Palautetta kanssakeskustelijoille

M22

Luottopelaaja
Viestejä
3 123
Kiitän ja arvostan oikeasti hyvää pitkää ja ennenkaikkea asiallista viestiäsi(melkein harmittaa jos olin itse turhan hyökkäävä).
Monta hyvää pointtia missä olen kanssasi samaa mieltä. Otan myös vastaan aiheellisen kritiikin viesteissäni. Joskus saan myös jopa aikaiseksi "kehitystä" täällä, pistetään huomiosi ylös.
Kaikkea hyvää sinne :)
Samaa sinne!
Etkä ollut hyökkäävä, ainakaan mun mielestä.
Tässä voidaan mun mielestä noudattaa naapurin entisen kapteenin ohjetta:
"Mennään eteenpäin!"
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
16 237
Kuka kerää foorumin joulutodistuksista kesiarvon?

Mää otan kopin Ilvestyskirja Nyt. pistepörssistä joten en pysty lupaan, että jaksan sen itse tehdä, mutta olisihan se nyt hauska.

Foorumin todistukset.
 

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
7 063
Otetaanpa vähän joulun hengessä eilisiä lausuntoja takaisin. Eli ikuiselle kiistakumppanille @Eetu Fucking Mäkiniemi lle pahoittelut turhan kärkkäästä kommentista tuolla Pendon ketjussa, olin itse tällä kertaa se paskanpuhuja ja mitään lisäarvoa kyseinen kommentti ei tuonut. Jatketaan vääntöjä paremmassa hengessä, ehkä jo tapaninpäivänä riippuen joukkueen esityksestä. Hyvää joulua!
 

Eetu Fucking Mäkiniemi

Luottopelaaja
Viestejä
5 634
Otetaanpa vähän joulun hengessä eilisiä lausuntoja takaisin. Eli ikuiselle kiistakumppanille @Eetu Fucking Mäkiniemi lle pahoittelut turhan kärkkäästä kommentista tuolla Pendon ketjussa, olin itse tällä kertaa se paskanpuhuja ja mitään lisäarvoa kyseinen kommentti ei tuonut. Jatketaan vääntöjä paremmassa hengessä, ehkä jo tapaninpäivänä riippuen joukkueen esityksestä. Hyvää joulua!
Oi että, tämähän menee kovasta paketista moinen ulostulo.
Kiitän ja kumarran arvostamaani kirjoittelija-toveria <3

Hyvää joulun aikaa.
 

Luchs

Luottopelaaja
Viestejä
1 160
Otetaanpa vähän joulun hengessä eilisiä lausuntoja takaisin. Eli ikuiselle kiistakumppanille @Eetu Fucking Mäkiniemi lle pahoittelut turhan kärkkäästä kommentista tuolla Pendon ketjussa, olin itse tällä kertaa se paskanpuhuja ja mitään lisäarvoa kyseinen kommentti ei tuonut. Jatketaan vääntöjä paremmassa hengessä, ehkä jo tapaninpäivänä riippuen joukkueen esityksestä. Hyvää joulua!


Olette hyviä sisällöntuottajia molemmat nimimerkit, toinen asiatekstillä, toinen tunteen johdattamilla, värikkäillä kommenteilla.

Mutta..mutta.. ensi vuotta ajatellen, olen huolestunut, ajetaanko täällä muutama sukupuuttoon kuoleva toisinajattelija jälleen trollihuutelun ja moderaattoreilla uhkailun ikeen alle?

Toivotaan että kirjoittajilla ja heitä tarkkailevilla tahoilla on ajatus etusijalla.
 

Don Corleone

Luottopelaaja
Viestejä
2 801
Kuka kerää foorumin joulutodistuksista kesiarvon?

Mää otan kopin Ilvestyskirja Nyt. pistepörssistä joten en pysty lupaan, että jaksan sen itse tehdä, mutta olisihan se nyt hauska.

Foorumin todistukset.
No, miten sujuu. Kuinka paljon ilojuomia sinne on menny listaa tehdessä. Toki pistepörssi on laajempi juttu, eikä mitenkään voi verrata meikäläisen Keskiarvo listaan
 

Diego de la Vega

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
608
Oho, täällä oli tällaistakin kirjoiteltu. Viesti mennyt taukoni aikana kokonaan ohi. Kiitoksia positiivisesta palautteesta! :)

Olen nyt tosiaan ollut pienellä kirjoitustauolla kaikilta foorumeilta. En tiedä onko tämä pimeä aika saanut kaikki nettiröllit hiipimään koloistaan, mutta nettikeskustelut tuntuvat olevan joka puolella täynnä turhaa ja iänikuista provoilua. Silloin tällöin tulee käytyä lukemassa kiekkofoorumeita, mutta jotenkin on nyt akut tyhjinä kirjoitteluun osallistumisesta. Todennäköisesti joulun jälkeen on taas kaikilla maha täynnä kinkkua ja kaikkialla hetken aikaa rauhallisempaa ennen playoffs-vääntöjen alkamista.

Jouluun liittyvänä pienenä aasinsiltana kerrottakoon, että tutustuin näihin netin tekoälysovelluksiin ja askartelin Bingin kuvakoneella joulukortit muutamalle varsin innokkaasti kiekkoa seuraavalle tutulle ilvesperheelle. Pidän nyt kierrätyshenkeä yllä ja toivotan virtuaalisilla versioilla samaisista korteista oikein rauhallista joulunaikaa koko foorumille ja palataan keskusteluihin ensi vuoden puolella kinkun sulattelun jälkeen!
Kyllähän hyvää palautetta pitää antaa jos siihen on aihetta, oli leiri mikä tahansa.

On ollut jotenkin hienoa, että Tapparan mies on ollut se joka on analyyseillään, kokemuksellaan ja selvästi peliä ymmärtävänä suorastaan jopa lohdutellut meitä malttamattomia Ilves-faneja.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
16 237
Nyt taas välähti EFM:llä! Kuulitte ja luitte sen ensiksi täältä :)

Kerta on olemassa anniskelukatsomo (joka on omasta mielestäni naurettavan hyvä ratkaisu erätauko kiireisiin) niin tietysti pitäisi olla myös
perhekatsomo.

Avataan joku ei niin suosittu yläkatsomo ja sinne ympäristöön fasiliteetit kuntoon.
Oven lähelle poppari ja pillari pistettä yms kohderyhmälle sopivaa puuhaa. Pikku nakkimukia ja puuhapistettä. Screeniä silti seinille niin ei isiä ressaa jos joku tilanne jää näkemättä. Liput perheystävällisin hinnoin. Tätä olisi helppo kehittää eteenpäin. Uskon että oikein mainostettuna houkuttaisi satunnaisperheitä paikalle.

Ylläpito voi poistaa tämän ja välittää suoraan toimistolle, ennenkuin naapurin Kivelä ehtii kopioimaan tämänkin :)
Hei mitä h*lvettiä nyt ihan oikeesti? :oops:

Joulu sopii sulle ihan selvästi todella hyvin!
Tää on oikeesti aivan järkyttävän hyvä idea. Niinkun tossa ylempänä jo todetaan niin pistäppä tää s-postilla suoraan Ilveksen toimistolle.
Tai laita samalla vaikka ihan työhakemus sisään. Tää on siis 11/10 idea enkä tajua miten tätä ei ole kukaan aikaisemmin keksinyt.

Jos tätä viestiä ei noteerata Einstein kommentiksi seuraavassa Ilvestyskirja Nyt. jaksossa niin sortsipoikaa pukkaa Hintsaselle ja Riitalle.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
16 237
Gregoire hönkäs päin niin Nurmi lähti maata kiertävälle radalle :D
Tuosta @Riksu :n kommentista tuli mieleen se Neymarista tehty meemi-video missä "vähän" pyörii.

Tuossa olis ainesta samaan :D
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
7 073
Välikausivalmentajan kommentointi kielletty, kun on väitetysti ”saman jauhamista useammassa ketjussa”. Missähän näitä on jauhettu?

katso liitettä 6579


EDIT: kritisointi => kommentointi

Heh.

Aika väsynyttä provoilla ja sitten muka tosissaan valittaa, kun provoiluun puututaan.

Mä en edes ota huomioon sellaista vaihtoehtoa, että ihan tosissasi noita pahimpia idiotismejasi heittelisit, etkä edes huomaisi kuinka pahasti sulla levy jumittaa. Ei kukaan niin pihalla ole.
 

Neljätoista

Luottopelaaja
Viestejä
1 434
Heh.

Aika väsynyttä provoilla ja sitten muka tosissaan valittaa, kun provoiluun puututaan.

Mä en edes ota huomioon sellaista vaihtoehtoa, että ihan tosissasi noita pahimpia idiotismejasi heittelisit, etkä edes huomaisi kuinka pahasti sulla levy jumittaa. Ei kukaan niin pihalla ole.
Heh, onko välikausivalmentajan roolin toteaminen provoilua? Jämäkausi+yksi kokonainen(?) kausi.

Oletko nyt astetta liian herkillä tämän yhden henkilön kanssa, kun noin helposti ihosi rikkoontuu?
 

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 702
Helvetin mukavaa että yksi ja sama kaveri ensiksi flamettaa useammassa eri ketjussa ja kun tästä huomautetaan niin alkaa mahdoton uhriutuminen ja sekin luonnollisesti monessa eri ketjussa.

Vittu mitä paskaa.
 
Ylös