Rauno Repomies
Tähtipelaaja
On kyllä melkoinen kultakaivos.
Hakemusta sisään ja illalla askiin!
Tästä tuli vähän oksennusta suuhun.
Jäänyt Jetillä armeijasta tuttu jäpittäminen tavaks?
Kai Kantola ja Antti JaatinenTämä taisi tulla silloin kun Sandell loukkaantui ja Kantola tuli sisään?
Ehdottomasti. No vitsit sivuun, Juupe on iso Ilves. Tehnyt varmasti parhaansa aina Ilveksen eteen niillä resursseilla mitä on ollut tarjolla.Tekeminen ratkaisee kaiken!
Jännä homma muuten, että Juupen isä oli oikein ankara Tapparan miäs.Ehdottomasti. No vitsit sivuun, Juupe on iso Ilves. Tehnyt varmasti parhaansa aina Ilveksen eteen niillä resursseilla mitä on ollut tarjolla.
Juupe ei minun papereissa kuulu siihen suhmurointi -osastoon.
Puhe oli avaus viisikosta. Onko sulla vaikeuksia ymmärtää mitä viisikko tarkoittaa?Siellä alkoi jo paniikki. Sano vaan, jos ei kate riitä.
Öyh öyh, luoton puolelta taitaa mennä. Yleensä tuohon sisälletään myös maalivahti, mutta nussi pilkkua. Maksan mielelläni itse matkani. Mitä muuta sinne SDP:n kahvikojulle kuuluu?Puhe oli avaus viisikosta. Onko sulla vaikeuksia ymmärtää mitä viisikko tarkoittaa?
Yleensä viisikkoon kuulu viisi pelaaja.Öyh öyh, luoton puolelta taitaa mennä. Yleensä tuohon sisälletään myös maalivahti, mutta nussi pilkkua. Maksan mielelläni itse matkani. Mitä muuta sinne SDP:n kahvikojulle kuuluu?
Yleensä peleissä kuulutetaan avausviisikko ja vissiin jätetään sitten maalivahti kuuluttamatta? "Maaliiiin, ei kukaan, ei kuulu viisikkoon."Yleensä viisikkoon kuulu viisi pelaaja.
Sitten kun elämänkoulussa on seuraavan kerran äidinkielen tunti pyydä opettajalta apua Thaimaa sanan taivuttamiseen.
Mikset muuten ole ikinä mua pyytänyt kaljalle?
Hetkonen? Eli jaksat seurata jonkun muun palstakäyttäjän tykkäyksien kohteita, mutta sitten sanot hänelle että hän päivystää täällä koko ajan. Hiukan hurkastelua havaittavissa, sanon minä.Koska tykkäystesi perusteella olet hyvää pataa erään toisen veijarin kanssa. Hänelle ei maistu kalja.
Sinäkin päivystät täällä koko ajan. Tee jotain muuta välillä.
Kutsua kaljalle ei siis vissiin tule?Yleensä peleissä kuulutetaan avausviisikko ja vissiin jätetään sitten maalivahti kuuluttamatta? "Maaliiiin, ei kukaan, ei kuulu viisikkoon."
Minähän mietin aina ensimmäisenä äidinkielen oppeja, kun tänne laatupalstalle viserrän.
Koska tykkäystesi perusteella olet hyvää pataa erään toisen veijarin kanssa. Hänelle ei maistu kalja.
Sinäkin päivystät täällä koko ajan. Tee jotain muuta välillä.
Tämmöisenä paljastuksena sinulle, näiden kahden veijarin toiminnalle on perustettu oma whatsapp-ryhmä, missä seurataan tätä touhua. Hauskaa puintia.Hetkonen? Eli jaksat seurata jonkun muun palstakäyttäjän tykkäyksien kohteita, mutta sitten sanot hänelle että hän päivystää täällä koko ajan. Hiukan hurkastelua havaittavissa, sanon minä.
Kesä kiristellään kuntoa, mutta syksyllä passaa.Kutsua kaljalle ei siis vissiin tule?
Jos mää tuun Leijonaan huhuileen sua varmaan löydän sut?
...tai aika tukevasti promilleja...Hiukan hurkastelua havaittavissa, sanon minä.
Siis ymmärsinkö oikein, että on perustettu Whatsapp- ryhmä jollekin Ilvesfoorumin käyttäjien antamille kommenteille ja heidän ajankäytölleen?Tämmöisenä paljastuksena sinulle, näiden kahden veijarin toiminnalle on perustettu oma whatsapp-ryhmä, missä seurataan tätä touhua. Hauskaa puintia.