieman itseä häiritsee, on joidenkin sinänsä laatukirjoittajien itselleen ottama palomiehen rooli, jossa sujuvasti langasta toiseen käydään hiljentämässä tai ainakin yrittämässä hiljentää pienintäkin oppositioajattelua. Kun näiden asiantuntijoiden omassa agendassa ei löydy näkemystä tai halua katsella kulissien taakse, lienee vähemmistön rooliin jäädä yleisen mielipiteen pilkattavaksi trolleiksi ja milloin miksikin.

Ilahduttavasti palstalle rekisteröityy silloin tällöin uusia nimimerkkejä, vaarana silti piilee, että joidenkin 'satraappien' pakonomainen oikeassa olemisen hurmos nostaa tätä kynnystä.
Kehitettävää varmasti itseltä esimerkiksi tuosta ”palomiehen” rooliin ryhtymisestä löytyy, enkä nyt tiedä tietysti varmasti tarkoitatko minua tässä. Vastaan silti. Varmasti itse vähän herkästi lähden hyökkäämään kritiikkiä vastaan jos se on mielestäni ”väärää”. Silti väitän ettei itselleni ole väliä olenko oikeassa vai en. Ilveksen etua tässä haluan.

Usein ne kritiikit joita vastaan lähden on minusta aika heikosti perusteltuja ja lähinnä mutuun perustuvia. Monia asiallisia kritiikkejä vastaan en kirjoita koska niissä tiivistyy omat ajatuksetkin. Ne joihin lähden asiallisista kritiikeistä, niin en väitä olevani oikeassa. Voin ihan myöntää, että näissä keskusteluissa asiallista kritiikkiä vastaan olen ottanut esimerkiksi sinua, @PUMPPU a ja @toskala a vastaan ottanut hopeaa ja selkeästi. En mä täällä poliisi, palomies tai totuuden torvi ole. Vituttaa vaan jos analyysit ei perustu faktaan tai niitä ei pystytä perustelemaan.

Toppapöksy666

Luottopelaaja
Ehdottomasti!

Komea mies. Ei voi kun tykätä.
IMG_7837.jpeg

Mikäli OJ Ilvekseen eksyy niin toivottavasti sopparijulkistuksessa käytetään tätä kuvaa pienillä muokkauksilla. :)