Ipa1970 Langhamerin dissaus oli mielenkiintoista. Jokke oli valmentajan, niin ei voinut oikein hävityn pelin jälkeen pelaajia syyttää, niin pistettiin aina maalivahdin piikkiin häviöt silloin. Perustelutkin oli aina välillä, mutta vieläkin naurattaa ne, kun jotkut metrin päästä maalista tehdyt maskiohjurit oli imaisuja. Myrrän lähdettyä on maalivahdit saanut olla rauhassa, vaikka ne eivät Langhamerin ja Dostalin tasolla ollut.Ethän sä noita pelkiksi arvoiksi sano vaan Ässät/SaiPa/Pelsu-tason hankinnoiksi ihan suoraan suurinta osaa. Sportin arvioit paremmin kootuksi ihan siinä vaiheessa kun on pelattu jo Liigaakin, ei siinä ole mistään arvoista kyse. Heshka esimerkiksi siis tuossa kohtaa vähintään Lesin veroinen. Langhamer ei vakuuta tulee ihan 2022 playoffien aikaan. Yhden sun viesteistä tuolta voi kuitata tuolla arpa-hommalla, mutta kyllä kaikissa muissa ihan suoraan ollaan kuutamolla meidän pelaajista.
Sori, mutta oli pakko ...En ota kantaa onko Koskela käynyt kopissa vai ei.
Olen jo pitkään miettinyt, että Rauno Repomies on kuin Paavo Väyrynen:
”Enhän minä niin ole sanonut ja jos olenkin sanonut niin en ole sitä tarkoittanut.”
Ja siis Paavohan on makee ukko, helvetin sitkee sissi.
Anteeksi, satuinko kuulemaan, että sanoit presidentti?
Tulosta tuo kuva, ja polta se! Ota video myös siitä niin uskonOtan omatoimista banaania vartin verran, sen enempää en voi olla ilman foorumia.
Aika moni täältäki tekis työ sopimuksen Venäjälle tai venäjän omistamaan yhtiöön ym, jos palkka moninkertanen Suomeen verrattuna
Vahvasti tuotaimen kanssa samassa veneessä. Tai no, tuotain nyt yleensä ei ole veneessä, veneen alla ehkä, mutta... No nyt karkas käsistä, mutta siis joo, en itsekään tunne montaa jotka sinne lähtis.Okei. Kiva kun kerroit muiden puolesta tällaisen asian.
Itse asiassa kun äkkiä mietin, niin en tunne kovinkaan monta ihmistä, joiden voisin edes kuvitella lähtevän nyt tekemään Venäjälle töitä. Palkasta riippumatta. Monin tavoin ylivoimaisen vastenmielinen ajatus valtaosalle ihmisistä, oletan...
Okei. Kiva kun kerroit muiden puolesta tällaisen asian.
Itse asiassa kun äkkiä mietin, niin en tunne kovinkaan monta ihmistä, joiden voisin edes kuvitella lähtevän nyt tekemään Venäjälle töitä. Palkasta riippumatta. Monin tavoin ylivoimaisen vastenmielinen ajatus valtaosalle ihmisistä, oletan...
Täysin jonninjoutavaa toki meidän "tavisten" tälläisiä asioita pohtia joita ei ole tapahtumassa, mutta väitänpä että yllättävän monikin lähtisi hakemaan ns. helpot pois vaikkapa vuoden keikalla mikäli olisi mahdollisuus turvata oman perheen/lähipiirin taloudellinen tilanne käytännössä loppuelämäksi.Vahvasti tuotaimen kanssa samassa veneessä. Tai no, tuotain nyt yleensä ei ole veneessä, veneen alla ehkä, mutta... No nyt karkas käsistä, mutta siis joo, en itsekään tunne montaa jotka sinne lähtis.
On muuten vielä sellainen ero ”taviksien” ja näiden urheilijoiden välillä, että taviksen naamataulu ei olisi joka lehdessä keräämässä paheksuntaa valinnastaan.Täysin jonninjoutavaa toki meidän "tavisten" tälläisiä asioita pohtia joita ei ole tapahtumassa, mutta väitänpä että yllättävän monikin lähtisi hakemaan ns. helpot pois vaikkapa vuoden keikalla mikäli olisi mahdollisuus turvata oman perheen/lähipiirin taloudellinen tilanne käytännössä loppuelämäksi.
Jokaisella meillä on hintalappumme ja se muuten madaltuu kokoajan.
Jonninjoutavaa tai ei. Mun tarkoitus ei ole ottaa kantaa siihen, moniko lähtisi, mutta itse vierastan sitä tapaa, millä jotkut kertovat, että "miten moni täältäkin lähtis". Sä sentään pehmensit sitä "veikkaamalla", mutta mistä joku toinen tietää, muiden palstalaisten rahanahneuden ja moraalin löyhyyden. Koska sitä se ainakin mun mielestäni olisi ja ajattelen, että on väärin ruveta sitä määrittelemään muiden (palstalaisten) puolesta.Täysin jonninjoutavaa toki meidän "tavisten" tälläisiä asioita pohtia joita ei ole tapahtumassa, mutta väitänpä että yllättävän monikin lähtisi hakemaan ns. helpot pois vaikkapa vuoden keikalla mikäli olisi mahdollisuus turvata oman perheen/lähipiirin taloudellinen tilanne käytännössä loppuelämäksi.
Jokaisella meillä on hintalappumme ja se muuten madaltuu kokoajan.
Enhän minä toki tiedäkkään, mutta perustan veikkaukseni ihan yleisellä tasolla suomalaiseen käytösmalliin jossa ollaan valmiita maksamaan satanen että naapuri ei saa sitä viittäkymppistä.Jonninjoutavaa tai ei. Mun tarkoitus ei ole ottaa kantaa siihen, moniko lähtisi, mutta itse vierastan sitä tapaa, millä jotkut kertovat, että "miten moni täältäkin lähtis". Sä sentään pehmensit sitä "veikkaamalla", mutta mistä joku toinen tietää, muiden palstalaisten rahanahneuden ja moraalin löyhyyden. Koska sitä se ainakin mun mielestäni olisi ja ajattelen, että on väärin ruveta sitä määrittelemään muiden (palstalaisten) puolesta.
Kaippa se on niinkin niin.Enhän minä toki tiedäkkään, mutta perustan veikkaukseni ihan yleisellä tasolla suomalaiseen käytösmalliin jossa ollaan valmiita maksamaan satanen että naapuri ei saa sitä viittäkymppistä.
Jenkkivertaukset on tietyllä tapaa väsyneitä, mutta eipä meillä länsimaissa kovin suurta häpeää kukaan pode vaikka ollaan avoimen ystävällisiä tuohon suuntaan vaikka lähes samanveroinen roskaläjä on kyseessä.
Kyllä sinä sanoit jotain aivan muuta.Aivan, tätä yritin sanoa
Hyvä projekti majutauolle käydä n. 15 sivua läpitte, eli käytännössä koko lokakuun pelit. Varmasti tulee näitä hassun hauskoja töräyksiä vastaan kun ei olla nyt lokakuussa ihan voitosta voittoon tanssittu.Tsemppiä @Riksu noiden tähtipelaajien tähtien laskentaan. Näillä tuloksella muka hauskoja hassutteluja tulee kokoajan enemmän
Oliko vahinko vai tietoisesti ketjun 500. viesti?*** Pavlat
** Johansson
* Suomi500