Palautetta kanssakeskustelijoille

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
1730548715313.gif

Sonni

Vakiokokoonpanossa
Pidätkös nyt sit omaa touhuasi asiallisena käytöksenä? Kovasti muita arvostelet mut kyl täs sinunkin touhussa on petraamisen varaa.
Henkilö x: Kirjoittaa milloin lokaa Ilveksen pelaajista, milloin vähemmistöistä erinäisille keskustelupalstoille.

Henkilö y: Käytöksesi ja kirjoittelutapasi on lapsellista ja tämän lisäksi olet rasistinen twitteröyhö ja minua hävettää kannattaa samaa joukkuetta kanssasi

pelikirja: henkilö x ja y ovat verrattavia keskenään ja Eemeli Suomi paljasti tämän minulle suoraan tietäjän korvanappiini

pelikirja

Luottopelaaja
Henkilö x: Kirjoittaa milloin lokaa Ilveksen pelaajista, milloin vähemmistöistä erinäisille keskustelupalstoille.

Henkilö y: Käytöksesi ja kirjoittelutapasi on lapsellista ja tämän lisäksi olet rasistinen twitteröyhö ja minua hävettää kannattaa samaa joukkuetta kanssasi

pelikirja: henkilö x ja y ovat verrattavia keskenään ja Eemeli Suomi paljasti tämän minulle suoraan tietäjän korvanappiini
Juu tätä on foorumi tekstien vääristelyä. Meinaatko että oikea tapa jonkun huonoon käytökseen on toimia samoin itsekkin? Eikä riittäny enää foorumi vaan piti hakemalla hakea muualta törkyä ja levittää sitä täällä. No kukin tyylillään toki. Lisäksi aika törkeetä vetää Eemelin nimeä tälläisiin teksteihin mitä suollatte.

IhanJuniori

Junioripelaaja
Pidätkös nyt sit omaa touhuasi asiallisena käytöksenä? Kovasti muita arvostelet mut kyl täs sinunkin touhussa on petraamisen varaa.
No itseasiassa kyllä pidän.

Kyllä arvostelen muita, mutta pysyn aina asiassa enkä mene ikinä henkilökohtaisuuksiin.

Tunnekuohuissa välillä tulee kirjotettua jotain asiatonta, mutta aina myös pyydän asiattomuuksiani anteeksi.

Itseasiassa 99% mun asiattomista viesteistä menee joko ipa1970:lle tai EFM:lle ja tästäkin ketjusta löydät pahoittelu viestejä minulta molemmille.

Sonni

Vakiokokoonpanossa
Juu tätä on foorumi tekstien vääristelyä. Meinaatko että oikea tapa jonkun huonoon käytökseen on toimia samoin itsekkin? Eikä riittäny enää foorumi vaan piti hakemalla hakea muualta törkyä ja levittää sitä täällä. No kukin tyylillään toki. Lisäksi aika törkeetä vetää Eemelin nimeä tälläisiin teksteihin mitä suollatte.
Uhriudu->Uhoa->Uhriudu->Uhoa
Koska lopetat? Mulla ei ole mitään henkilökohtaista sua vastaan ja Suomea kohtaan löytyy pelkkää kunnioitusta. Marttyyrin viitan vois vetää kaappiin pölyttyyn.

Edit: tosiaan toivoisin että tälläsistä asioista ei tarvis ottaa kierroksia ylipäätään Ilvesfoorumilla, vaan voitais keskittyä Ilveksen KANNATTAMISEEN, mutta rasistit ja muut syrjivät hupiukot saa painua aina vittuun ja siitä en tingi.

pelikirja

Luottopelaaja
Pitää varmaan alkaa palstan viralliseksi sheriffiksi. Häiriköt laitetaan kovemmin kuriin ku ite Chuck Norris teki.

Don Corleone

Luottopelaaja

yellowgreen

Luottopelaaja
Admin-tiimi, tänään voisi olla hyvä idea laittaa kaikki muu kiinni paitsi otteluseuranta ja pahan olon purkuketju. Muuten voi olla kiireinen ilta tulossa.