Neljätoista
Luottopelaaja
Moikka Ihanjuniori. Mitäs tällä tarkoitat?Ei jumalauta! Siinä on sitten Ilvesfoorumin pyhä kolminaisuus. Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen.
Moikka Ihanjuniori. Mitäs tällä tarkoitat?Ei jumalauta! Siinä on sitten Ilvesfoorumin pyhä kolminaisuus. Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen.
Mää mitään ikinä tarkoita. Kunhan juttelen aikani kuluksiMoikka Ihanjuniori. Mitäs tällä tarkoitat?
Mukavaa juttelua.Mää mitään ikinä tarkoita. Kunhan juttelen aikani kuluksi
Joo mun juttuja ei kannata ottaa tosissaan. Mää heitän kaiken kieliposkella. Silloinkin kun puhun tosissani.Mukavaa juttelua.
Mä en ole missään kohtaa näihin sun Pendo-juttuihin ottanut kantaa tai mielipiteestä loukkaantunut. Ihan puhtaasti otin nyt kantaa siihen, että ethän sä voi vaatia muiden kirjoittajien kunnioittavan sinun mielipidettä jos et itse kunnioita muiden.Samaa länkytystä illasta toiseen tulee näiltä yhden agendan kirjoittelijoilta, kun itse yritänkin avata keskustelua.
Sinäkin voisit mielipiteestäni loukkaannuttuasi tutkiskella miksi siitä loukkaannut. Meidän ykköskentän sentteri otti eilen pari hyvää jäähyä päätöserässä, niin lähetyksessä näytettiin penkin reaktiot. Sieltä vain katsomaan.
Kun en ole joukkueen sisällä, niin täytyy tyytyä siihen mitä näkee viestimistä ja hallilla.Mä en ole missään kohtaa näihin sun Pendo-juttuihin ottanut kantaa tai mielipiteestä loukkaantunut. Ihan puhtaasti otin nyt kantaa siihen, että ethän sä voi vaatia muiden kirjoittajien kunnioittavan sinun mielipidettä jos et itse kunnioita muiden.
Sä nyt jälleen niputit kaikki muut yhden agendan länkyttäjiksi, kun tosiasiassa itse jauhat vain samaa omaa agendaasi siitä kuinka Pendoa ei kiinnosta Ilves. Mitään oikeaa perustelua sille ei ole vaan se perustuu puhtaasti mutuihin jostain parin sekunnin penkkiklipeistä tai missatuista lehdistötilaisuuksista.
Kehitettävää varmasti itseltä esimerkiksi tuosta ”palomiehen” rooliin ryhtymisestä löytyy, enkä nyt tiedä tietysti varmasti tarkoitatko minua tässä. Vastaan silti. Varmasti itse vähän herkästi lähden hyökkäämään kritiikkiä vastaan jos se on mielestäni ”väärää”. Silti väitän ettei itselleni ole väliä olenko oikeassa vai en. Ilveksen etua tässä haluan.Melko laadukas palsta.
Suhteessa kiireessä kyhättyjen iltapäivälehtien artikkeleihin, voisi puhua jopa mikrojournalismista. Paljon asiantuntevia kirjoittajia, joista osa jopa kirjoittaa tuoreesti, hyvin jäsentäen ja perustellen.
Se mikä hieman itseä häiritsee, on joidenkin sinänsä laatukirjoittajien itselleen ottama palomiehen rooli, jossa sujuvasti langasta toiseen käydään hiljentämässä tai ainakin yrittämässä hiljentää pienintäkin oppositioajattelua. Kun näiden asiantuntijoiden omassa agendassa ei löydy näkemystä tai halua katsella kulissien taakse, lienee vähemmistön rooliin jäädä yleisen mielipiteen pilkattavaksi trolleiksi ja milloin miksikin.
Ilahduttavasti palstalle rekisteröityy silloin tällöin uusia nimimerkkejä, vaarana silti piilee, että joidenkin 'satraappien' pakonomainen oikeassa olemisen hurmos nostaa tätä kynnystä.
Ai vittu mää teen taulun tästäPelaajien pitäisi tulla hallille kaupunkipyörillä ja mekko päällä?
Määki haluan sen!!Ai vittu mää teen taulun tästä
Hah..On niitä parempiakin nähty! Mm @PirkkalanPirkka@Haikuri kaikkien aikojen sisääntulo!
Ehdottomasti!@IhanJuniori
Voidaanko päätellä uuden profiilikuvan myötä, että kurpitsapää eli piellikkö on sun kandinaattis ens vuodelle?
Pallotellut Hölön ja Ouzein välillä, mutta olen myös Oj:n kannalla!Ehdottomasti!
Komea mies. Ei voi kun tykätä.
Ehdottomasti!
Komea mies. Ei voi kun tykätä.
Jos tosiaan on tulossa, niin saa kyllä sitten kertaheitoilla -98 vuoden haavat ommella umpeen!katso liitettä 5891
Mikäli OJ Ilvekseen eksyy niin toivottavasti sopparijulkistuksessa käytetään tätä kuvaa pienillä muokkauksilla.