Palautetta kanssakeskustelijoille

38 Special

Luottopelaaja
Viestejä
1 721
@ipa1970 pahoittelut eilisistä syöpä-viesteistäni sinulle. Joku viesti on näköjään poistettukin ja hyvä niin.

Meni meikäläisellä tunteisiin ja pari oluttakin oli tullut otettua. Silti ala-arvoista käytöstä minulta.
 

Nade

Luottopelaaja
Viestejä
1 026
Posipetteri ei tarvitse olla. Viime syksynä osa varoitteli joukkueen heikkouksista, kuinkas kävikään. Nyt osa varoittelee taas, saas nähdä kuinka käy.
Ensimmäisestä lauseesta tuskin kukaan on eri mieltä, mutta toisaalta on tälläkin foorumilla näkynyt niitä jotka huutelevat (useimmiten ilman sen kummempia perusteluja), kuinka keväällä ei riitä ja kun mestaruutta ei tulekaan niin nostetaan itseään jalustalle, kun tämäkin tiedettiin.

Rehellisesti myönnettynä oma ymmärrys lajista nimeltä jääkiekko ei ole kaikkien foorumin tietäjien tasolla, vaikka sitä tässä vuosia on tullutkin seurattua. Mutta jos totean tässä ja nyt, ettei Ilves voita ensi keväänä mestaruutta olen ihan puhtaasti todennäköisyyksien puolesta oikeassa, vaikka mitään perusteluja minulla aiheelle ei olisi.

Asia erikseen, jos näihin huuteluihin on jonkin sortin fiksuja perusteluja eikä johtopäätöksiä vedetä yksittäisten syyskuun pelien pohjalta. Etenkin kun tiedetään nykyisen päävalmentajan aiemmat kaudet.
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 242
Ensimmäisestä lauseesta tuskin kukaan on eri mieltä, mutta toisaalta on tälläkin foorumilla näkynyt niitä jotka huutelevat (useimmiten ilman sen kummempia perusteluja), kuinka keväällä ei riitä ja kun mestaruutta ei tulekaan niin nostetaan itseään jalustalle, kun tämäkin tiedettiin.

Voihan sellaisiakin olla, mutta itseäni kiinnostaa enemmän ihmiset, jotka tekevät ennustuksensa ja vielä perustelevat sen. Yleensähän ne perustelut ovat se, joka aiheuttaa keskustelua ja ehkä jopa mielipahaa. "Eikö muka tämä osa-alue X riitä? No kenet itse olisit hommannut tämän ja tuon tilalle?" ect.

Rehellisesti myönnettynä oma ymmärrys lajista nimeltä jääkiekko ei ole kaikkien foorumin tietäjien tasolla, vaikka sitä tässä vuosia on tullutkin seurattua. Mutta jos totean tässä ja nyt, ettei Ilves voita ensi keväänä mestaruutta olen ihan puhtaasti todennäköisyyksien puolesta oikeassa, vaikka mitään perusteluja minulla aiheelle ei olisi.

Toki näin ja todennäköisyydet ovatkin hyvä syy ennustaa, että mestaruutta ei tälläkään kertaa tule. Siinä on perustelukin mukana, tosin vähän tylsä sellainen.

Asia erikseen, jos näihin huuteluihin on jonkin sortin fiksuja perusteluja eikä johtopäätöksiä vedetä yksittäisten syyskuun pelien pohjalta. Etenkin kun tiedetään nykyisen päävalmentajan aiemmat kaudet.

Keskutelupalstan idea on siinä, että voi pohtia tai vaikka ennustella ties minkä perusteella. Vaikka kuhan perkeistä, jos siltä tuntuu. Siitä tuskin mitään isompaa hässäkkää saa aikaan, jos yksittäisten runkosarjapelien perusteella ennustaa mestaruutta, mutta melkoisen suhinan saa aikaiseksi, jos samalla otannalla ennustaa viime kauden kaltaista mahalaskua.
 

Nade

Luottopelaaja
Viestejä
1 026
Keskutelupalstan idea on siinä, että voi pohtia tai vaikka ennustella ties minkä perusteella. Vaikka kuhan perkeistä, jos siltä tuntuu. Siitä tuskin mitään isompaa hässäkkää saa aikaan, jos yksittäisten runkosarjapelien perusteella ennustaa mestaruutta, mutta melkoisen suhinan saa aikaiseksi, jos samalla otannalla ennustaa viime kauden kaltaista mahalaskua.
En nyt lainaa koko viestiä, mutta samaa mieltä asioista toki ollaan. Palstalla on monta hyvää kirjoittajaa ja heidän viestejään lukee ihan mielellään, vaikka asiaa tai perusteluja ei itse täysin allekirjoittaisikaan. Ja hyvähän se on, jos esitetään erilaisia mielipiteitä oli se sitten positiivista, kriittistä tai neutraalia.

Toki vastuu on myös lukijalla jättää onelinerit ynnä muut omaan arvoonsa eikä tarttua niihin kuin se olisi itse totuus. Mutta näin ei läheskään aina käy ja itsekin olen tästä liian usein tunnekuohuissa lipsunut. Foorumin älä huomioi ominaisuuden käyttö on tähän hyvä apukeino.
 

Eetu Fucking Mäkiniemi

Luottopelaaja
Viestejä
5 815
1000024295.jpg

@Ilves97 tälläin leikkisästi olisi hieno saada sinun kaltainen ansiokaasti pohjatöitä tekevä kirjoittaja pimeälle puolelle. Tilastojakin pystyy hakemaan ja pyörittelemään monesti omien ajatusten tueksi, tässä sinulla olisi myös paljon annettavaa pimeällä puolella kritiikin tuottamiseksi palstalle :)
Toivottavasti jonain päivänä saan sinulta jos ei nyt kriittisesti tarkastellun viestin niin edes molemmilta puolilta voimaa pohditun värssyn. Siihen saakka miekkailu jatkukoon.

IMG_20241015_133953.jpg
 

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
7 121
katso liitettä 10500

@Ilves97 tälläin leikkisästi olisi hieno saada sinun kaltainen ansiokaasti pohjatöitä tekevä kirjoittaja pimeälle puolelle. Tilastojakin pystyy hakemaan ja pyörittelemään monesti omien ajatusten tueksi, tässä sinulla olisi myös paljon annettavaa pimeällä puolella kritiikin tuottamiseksi palstalle :)
Toivottavasti jonain päivänä saan sinulta jos ei nyt kriittisesti tarkastellun viestin niin edes molemmilta puolilta voimaa pohditun värssyn. Siihen saakka miekkailu jatkukoon.

katso liitettä 10501
Kyllä siellä niitäkin on. Paljolti vaan tämän hetkiset kritiikin aiheet ovat sellaisia mihin nyt en koe hirveästi olevan annettavaa. Alaketjut ovat kyykänneet isosti, ei mulla ole siihen enää kauheasti enempää tuoda mitä niistä on jo sanottu. Täytyy päästä kautta pidemmälle, että hahmottaa paremmin pelaamista ja sen ongelmakohtia.
 
Ylös