IhanJuniori
Junioripelaaja
Ilvesfoorumin oma Aleksi Valavuori.Ja Muurari jatkaa tän foorumin koomisimpina sketsihahmona![]()
Ilvesfoorumin oma Aleksi Valavuori.Ja Muurari jatkaa tän foorumin koomisimpina sketsihahmona![]()
Mää oon venannut vaan että koska paukahtaa miljoona rikkikatso liitettä 10043
On muuten mennyt foorumilla vähän aikaa sitten rajapyykki rikki ja paukahtanut 800k viestiä täyteen. En tiedä näkeekö @Noma tai modet, että mikä viesti oli ”juhlaviesti”
Kunhan osui silmiin!
2025 kipinävahdissa menee, mark my wordsMää oon venannut vaan että koska paukahtaa miljoona rikki
Siihen saattaa hetki mennä, mutta tälläkin viestillä olen tätä mahdollistamassa eteenpäin.
Kiitoksia!Tuskin tuolla ketjun nimellä on hirveästi merkitystä, kun aina löytyy porukkaa joiden mielestä spekulaatiot poissaoloista ovat väärin, jos he itse tietävät paremmin tai vaikka eivät tietäisikään. Mutta kyllä tuo ketju tulee taas kunhan se valitettava eka loukkaantuminen tulee.
katso liitettä 10043
On muuten mennyt foorumilla vähän aikaa sitten rajapyykki rikki ja paukahtanut 800k viestiä täyteen. En tiedä näkeekö @Noma tai modet, että mikä viesti oli ”juhlaviesti”![]()
Kunhan osui silmiin!
Onko porukkaa lähdössä su Kuopioon? Ite aattelin lähtee ja mietin, että tuleeko tätä kautta liput myyntiin vieraskatsomoon vai missä lohkossa vieraskatsomo sijaitsee Kuopiossa?
Eemeli Suomi on ok Liiga pelaaja.Miten sulla meni @IhanJuniori noin pahasti ihon alle keskustelu Löökestä että jopa sun viestit on ihan hupikamaa kun joka asiaan pitää laittaa noita Lööke on ihan paska heittoja?
Tänään kylläEemeli Suomi on ok Liiga pelaaja.
Etkö tosissas osta sitä, että sää olet aivan pihalla tästä lajista?Tuosta mitä sanot kuinka pihalla olen en enään osta. Mulle on huudettu sitä moneen kertaan mutta jälkikäteen harva on tullut asiaa oikaisemaan.
Olen seurannut kuin piru raamattua ja olen nähnyt kolme harha syöttöä.
Tai voisiko koko laukkujen pakkaamiset unohtaa hetkiseksi, ja katella miten kenenkäkin pelit alkaa sujumaan hiukan pitemmällä otannalla ?Voisiko nuo keskustelut meskasen laukkujen pakkaamisesta ja koirankopeista keskittää miehen omaan ketjuun? Taas aika rasittavaa löytää samat puheet kymmenestä eri ketjusta.
3. Sää puhtaasti ärsytät/trollaat.Etkö tosissas osta sitä, että sää olet aivan pihalla tästä lajista?
Mitenkäs tämä eilinen meni noin niinkun omasta mielestä?
Liigan data: Lööke syötöt 27/29
Tässä on tasan kaksi vaihtoehtoa.
1. Sää et oikeesti edes katsele pelejä.
2. Sää oot aivan pihalla tästä lajista.
Sää yrität nyt myydä jotain mitä KUKAAN joka oikeesti katselee Ilveksen pelejä ei osta.
Samaa mieltä tuosta ylempänä olevasta.Palstalla tuntuu olevan tällä hetkellä aika iso kollektiivi joka piikittelee paria kirjoittajaa pelaajien ja Tillun onnistumisten myötä, tai jollain tavalla liitetään nämä negakirjoittajat jokaiseen keskusteluun. Itsekin syyllistynyt tähän, mutta huomannut nyt, että liika alkaa olla liikaa. Jos jätetään vaan reagoimatta heihin, kun joka toinen viesti alkaa olla piikittelyä näille, eikä ainakaan sitä pahinta trollia nostettaisi esiin, kun häntä ei saa kuitenkaan myöntämään virheitään. Turhaan olemme näistä tehneet jotain palstan pyörittäjiä ja huomion keskipisteitä joiden kommentit täytyy aina käydä kaivamassa, kun heillä ei niin yllättäen menee vituiksi.
Aika yksinkertaisella peliliikkeellä tämäkin olisi toki vältetty, kun annettaisiin vaan jo permabännit ainakin sille erisnimet pienellä kirjoittavalle.
Juu en minä halua erilaisia mielipiteitä hiljentää ja usein olen itsekin krisoimassa monia asioita, mutta tuosta ei kyllä selvempää trollia palstalta löydy ja käyttää hyväksi juuri tätä palstan sallivaa linjaa.Samaa mieltä tuosta ylempänä olevasta.
Permabänneistä en tiedä, koska jos kirjoittelu pysyy sääntöjen sallimissa rajoissa, niin silloin se on ihan ok.
Kaikilla meillä saa olla kuitenkin mielipiteitä. En haluaisi tänne naapurifoorumilta tuttua hyshys- linjaa.
Sen haluaisin kaikille sanoa, että kausi on pitkä ja vasta keväällä tiedetään miten pärjättiin. Tässä turha tehdä johtopäätöksiä mistään, kun 3 peliä Liigaa vasta takana. Luotetaan prosessiin ja siihen jatkuvaan kehittymiseen jne. Hyvä tästä tulee!