Palautetta kanssakeskustelijoille

Raipe - The Great One

Tähtipelaaja
Vielä erikseen kiitos palstan Kouvolan vahvistukselle @Rupture , joka siis vastasi KooKoon osuudesta ennakossa.

Hyvää työtä, jota toki osasi odottaakin, jos kauden alla Jatkoajasta nimimerkin joukkue-ennakoita luki.
@Rupture oli kyllä hyvä hankinta meidän foorumille - kiitos Tillu (eikun).

Kuinkas monesta eri joukkueesta täällä on meillä väkeä?
- Tappara, KooKoo, Ässät, HIFK? ja mitäs muita

Rupture

Vakiokokoonpanossa
@Rupture oli kyllä hyvä hankinta meidän foorumille - kiitos Tillu (eikun).
Heh, ette halua tietää minkälaiset keskustelut kävin Tillu Koskelan kanssa ennen tänne liittymistä. Lupasi kiekollisen ykköspakin roolia hurjalla ylivoima-ajalla.

Kerrottakoon se, että en todellakaan odottanut sitä vastaanottoa jonka täältä sai. Olihan niitä ekoja viestejä kirjoittaessa vähän skeptinen olo kun astuu muiden reviirille, mutta olihan se lopulta syyttä. Täällä pystyy keskustelemaan kiekkoihmisten kanssa asiallisesti aiheesta kuin aiheesta, vaikka en ole sen hirveämmin osallistunut Ilves-keskusteluun.

M22

Luottopelaaja
Heh, ette halua tietää minkälaiset keskustelut kävin Tillu Koskelan kanssa ennen tänne liittymistä. Lupasi kiekollisen ykköspakin roolia hurjalla ylivoima-ajalla.

Kerrottakoon se, että en todellakaan odottanut sitä vastaanottoa jonka täältä sai. Olihan niitä ekoja viestejä kirjoittaessa vähän skeptinen olo kun astuu muiden reviirille, mutta olihan se lopulta syyttä. Täällä pystyy keskustelemaan kiekkoihmisten kanssa asiallisesti aiheesta kuin aiheesta, vaikka en ole sen hirveämmin osallistunut Ilves-keskusteluun.
Kuherruskuukausi menossa viä.
Ei vaan, hienoa, että tulee muitakin.

Neljätoista

Luottopelaaja
Äijä se vaan heittää löylyä vaikkei viä oo ees lauantai. Respect!
Kiitos!

Nyt onkin jo lauantai ja innolla odotan näyttääkö päävalmentajamme minun olleen väärässä. Ellei osoita muutosta, niin valitettavasti @Pendolino ja @Pendoliino , salarakkaussuhteemme on ohi.

Lyödään porukalla löylyä!

Don Corleone

Luottopelaaja
En ole moderaattori, mutta siirtäkää keskustelu toiselle palstalle.

Vovlo

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Tässä ketjussa jatkossakin keskitytään antamaan palautetta kanssakeskustelijoille, aikaisemmat viestit siirretty.

Neljätoista

Luottopelaaja
Tässä ketjussa jatkossakin keskitytään antamaan palautetta kanssakeskustelijoille, aikaisemmat viestit siirretty.
Minne?

Annoin palautetta täällä, kun en halunnut antaa palautetta muualla.

Vovlo

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Minne?

Annoin palautetta täällä, kun en halunnut antaa palautetta muualla.
Pendon ketjuun, siellä puhutaan Pendosta ja nuo aikaisemmat viestit koskivat Ilveksen valmennusta. Olisi pitänyt laittaa se viesti siihen, pahoittelut siitä.

IhanJuniori

Junioripelaaja
Molemmille, Männylle ja Santerille antanu piiskaa mutta nyt muutamassa viime pelissä kyllä kumpikin nostanut paljon tasoaan. Hieno homma.
Mää nyt lainaan tätä sun viestiä vaikka tää koskee todella monia itseni mukaan lukien.

Kaikki täälä antaa paskaa aina jollekkin, mutta vielä useampi sais tosiaan sitten kehujen yhteydessä tehdä juuri noin kun teit eli nostaa sitä kättä pystyyn niin sanotusti.

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Mää nyt lainaan tätä sun viestiä vaikka tää koskee todella monia itseni mukaan lukien.

Kaikki täälä antaa paskaa aina jollekkin, mutta vielä useampi sais tosiaan sitten kehujen yhteydessä tehdä juuri noin kun teit eli nostaa sitä kättä pystyyn niin sanotusti.
Ite sitä mieltä että kritiikkiä saa antaa jos sille on aihetta, sama pätee posiin.

Neljätoista

Luottopelaaja
Se on vähän sama kuin poliitikoilla: ajetaan omaa agendaa väkisin maailman tappiin saakka ja mikään muu tapa toimia ei ole oikea. Jos joku muu tapa on toimiva, niin on väärin voitettu tms. ja milloinkaan ei myönnetä omia virheitä tai toisen onnistumisia.

Ei sovi keskustelupalstoille tällainen tyyli mitenkään ja modet saisivat heittää nämä yhden asian jankkaajat täältä pois.
Jankkaus on asia erikseen, mutta tälläkin foorumilla tuntuu pääsevän joidenkin itseään asiallisina pitävien käyttäjien ihon alle vain sillä, että on jostain asiasta eri mieltä.

Toivotan kaikille terveellistä verenpainetta ja hyviä argumentointitaitoja, kun kohtaa seuraavan mielipiteen, joka ei sovi suoraan omaan ajattelumalliin!

EDIT: Iso kirjain lauseen alkuun.

IhanJuniori

Junioripelaaja
Tiedän, että sulla on just nyt pienimuotoinen antipatia mua kohtaa kun olen Pennasta arvostellut, joten nämä vastaukset sulle saattaa olla täysin turhia mutta...
Pyhpah mulla mitään antipatioita ole sua kohtaan. Tuot mukavasti viihdettä foorumeille :)

Ja toi sun vastaus oli hyvä, mutta ei varsinaisesti vastannut mun kysymykseen.

IhanJuniori

Junioripelaaja

Neljätoista

Luottopelaaja

Lintu

Luottopelaaja
Kiitoksia "Jääkiekkoilijat oikeudessa" ketjun kirjoittelijoille, oli mun mielestä suunnilleen viiden sivun verran enimmäkseen hyvää ja mielenkiintoista keskustelua perin surkeasta aiheesta, vähän ehkä levisi keskustelu tuon yhden viestin jälkeen missä jaettiin jonkun muusikon mielipiteitä mutta ihan ymmärrettävää.

En ole itse tutustunut aiheeseen muualla mutta koen että tuossa ketjussa tuli ihan tarpeeksi esille niin ei tarvitse itse enää tuohon suohon hypätä sen syvemmälle. Kiitokset vielä!