Palautetta kanssakeskustelijoille

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 590
Voisiko nuo keskustelut meskasen laukkujen pakkaamisesta ja koirankopeista keskittää miehen omaan ketjuun? Taas aika rasittavaa löytää samat puheet kymmenestä eri ketjusta.
Tai voisiko koko laukkujen pakkaamiset unohtaa hetkiseksi, ja katella miten kenenkäkin pelit alkaa sujumaan hiukan pitemmällä otannalla ?
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 590
Etkö tosissas osta sitä, että sää olet aivan pihalla tästä lajista?

Mitenkäs tämä eilinen meni noin niinkun omasta mielestä?
Liigan data: Lööke syötöt 27/29


Tässä on tasan kaksi vaihtoehtoa.
1. Sää et oikeesti edes katsele pelejä.
2. Sää oot aivan pihalla tästä lajista.

Sää yrität nyt myydä jotain mitä KUKAAN joka oikeesti katselee Ilveksen pelejä ei osta.
3. Sää puhtaasti ärsytät/trollaat.

Jatkoin sua vähä ku tuli tos miäleen tommonenki.
 

#68

Luottopelaaja
Viestejä
2 977
Palstalla tuntuu olevan tällä hetkellä aika iso kollektiivi joka piikittelee paria kirjoittajaa pelaajien ja Tillun onnistumisten myötä, tai jollain tavalla liitetään nämä negakirjoittajat jokaiseen keskusteluun. Itsekin syyllistynyt tähän, mutta huomannut nyt, että liika alkaa olla liikaa. Jos jätetään vaan reagoimatta heihin, kun joka toinen viesti alkaa olla piikittelyä näille, eikä ainakaan sitä pahinta trollia nostettaisi esiin, kun häntä ei saa kuitenkaan myöntämään virheitään. Turhaan olemme näistä tehneet jotain palstan pyörittäjiä ja huomion keskipisteitä joiden kommentit täytyy aina käydä kaivamassa, kun heillä ei niin yllättäen menee vituiksi.

Aika yksinkertaisella peliliikkeellä tämäkin olisi toki vältetty, kun annettaisiin vaan jo permabännit ainakin sille erisnimet pienellä kirjoittavalle.
 

VärienTunnustaja

Luottopelaaja
Viestejä
2 230
Palstalla tuntuu olevan tällä hetkellä aika iso kollektiivi joka piikittelee paria kirjoittajaa pelaajien ja Tillun onnistumisten myötä, tai jollain tavalla liitetään nämä negakirjoittajat jokaiseen keskusteluun. Itsekin syyllistynyt tähän, mutta huomannut nyt, että liika alkaa olla liikaa. Jos jätetään vaan reagoimatta heihin, kun joka toinen viesti alkaa olla piikittelyä näille, eikä ainakaan sitä pahinta trollia nostettaisi esiin, kun häntä ei saa kuitenkaan myöntämään virheitään. Turhaan olemme näistä tehneet jotain palstan pyörittäjiä ja huomion keskipisteitä joiden kommentit täytyy aina käydä kaivamassa, kun heillä ei niin yllättäen menee vituiksi.

Aika yksinkertaisella peliliikkeellä tämäkin olisi toki vältetty, kun annettaisiin vaan jo permabännit ainakin sille erisnimet pienellä kirjoittavalle.
Samaa mieltä tuosta ylempänä olevasta.

Permabänneistä en tiedä, koska jos kirjoittelu pysyy sääntöjen sallimissa rajoissa, niin silloin se on ihan ok.

Kaikilla meillä saa olla kuitenkin mielipiteitä. En haluaisi tänne naapurifoorumilta tuttua hyshys- linjaa.

Sen haluaisin kaikille sanoa, että kausi on pitkä ja vasta keväällä tiedetään miten pärjättiin. Tässä turha tehdä johtopäätöksiä mistään, kun 3 peliä Liigaa vasta takana. Luotetaan prosessiin ja siihen jatkuvaan kehittymiseen jne. Hyvä tästä tulee!
 

#68

Luottopelaaja
Viestejä
2 977
Samaa mieltä tuosta ylempänä olevasta.

Permabänneistä en tiedä, koska jos kirjoittelu pysyy sääntöjen sallimissa rajoissa, niin silloin se on ihan ok.

Kaikilla meillä saa olla kuitenkin mielipiteitä. En haluaisi tänne naapurifoorumilta tuttua hyshys- linjaa.

Sen haluaisin kaikille sanoa, että kausi on pitkä ja vasta keväällä tiedetään miten pärjättiin. Tässä turha tehdä johtopäätöksiä mistään, kun 3 peliä Liigaa vasta takana. Luotetaan prosessiin ja siihen jatkuvaan kehittymiseen jne. Hyvä tästä tulee!
Juu en minä halua erilaisia mielipiteitä hiljentää ja usein olen itsekin krisoimassa monia asioita, mutta tuosta ei kyllä selvempää trollia palstalta löydy ja käyttää hyväksi juuri tätä palstan sallivaa linjaa.
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 590
Mielestäni asiallisuus ylitulkitaan usein. Voit ilmaista asiasi asiallisesti, jopa ystävällisesti, mutta silti latautuneella agendalla. Jos joka tilanteessa kääntää tapahtuman palvelemaan agendaa, onko se enää asiallista?
Kai se asiallistakin voi olla, mutta ei mitään kovin antoisaa, ja toisaalta kertoo enemmän agendan ajajasta,
kun että lankaan olis jotain asiapitoista annettavaa.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 483
Mielestäni asiallisuus ylitulkitaan usein. Voit ilmaista asiasi asiallisesti, jopa ystävällisesti, mutta silti latautuneella agendalla. Jos joka tilanteessa kääntää tapahtuman palvelemaan agendaa, onko se enää asiallista?
Nämä on vaikeita asioita. Pohjimmiltaanhan me kaikki täällä haluamme vain yhtä ja samaa asiaa.. Ilveksen menestystä. Välillä on erillaisia näkemyksiä siitä miten se saavutetaan, tai keiden tekijöiden toimesta.
Olen itsekkin mm. arvostellut joukkueen kasaamista.. mielestäni siitä voidaan käydä asiallista keskustelua. Eri asia on nämä henkilökohtaisuuksiin menemiset. Jos arvotelu kohdistuu puhtaasti työhön ja tekemiseen, sekä on lisäksi perusteltua jotenkin, niin ainahan keskustelua voi ja pitääkin käydä. Ei tässä kellään ole mitään oikeita vastauksia mihinkään. Kolme puhdasta voittoa antaa aika hyvin nyt työrauhaa kaikille.
Yhtäkaikki .. arvostan teitä kaikkia täällä, koska olette kanssani Ilveksen kannattajia. Yhdessä ollaan kärsitty ja yhdessä ollaan juhlittua.. toistaiseksi ensin mainittua on valitettavasti enemmän koettu. Mutta sehän muuttuu tulevaisuudessa ja Isosti.

Pitää tietysti vielä muistaa sekin, että itselleni tilanne on helppo siinä mielessä, että en kuulu mihinkään " sidosryhmään ".. en tunne henk.koht. ketään pelaajaa, enkä toimihenkilöä. Voin siis melko objektiivisesti suhtautua kaikkeen.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
7 057
Nämä on vaikeita asioita. Pohjimmiltaanhan me kaikki täällä haluamme vain yhtä ja samaa asiaa.. Ilveksen menestystä. Välillä on erillaisia näkemyksiä siitä miten se saavutetaan, tai keiden tekijöiden toimesta.
Olen itsekkin mm. arvostellut joukkueen kasaamista.. mielestäni siitä voidaan käydä asiallista keskustelua. Eri asia on nämä henkilökohtaisuuksiin menemiset. Jos arvotelu kohdistuu puhtaasti työhön ja tekemiseen, sekä on lisäksi perusteltua jotenkin, niin ainahan keskustelua voi ja pitääkin käydä. Ei tässä kellään ole mitään oikeita vastauksia mihinkään. Kolme puhdasta voittoa antaa aika hyvin nyt työrauhaa kaikille.
Yhtäkaikki .. arvostan teitä kaikkia täällä, koska olette kanssani Ilveksen kannattajia. Yhdessä ollaan kärsitty ja yhdessä ollaan juhlittua.. toistaiseksi ensin mainittua on valitettavasti enemmän koettu. Mutta sehän muuttuu tulevaisuudessa ja Isosti.

Pitää tietysti vielä muistaa sekin, että itselleni tilanne on helppo siinä mielessä, että en kuulu mihinkään " sidosryhmään ".. en tunne henk.koht. ketään pelaajaa, enkä toimihenkilöä. Voin siis melko objektiivisesti suhtautua kaikkeen.

Ongelmahan ei ole kriittisessä suhtautumisessa. On tälläkin palstalla esiintynyt ihan perusteltua kriittisyyttä, eivätkä kaikki kriittiset kirjoittajat nouse negatiivisessa mielessä sellaiseen asemaan kuin tietyt, joiden kritiikki on aina täysin puolueellista, kestämättömästi perusteltua ja ennen kaikkea itseään toistavaa. Tähän kun vielä ynnätään tapa liueta keskusteluista aina, kun ollaan ilmiselvästi väärässä ja olla koskaan myöntämättä mitään, niin trollisyytökset lentelevät aiheestakin. Huvittuneena luin tuossa jatkoaikaakin, kun joku siellä yritti perustella jotain, että tämä yksi paljon puhuttu nimimerkki saa täällä huutia vain kriittisyyden takia ja modetkaan eivät sitä kestä. Ihan niin kuin tässä oikeasti olisi sellaisesta kyse.
 

yellowgreen

Luottopelaaja
Viestejä
1 661
Nämä on vaikeita asioita. Pohjimmiltaanhan me kaikki täällä haluamme vain yhtä ja samaa asiaa.. Ilveksen menestystä. Välillä on erillaisia näkemyksiä siitä miten se saavutetaan, tai keiden tekijöiden toimesta.
Olen itsekkin mm. arvostellut joukkueen kasaamista.. mielestäni siitä voidaan käydä asiallista keskustelua. Eri asia on nämä henkilökohtaisuuksiin menemiset. Jos arvotelu kohdistuu puhtaasti työhön ja tekemiseen, sekä on lisäksi perusteltua jotenkin, niin ainahan keskustelua voi ja pitääkin käydä. Ei tässä kellään ole mitään oikeita vastauksia mihinkään. Kolme puhdasta voittoa antaa aika hyvin nyt työrauhaa kaikille.
Yhtäkaikki .. arvostan teitä kaikkia täällä, koska olette kanssani Ilveksen kannattajia. Yhdessä ollaan kärsitty ja yhdessä ollaan juhlittua.. toistaiseksi ensin mainittua on valitettavasti enemmän koettu. Mutta sehän muuttuu tulevaisuudessa ja Isosti.

Pitää tietysti vielä muistaa sekin, että itselleni tilanne on helppo siinä mielessä, että en kuulu mihinkään " sidosryhmään ".. en tunne henk.koht. ketään pelaajaa, enkä toimihenkilöä. Voin siis melko objektiivisesti suhtautua kaikkeen.
Oon eri mieltä ekasta osasta. On täällä heitäkin, jotka ottaisivat foorumin agendanappulaksi Ilveksen tyriessä ja nauttisivat siitä.

On täällä väkeä, joka ei toivo menestystä että voi huutaa kaikille inhokeilleen kenkää.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 483
Oon eri mieltä ekasta osasta. On täällä heitäkin, jotka ottaisivat foorumin agendanappulaksi Ilveksen tyriessä ja nauttisivat siitä.

On täällä väkeä, joka ei toivo menestystä että voi huutaa kaikille inhokeilleen kenkää.
Voihan se olla.. en ymmärrä.. itse haluan kokea vielä toistamiseen Ilveksen mestaruuden elämäni aikana. Ihan sama miten se tulee ja keiden toimesta. Ja saa niitä sen jälkeen vielä lisääkin tulla. Sen tässä on tajunnut kun viisikymppiä on ylittynyt, ettei välttämättä toista neljääkymmentävuotta enää ole mahdollisuutta odotella.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
7 057
1727171657472.png


Arvasin et sinunkaltaiset heti hyökkää mutta näkeepähän nämä leuan loksuttajat jotka väittää aina puheitani shaipaksi. Eikä ole tarvetta nostaa itteäni jalustalle.

Ehkä olisi ollut parempi olla puuttumatta tähän ollenkaan. Mä ymmärrän tiettyyn pisteeseen saakka oman hännän nostelun, mutta aika systemaattista se on sun kohdallasi ollut. Tarkoitus oli tuossa myös sanoa, että sille ei ole tarvetta, koska en usko kenenkään palstaa vakituisesti seuraavan ajattelevan sun juttujesi olevan usein saati aina ihan höpöhöpöä.
 

pelikirja

Luottopelaaja
Viestejä
4 706
katso liitettä 10151



Ehkä olisi ollut parempi olla puuttumatta tähän ollenkaan. Mä ymmärrän tiettyyn pisteeseen saakka oman hännän nostelun, mutta aika systemaattista se on sun kohdallasi ollut. Tarkoitus oli tuossa myös sanoa, että sille ei ole tarvetta, koska en usko kenenkään palstaa vakituisesti seuraavan ajattelevan sun juttujesi olevan usein saati aina ihan höpöhöpöä.
Susta tulee mieleen sellainen heppu mistä Janne Raninen puhui eräässä podcastissaan. Jätän kohteliaisuus syistä mainitsematta mitä termiä käytti tälläisestä. Keräät sakkia hyökätäksesi sellaisen kimppuun joka ei itsestään tee numeroa. Korostaaksesi itseäsi korkeamalle muiden silmissä.
 

M22

Luottopelaaja
Viestejä
3 105
Susta tulee mieleen sellainen heppu mistä Janne Raninen puhui eräässä podcastissaan. Jätän kohteliaisuus syistä mainitsematta mitä termiä käytti tälläisestä. Keräät sakkia hyökätäksesi sellaisen kimppuun joka ei itsestään tee numeroa. Korostaaksesi itseäsi korkeamalle muiden silmissä.
Tää saattaa olla virhe huudella sivusta, mutta omasta mielestä @Toutain on kyllä yksi asiallisimmista kirjoittajista koko palstalla, enkä muista koskaan lukeneeni häneltä mitään henkilöön menevää tai hyökkäävää. Eriävät mielipiteetkin aina erittäin hyvin perusteltuja.
Tosin tämäkin on tietenkin mun subjektiivinen näkemys ja joku voi olla eri mieltä, silti hämmästelen.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
7 057
Susta tulee mieleen sellainen heppu mistä Janne Raninen puhui eräässä podcastissaan. Jätän kohteliaisuus syistä mainitsematta mitä termiä käytti tälläisestä. Keräät sakkia hyökätäksesi sellaisen kimppuun joka ei itsestään tee numeroa. Korostaaksesi itseäsi korkeamalle muiden silmissä.

Vertaapa nyt mun esittämääni kritiikkiä sua kohtaan ja siitä herännyttä omaa tuotostasi. Mä mainitsin yhdestä toisteisuudessaan silmiinpistävästä mun mielestäni turhasta tavasta sun kirjoituksissasi ja annoin siinä sivussa tunnustusta siitä, että sulla selvästi on tietoa ja kaikki sen näkevät. Sä painoit sitten menemään jotain keittiöpsykologista analyysiä meikäläisestä ja kuvailit samalla itseäsi kirjoittajaksi, joka ei tee itsestään numeroa. Tämä kaikki on hitusen ironista.
 

Toppapöksy666

Luottopelaaja
Viestejä
3 971
Tarttis saada pelejä jo, ennen ku koko foorumi repii toisensa palasiks.
Illalla iso jalkapallomatsi ja huomenna taas mennään arenalla hei!

Hyvä, että on säpinää foorumilla vaikka välillä täällä ollaankin toisten kurkuissa kiinni ja millon mistäkin aiheesta mm. Jens Lööken maalinteon sietämätön vaikeus ( :D ) ,Ville Meskasen jääkiekkoilijan kyvyt ja paljon muuta.

Tämä kaikki vain ja ainoastaan Ilvesfoorumilla <3
Ikinä en vaihtais tätä foorumia muuhun.
 

pelikirja

Luottopelaaja
Viestejä
4 706
Vertaapa nyt mun esittämääni kritiikkiä sua kohtaan ja siitä herännyttä omaa tuotostasi. Mä mainitsin yhdestä toisteisuudessaan silmiinpistävästä mun mielestäni turhasta tavasta sun kirjoituksissasi ja annoin siinä sivussa tunnustusta siitä, että sulla selvästi on tietoa ja kaikki sen näkevät. Sä painoit sitten menemään jotain keittiöpsykologista analyysiä meikäläisestä ja kuvailit samalla itseäsi kirjoittajaksi, joka ei tee itsestään numeroa. Tämä kaikki on hitusen ironista.
Mikäpä on toisteista sun teksteissä. Mitään tietoa ei ole asioista. Eikä toki tarvii ollakkaan voidakseen kirjoitella mutta toistuvasti hyökkäät minua kohtaan joka edes jostain jotain tietää. Sun tekstin anti on tasoa näsäviisastelu onko Simme vai Simmen.
 
Ylös