Palautetta kanssakeskustelijoille

ipa1970

Luottopelaaja
@ipa1970 varoitus: tämä performanssi rupeaa riittämään. Samaa viestiä ei tarvitse kirjoittaa kuin yhden kerran (varsinkaan samaan ketjuun) ja tiedät sen kyllä itsekin. Seuraavasta jäähyä.
Tähän laadukas ja voittava kiekkokin perustuu.
Lisäksi huippupelaajaksi tullaan vain tällä tapaa.
Siihen pitää vain uskoa.
Toistoja, toistoja, toistoja!

Jursia lainaten, jalat jalat jalat!

Jonis Nemis

Vakiokokoonpanossa
Olisko tässä vähän, et kun jäsen Pumppu höystää Könösellä, niin enempi ollaan vaan ”vanhojen syntien” vuoks Pumppua vastaan?

Oon pitäny aikanaan omat aplodini niukkoina, kun oon ollu kattomassa hairahtuneen kummipoikani otteita meitä vastaan C-junnujen SM-sarjassa. Tarkennus: annoin vain meille läpyä.

yellowgreen

Luottopelaaja
Olisko tässä vähän, et kun jäsen Pumppu höystää Könösellä, niin enempi ollaan vaan ”vanhojen syntien” vuoks Pumppua vastaan?

Oon pitäny aikanaan omat aplodini niukkoina, kun oon ollu kattomassa hairahtuneen kummipoikani otteita meitä vastaan C-junnujen SM-sarjassa. Tarkennus: annoin vain meille läpyä.
Mä suurimmaks osin ihan tykkään Pumpusta, et ainakaan mun kohdalla päde. En tykkää turhasta mielensäpahoituksesta ja naurettavista maalitolpista Ilves-pelaajien ilveksisyyden mittaamisessa, ja siksi otin kantaa asiaan. Aivan sama kuka siitä olisi jankannut.

Rauno Repomies

Tähtipelaaja

Mä suurimmaks osin ihan tykkään Pumpusta, et ainakaan mun kohdalla päde. En tykkää turhasta mielensäpahoituksesta ja naurettavista maalitolpista Ilves-pelaajien ilveksisyyden mittaamisessa, ja siksi otin kantaa asiaan. Aivan sama kuka siitä olisi jankannut.
Ehkä selitin itseäni vaikeasti ja väärin.

Minulle on myös ihan sama mitä se Könönen tai kuka tahansa kannustaa, mutta koitin korostaa sitä että joku saattaa pahoittaa mielensä tuollaisesta. Itse toki odotan tietynlaista toimintaa ja käytöstä Ilves-verkkareissa. Senkun juhlii Kupsilaisten kanssa mutta malttia toivon julkisella paikalla.

Tilannetta toki ”hankaloittaa” mielestäni se että tässä on vielä taustalla sama omistaja, kyllä ne futis-Ilveksen tappiot myös harmittavat ja isossa kuvassa haittaavat myös lätkä-Ilvestä. Ja toisinpäin.

Kiva että jotkut vielä tykkäävätkin, oma keskustelutapa on sellainen että jotkut pitävät vänkäyksenä, ainakin koitan perustella näkökulmiani, enkä mene henkilökohtaisuuksiin. Välillä onnistutaan hyvin ja välillä huonosti. Joskus hyvin huonosti. :)

Don Corleone

Luottopelaaja
Niin tai siirtää se keskustelu tähän ketjuun.

Alkaa toi teidän rakastavaisten lempi leiskumaan vähän turhan monessa ketjussa.
Älä ny. Olin juuri hakemassa pipparit

Eetu Fucking Mäkiniemi

Luottopelaaja
Arvon palstapoliisi @Janko , sinulla on terävä ja hyvä sanansäilä ja kaikella kunnioituksella olet ihan hyvä persoona palstalla.

Haastaisin sinut silti tulevalle kaudelle: hakemaan etukäteen onnistujia ja erityisesti myös ennakoimaan niitä huonoja hakuja ja joukkueen heikkouksia. Onnistutko siinä?

Haastan sinut alkukaudesta myös hakemaan joukkueen kehityskohteita ja heikkouksia. Yksilöistä, joukkuepelistä, valmennuksesta ja johdosta. Saa ja pitää tietty myös hakea posia silti sen lisäksi.

Me kaikki meinaan tiedämme, että olet, jollei paras paras, niin yksi parhaista, löytämään muiden kritiikistä sen piikittelyn aiheen.
Pystytkö elämään hieman hetkessä eikä tulevassa keväässä?

Otan mielelläni vastaan myös sinun heittämäsi haasteen jos se ei ole vittuilu pohjalla kyhättyä :)

Janko

Luottopelaaja
Arvon palstapoliisi @Janko , sinulla on terävä ja hyvä sanansäilä ja kaikella kunnioituksella olet ihan hyvä persoona palstalla.

Haastaisin sinut silti tulevalle kaudelle: hakemaan etukäteen onnistujia ja erityisesti myös ennakoimaan niitä huonoja hakuja ja joukkueen heikkouksia. Onnistutko siinä?

Haastan sinut alkukaudesta myös hakemaan joukkueen kehityskohteita ja heikkouksia. Yksilöistä, joukkuepelistä, valmennuksesta ja johdosta. Saa ja pitää tietty myös hakea posia silti sen lisäksi.

Me kaikki meinaan tiedämme, että olet, jollei paras paras, niin yksi parhaista, löytämään muiden kritiikistä sen piikittelyn aiheen.
Pystytkö elämään hieman hetkessä eikä tulevassa keväässä?

Otan mielelläni vastaan myös sinun heittämäsi haasteen jos se ei ole vittuilu pohjalla kyhättyä :)
Toki onnistuu.

Mielestäni Ilveksen joukkue on aika kädenlämpöinen näin ennen kauden alkua. Ei sieltä paista suuria heikkouksia, mutta ei mitään "veretseisauttavaakaan". Kaikista suurin muuttuja tässä yhtälössä on mielestäni valmennus sillä jos tuon nipun saa pelaamaan kurinalaista ja tehokasta jääkiekkoa niin jälki voi olla tuhoisaa. Hölölle on annettu reilusti paremmat työkalut menestykseen kun aiemmilla kausilla. Jos pitäisi veikata niin uskon että alkukausi menee perseelleen kuten Hölöllä viime kaudella.

Onnistujiin veikkaukseni ovat aika selkeät: Björkqvist, Könönen ja tsekkikaksikko Najman & Pavlat. Uskon myös että Borg täyttää roolinsa nelossentterinä mikäli sitä paikkaa pelaa, olkoon hän tämän kauden Mike O’Leary.

Meskanen, Ratinen, jossain määrin Nättinen sekä Gazda on nelikko keiden onnistumisten puolesta en pistäisi isoa summaa panokseksi.

Eetu Fucking Mäkiniemi

Luottopelaaja
Toki onnistuu.

Mielestäni Ilveksen joukkue on aika kädenlämpöinen näin ennen kauden alkua. Ei sieltä paista suuria heikkouksia, mutta ei mitään "veretseisauttavaakaan". Kaikista suurin muuttuja tässä yhtälössä on mielestäni valmennus sillä jos tuon nipun saa pelaamaan kurinalaista ja tehokasta jääkiekkoa niin jälki voi olla tuhoisaa. Hölölle on annettu reilusti paremmat työkalut menestykseen kun aiemmilla kausilla. Jos pitäisi veikata niin uskon että alkukausi menee perseelleen kuten Hölöllä viime kaudella.

Onnistujiin veikkaukseni ovat aika selkeät: Björkqvist, Könönen ja tsekkikaksikko Najman & Pavlat. Uskon myös että Borg täyttää roolinsa nelossentterinä mikäli sitä paikkaa pelaa, olkoon hän tämän kauden Mike O’Leary.

Meskanen, Ratinen, jossain määrin Nättinen sekä Gazda on nelikko keiden onnistumisten puolesta en pistäisi isoa summaa panokseksi.
Kiitos osahaasteeseen jo vastaamisesta. Ja vielä asiallinen tyylikäs viesti joten, arvostus.

Joskin vähän kädenlämpöinen vastaus, ei mitään kovin veretseisauttavia oraakkelimaisia arvauksia :)

Ohi ketjun mutta:
Lähdetkö Ilves pipolla (joskin keväällä tää ratkeaa eli lippis, kenties mestaruus sellainen, käy myös) vetoon, että Mese 34 tai yli pistettä runkosarjaan jos pelaa vähintään 48 peliä?
Melkein tekisi mieli haastaa myös Borg < Bau. Enkä yllättyisi myöskään vaikka Nättisestä muodostuisi meidän ykkös-sena, eikä yksin hänen ylivoimaisuudestaan johtuen.

IhanJuniori

Junioripelaaja
En tiennytkään Ilves tarrojen laittomuudesta :D :D :D
katso liitettä 9508

Ai et tiennyt, että et saa liimata mitään tarroja toisten tai julkiseen omaisuuteen. No nyt tiedät. #perusasia

Ei, vaan julkisen tilan vandalisointi tarroilla ja muilla töhryillä. #luetunymmärtäminen

Siitä luetun ymmärtämisestä :D
Mää edelleenkin kyseenalaistin vain ja ainoastaan Ilves tarrojen laittomuuden. Tarrat eivät ole laittomia. Niinkun ei ole esimerkiksi spray-maali purkitkaan.

No joillekkin se lukeminen tuottaa enemmän haasteita eikä siinä mitään pahaa ole. Kärsin itsekkin pienestä lukihäiriöstä, mutta pystyn onneksi operoimaan vaivan kanssa ja ymmärrän ihan hyvin täältä lukemani viestit.

Kiekkopanda

冰球很酷!
Siitä luetun ymmärtämisestä :D
Mää edelleenkin kyseenalaistin vain ja ainoastaan Ilves tarrojen laittomuuden. Tarrat eivät ole laittomia. Niinkun ei ole esimerkiksi spray-maali purkitkaan.

No joillekkin se lukeminen tuottaa enemmän haasteita eikä siinä mitään pahaa ole. Kärsin itsekkin pienestä lukihäiriöstä, mutta pystyn onneksi operoimaan vaivan kanssa ja ymmärrän ihan hyvin täältä lukemani viestit.
Kaikki ilman lupaa liimatut tarrat sinulle kuulumattomaan paikkaan ovat laittomia, ihan kuten tuossa lukee.

IhanJuniori

Junioripelaaja
Kaikki ilman lupaa liimatut tarrat sinulle kuulumattomaan paikkaan ovat laittomia, ihan kuten tuossa lukee.
Mää en missään kohtaa ole puhunut liimailusta vaan niiden tarrojen "laittomuudesta" miten sun on nyt niin vaikea ymmärtää tätä asiaa :rolleyes:

Tuossa lehti jutussa lukee "Laittomien Ilves tarrojen liimaus" ja mää puhun vain ja ainoastaan siitä... Jos siinä olisi lukenut "Ilves tarrojen laiton liimaus" olisi asia ihan eri, mutta kun siinä ei jumalauta lue niin :D Suomenkieli on erittäin kaunis ja monimutkainen, mutta tää on ihan ala-aste äidinkieltä.

Ilves tarrat niinkuin mitkään muutkaan tarrat eivät ole laittomia.

Vai pitäisikö mun soittaa poliiseille kun hammaslääkäri antoi mun tyttärelle tarran kun oli reipas tyttö hammaslääkärissä?

EDIT: Ei helvetti mää olen tyhmä... Mää otan tästä tappion nyt mukaan.
Muahan trollataan nyt ihan huolella ja kesti tosiaan näin pitkään tajuta asia :D

Viimeksi muokattu:

IhanJuniori

Junioripelaaja
@Moraalinvartija "OS41 Lutuurituottaja"
giphy (2).gif

Rautakorven haamu

Luottopelaaja
Ilvesfoorumi on kerännyt aina vakiomäärän rapaa muualla moderointilinjan aiheuttaman keskustelun vaihtelevan tason takia, mutta huomasin, että foorumista on kirjoiteltu normaalia enemmän positiivia asioita hyvistä viesteistä ja kirjoittajista. Esimerkiksi nämä @Tupsukorva35 pelkkää priimaa olevat kausiennakot noteerattiin ainakin Jatkoajassa ja Tapparan foorumilla ja niistä tuli paljon hyvää palautetta. Joten vaihteeksi näinkin päin, kyllä täältä löytyy sitä asiaakin ihan riittävästi kunhan pinnan alta riittävästi sohaisee. Hyviä viestejä on aina mukava lukea.

Toki joka foorumilla on tätä "noi muut on ihan tyhmiä ja me ihan parhaita" -tason keskustelua, siitä ei pääse yli eikä ympäri. Se on yksi inttervepin peruslaeista.