Palautetta kanssakeskustelijoille

ipa1970

Luottopelaaja
Tän viestin lainatuissa viesteissä ei ole ainakaan perusteltu:

Onko jotain muuta viestiä missä olisit perustellut, vai jäikö sittenkin vaan jälkiviisastelun tasolle?
29 .4
Björkqvist, borg, könönen santapaperia??
No niinhän se oli alvarezin kohdallakin.
31.8
Tämä sentteristö ei satavamasti riitä,
ja ellei nopealla aikataululla sinne saada tekijää vain ihmeellä talvella sellainen on saatavissa.
Kovuutta tästä nipusta puuttuu vanhaan malliin.
Vajaata on jälleen ja etenkin haastetta roolituksen kanssa.

Veskari kaksikko onneksi priimaa.

IhanJuniori

Junioripelaaja
Tiedän että nykymaailmassa faktojen esiintuominen saattaa olla tuomittavaa ja epäsopivaa. Aina löytyy loukkaantujia ja ilmeisesti minäkin olen tämän viattoman mielipiteeni kanssa nyt ääri-jotain.
En nyt puhunut pelkästään jääkiekosta.

Säähän olet aivan vitun surullinen rasisti pelle ja se nyt tosiaan selviää kun avaa sun twitterin. Onneksi olet ymmärtänyt sentäs vaihtaa profiilikuvasi siellä niin enää sua ei yhdistetä Ilvekseen siellä niinkun sillon kun juttelin vähän Miisa Nuorgamin kanssa.

RanskanIlves

Luottopelaaja
En nyt puhunut pelkästään jääkiekosta.

Säähän olet aivan vitun surullinen rasisti pelle ja se nyt tosiaan selviää kun avaa sun twitterin. Onneksi olet ymmärtänyt sentäs vaihtaa profiilikuvasi siellä niin enää sua ei yhdistetä Ilvekseen siellä niinkun sillon kun juttelin vähän Miisa Nuorgamin kanssa.

Surullinen ja rasisti pelle, jolle vastustajan kannattajissa hassuinta olivat parin nuoren pride-pelipaidat. Laidasta laitaan kusipää, jota haluaisi nähdä Ilveksen yhteydessä niin vähän kuin mahdollista. edit: Tämä siis @Atso Keskiviiva, jonka haukkumaksi tuleminen on kunnia-asia.

IhanJuniori

Junioripelaaja
Surullinen ja rasisti pelle, jolle vastustajan kannattajissa hassuinta olivat parin nuoren pride-pelipaidat. Laidasta laitaan kusipää, jota haluaisi nähdä Ilveksen yhteydessä niin vähän kuin mahdollista. edit: Tämä siis @Atso Keskiviiva, jonka haukkumaksi tuleminen on kunnia-asia.
Ja siis tätähän se on käytännössä jokaisessa Twiitissä.

Luikaus

Luottopelaaja
Kerros mulle miten maalitetaan anonyymilla keskustelupalstalla?

Vai hypinkö taas silmille?
Kaiken kukkuraksi hänen X-tilinsäkin on anonyymi, eihän sitäkään pysty maalittamaan :D

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
1730548715313.gif

Sonni

Rivipelaaja
Pidätkös nyt sit omaa touhuasi asiallisena käytöksenä? Kovasti muita arvostelet mut kyl täs sinunkin touhussa on petraamisen varaa.
Henkilö x: Kirjoittaa milloin lokaa Ilveksen pelaajista, milloin vähemmistöistä erinäisille keskustelupalstoille.

Henkilö y: Käytöksesi ja kirjoittelutapasi on lapsellista ja tämän lisäksi olet rasistinen twitteröyhö ja minua hävettää kannattaa samaa joukkuetta kanssasi

pelikirja: henkilö x ja y ovat verrattavia keskenään ja Eemeli Suomi paljasti tämän minulle suoraan tietäjän korvanappiini

pelikirja

Luottopelaaja
Henkilö x: Kirjoittaa milloin lokaa Ilveksen pelaajista, milloin vähemmistöistä erinäisille keskustelupalstoille.

Henkilö y: Käytöksesi ja kirjoittelutapasi on lapsellista ja tämän lisäksi olet rasistinen twitteröyhö ja minua hävettää kannattaa samaa joukkuetta kanssasi

pelikirja: henkilö x ja y ovat verrattavia keskenään ja Eemeli Suomi paljasti tämän minulle suoraan tietäjän korvanappiini
Juu tätä on foorumi tekstien vääristelyä. Meinaatko että oikea tapa jonkun huonoon käytökseen on toimia samoin itsekkin? Eikä riittäny enää foorumi vaan piti hakemalla hakea muualta törkyä ja levittää sitä täällä. No kukin tyylillään toki. Lisäksi aika törkeetä vetää Eemelin nimeä tälläisiin teksteihin mitä suollatte.

IhanJuniori

Junioripelaaja
Pidätkös nyt sit omaa touhuasi asiallisena käytöksenä? Kovasti muita arvostelet mut kyl täs sinunkin touhussa on petraamisen varaa.
No itseasiassa kyllä pidän.

Kyllä arvostelen muita, mutta pysyn aina asiassa enkä mene ikinä henkilökohtaisuuksiin.

Tunnekuohuissa välillä tulee kirjotettua jotain asiatonta, mutta aina myös pyydän asiattomuuksiani anteeksi.

Itseasiassa 99% mun asiattomista viesteistä menee joko ipa1970:lle tai EFM:lle ja tästäkin ketjusta löydät pahoittelu viestejä minulta molemmille.

Sonni

Rivipelaaja
Juu tätä on foorumi tekstien vääristelyä. Meinaatko että oikea tapa jonkun huonoon käytökseen on toimia samoin itsekkin? Eikä riittäny enää foorumi vaan piti hakemalla hakea muualta törkyä ja levittää sitä täällä. No kukin tyylillään toki. Lisäksi aika törkeetä vetää Eemelin nimeä tälläisiin teksteihin mitä suollatte.
Uhriudu->Uhoa->Uhriudu->Uhoa
Koska lopetat? Mulla ei ole mitään henkilökohtaista sua vastaan ja Suomea kohtaan löytyy pelkkää kunnioitusta. Marttyyrin viitan vois vetää kaappiin pölyttyyn.

Edit: tosiaan toivoisin että tälläsistä asioista ei tarvis ottaa kierroksia ylipäätään Ilvesfoorumilla, vaan voitais keskittyä Ilveksen KANNATTAMISEEN, mutta rasistit ja muut syrjivät hupiukot saa painua aina vittuun ja siitä en tingi.