Luikaus
Luottopelaaja
Otan omatoimista banaania vartin verran, sen enempää en voi olla ilman foorumia.
Tulosta tuo kuva, ja polta se! Ota video myös siitä niin uskonOtan omatoimista banaania vartin verran, sen enempää en voi olla ilman foorumia.
Aika moni täältäki tekis työ sopimuksen Venäjälle tai venäjän omistamaan yhtiöön ym, jos palkka moninkertanen Suomeen verrattuna
Vahvasti tuotaimen kanssa samassa veneessä. Tai no, tuotain nyt yleensä ei ole veneessä, veneen alla ehkä, mutta... No nyt karkas käsistä, mutta siis joo, en itsekään tunne montaa jotka sinne lähtis.Okei. Kiva kun kerroit muiden puolesta tällaisen asian.
Itse asiassa kun äkkiä mietin, niin en tunne kovinkaan monta ihmistä, joiden voisin edes kuvitella lähtevän nyt tekemään Venäjälle töitä. Palkasta riippumatta. Monin tavoin ylivoimaisen vastenmielinen ajatus valtaosalle ihmisistä, oletan...
Okei. Kiva kun kerroit muiden puolesta tällaisen asian.
Itse asiassa kun äkkiä mietin, niin en tunne kovinkaan monta ihmistä, joiden voisin edes kuvitella lähtevän nyt tekemään Venäjälle töitä. Palkasta riippumatta. Monin tavoin ylivoimaisen vastenmielinen ajatus valtaosalle ihmisistä, oletan...
Täysin jonninjoutavaa toki meidän "tavisten" tälläisiä asioita pohtia joita ei ole tapahtumassa, mutta väitänpä että yllättävän monikin lähtisi hakemaan ns. helpot pois vaikkapa vuoden keikalla mikäli olisi mahdollisuus turvata oman perheen/lähipiirin taloudellinen tilanne käytännössä loppuelämäksi.Vahvasti tuotaimen kanssa samassa veneessä. Tai no, tuotain nyt yleensä ei ole veneessä, veneen alla ehkä, mutta... No nyt karkas käsistä, mutta siis joo, en itsekään tunne montaa jotka sinne lähtis.
On muuten vielä sellainen ero ”taviksien” ja näiden urheilijoiden välillä, että taviksen naamataulu ei olisi joka lehdessä keräämässä paheksuntaa valinnastaan.Täysin jonninjoutavaa toki meidän "tavisten" tälläisiä asioita pohtia joita ei ole tapahtumassa, mutta väitänpä että yllättävän monikin lähtisi hakemaan ns. helpot pois vaikkapa vuoden keikalla mikäli olisi mahdollisuus turvata oman perheen/lähipiirin taloudellinen tilanne käytännössä loppuelämäksi.
Jokaisella meillä on hintalappumme ja se muuten madaltuu kokoajan.
Jonninjoutavaa tai ei. Mun tarkoitus ei ole ottaa kantaa siihen, moniko lähtisi, mutta itse vierastan sitä tapaa, millä jotkut kertovat, että "miten moni täältäkin lähtis". Sä sentään pehmensit sitä "veikkaamalla", mutta mistä joku toinen tietää, muiden palstalaisten rahanahneuden ja moraalin löyhyyden. Koska sitä se ainakin mun mielestäni olisi ja ajattelen, että on väärin ruveta sitä määrittelemään muiden (palstalaisten) puolesta.Täysin jonninjoutavaa toki meidän "tavisten" tälläisiä asioita pohtia joita ei ole tapahtumassa, mutta väitänpä että yllättävän monikin lähtisi hakemaan ns. helpot pois vaikkapa vuoden keikalla mikäli olisi mahdollisuus turvata oman perheen/lähipiirin taloudellinen tilanne käytännössä loppuelämäksi.
Jokaisella meillä on hintalappumme ja se muuten madaltuu kokoajan.
Enhän minä toki tiedäkkään, mutta perustan veikkaukseni ihan yleisellä tasolla suomalaiseen käytösmalliin jossa ollaan valmiita maksamaan satanen että naapuri ei saa sitä viittäkymppistä.Jonninjoutavaa tai ei. Mun tarkoitus ei ole ottaa kantaa siihen, moniko lähtisi, mutta itse vierastan sitä tapaa, millä jotkut kertovat, että "miten moni täältäkin lähtis". Sä sentään pehmensit sitä "veikkaamalla", mutta mistä joku toinen tietää, muiden palstalaisten rahanahneuden ja moraalin löyhyyden. Koska sitä se ainakin mun mielestäni olisi ja ajattelen, että on väärin ruveta sitä määrittelemään muiden (palstalaisten) puolesta.
Kaippa se on niinkin niin.Enhän minä toki tiedäkkään, mutta perustan veikkaukseni ihan yleisellä tasolla suomalaiseen käytösmalliin jossa ollaan valmiita maksamaan satanen että naapuri ei saa sitä viittäkymppistä.
Jenkkivertaukset on tietyllä tapaa väsyneitä, mutta eipä meillä länsimaissa kovin suurta häpeää kukaan pode vaikka ollaan avoimen ystävällisiä tuohon suuntaan vaikka lähes samanveroinen roskaläjä on kyseessä.
Kyllä sinä sanoit jotain aivan muuta.Aivan, tätä yritin sanoa
Hyvä projekti majutauolle käydä n. 15 sivua läpitte, eli käytännössä koko lokakuun pelit. Varmasti tulee näitä hassun hauskoja töräyksiä vastaan kun ei olla nyt lokakuussa ihan voitosta voittoon tanssittu.Tsemppiä @Riksu noiden tähtipelaajien tähtien laskentaan. Näillä tuloksella muka hauskoja hassutteluja tulee kokoajan enemmän![]()
Oliko vahinko vai tietoisesti ketjun 500. viesti?*** Pavlat
** Johansson
* Suomi500
50 parhaan joukkoon pääsystä käydään kovaa kamppailua.Tsemppiä @Riksu noiden tähtipelaajien tähtien laskentaan. Näillä tuloksella muka hauskoja hassutteluja tulee kokoajan enemmän![]()
# | Tähdet | Pelaaja |
---|---|---|
46 | 2 | ripuli |
47 | 2 | Ruotsi |
48 | 2 | Vittu |
49 | 2 | Vitun |
50 | 1 | 4-Kenttä |
51 | 1 | ei ketään |
52 | 1 | Hietanen |
53 | 1 | kaikki muut Ilveksen pelaajat. |
54 | 1 | kalsareissa |
Suomen 500. peli, aika kova jos myös 500. viestiOliko vahinko vai tietoisesti ketjun 500. viesti?
On kyllä mielenkiintoisia nimiä tähditetty.Tsemppiä @Riksu noiden tähtipelaajien tähtien laskentaan. Näillä tuloksella muka hauskoja hassutteluja tulee kokoajan enemmän![]()
Niin, kirjoitin jo ennen voittoputkea hyökkäyksen vajavaisuudesta ja melkoisesti tuosta rapaa sai niskaan.@ipa1970 katos forkalta alkukauden voittoletkun aikana, palas tappioiden aikaan. Ei se varmaan ole trollailua ole vaan nimenomaan johdonmukaisuutta, jos pystyisi huomaamaan esim. hyökkääjistön vajaavaisuuden jo voittoputken aikana?
Jos haluat et sua otetaan enemmän tosissaan, niin kommentoisit vähemmän tuloskeskeisesti.