Kerros mulle miten maalitetaan anonyymilla keskustelupalstalla?Pitäskö silti jättää nuo x twitterit tuomatta tänne. Vaikka kuinka haluatte maalittaa muita.
Kaiken kukkuraksi hänen X-tilinsäkin on anonyymi, eihän sitäkään pysty maalittamaanKerros mulle miten maalitetaan anonyymilla keskustelupalstalla?
Vai hypinkö taas silmille?
Pidätkös nyt sit omaa touhuasi asiallisena käytöksenä? Kovasti muita arvostelet mut kyl täs sinunkin touhussa on petraamisen varaa.Kerros mulle miten maalitetaan anonyymilla keskustelupalstalla?
Henkilö x: Kirjoittaa milloin lokaa Ilveksen pelaajista, milloin vähemmistöistä erinäisille keskustelupalstoille.Pidätkös nyt sit omaa touhuasi asiallisena käytöksenä? Kovasti muita arvostelet mut kyl täs sinunkin touhussa on petraamisen varaa.
Varovasti nyt Juniori. Mä ainakin oikeen tutisen vieläkin Mestarin ojennuksen jälkeenKerros mulle miten maalitetaan anonyymilla keskustelupalstalla?
Juu tätä on foorumi tekstien vääristelyä. Meinaatko että oikea tapa jonkun huonoon käytökseen on toimia samoin itsekkin? Eikä riittäny enää foorumi vaan piti hakemalla hakea muualta törkyä ja levittää sitä täällä. No kukin tyylillään toki. Lisäksi aika törkeetä vetää Eemelin nimeä tälläisiin teksteihin mitä suollatte.Henkilö x: Kirjoittaa milloin lokaa Ilveksen pelaajista, milloin vähemmistöistä erinäisille keskustelupalstoille.
Henkilö y: Käytöksesi ja kirjoittelutapasi on lapsellista ja tämän lisäksi olet rasistinen twitteröyhö ja minua hävettää kannattaa samaa joukkuetta kanssasi
pelikirja: henkilö x ja y ovat verrattavia keskenään ja Eemeli Suomi paljasti tämän minulle suoraan tietäjän korvanappiini
Pääasia et Jämsen ja Jasek tuli..Kyllä oli tietoa.Varovasti nyt Juniori. Mä ainakin oikeen tutisen vieläkin Mestarin ojennuksen jälkeen![]()
Entäs Eemeli Suomen day to day ja samana päivänä kokoonpanossaPääasia et Jämsen ja Jasek tuli..Kyllä oli tietoa.
No itseasiassa kyllä pidän.Pidätkös nyt sit omaa touhuasi asiallisena käytöksenä? Kovasti muita arvostelet mut kyl täs sinunkin touhussa on petraamisen varaa.
Uhriudu->Uhoa->Uhriudu->UhoaJuu tätä on foorumi tekstien vääristelyä. Meinaatko että oikea tapa jonkun huonoon käytökseen on toimia samoin itsekkin? Eikä riittäny enää foorumi vaan piti hakemalla hakea muualta törkyä ja levittää sitä täällä. No kukin tyylillään toki. Lisäksi aika törkeetä vetää Eemelin nimeä tälläisiin teksteihin mitä suollatte.
Ymmärrätkö edes mitä tarkoittaa day to day. .Lisäksi ei varmaan aamulla klo 06 ole selvillä mikä sen päivän tilanne on.Nyt kul luikaus veti sellasen luikauksen et puhu ittensä pussiin.Entäs Eemeli Suomen day to day ja samana päivänä kokoonpanossa![]()
![]()
![]()
Olet pelkkä vääristelijä. En arvosta tollasta touhua yhtään.Uhriudu->Uhoa->Uhriudu->Uhoa
Koska lopetat? Mulla ei ole mitään henkilökohtaista sua vastaan ja Suomea kohtaan löytyy pelkkää kunnioitusta. Marttyyrin viitan vois vetää kaappiin pölyttyyn.
Mitkä häiriköt?Pitää varmaan alkaa palstan viralliseksi sheriffiksi. Häiriköt laitetaan kovemmin kuriin ku ite Chuck Norris teki.
Me hyypiöt jotka hypimme silmille.Mitkä häiriköt?
Seuraavaksi ylijumalamme ottaa mittaa itsestään. Joka tapauksessa, aina pelikirja selviää voittajaksi.Mitkä häiriköt?