Don Corleone
Luottopelaaja
Pelikirja näyttä taas mestarin otteita, näyttää finaalin voittaja olevan selvä.
Mitkä häiriköt?Pitää varmaan alkaa palstan viralliseksi sheriffiksi. Häiriköt laitetaan kovemmin kuriin ku ite Chuck Norris teki.
Me hyypiöt jotka hypimme silmille.Mitkä häiriköt?
Seuraavaksi ylijumalamme ottaa mittaa itsestään. Joka tapauksessa, aina pelikirja selviää voittajaksi.Mitkä häiriköt?
”Eiku oon Ilveksen urheilutoimenjohtaja. Huutonaurua sunkin jutuillesi. No kyllä silti aamulla Ilveksen suunnalta tuli viestiä tämän päivän pelistä.”Ymmärrätkö edes mitä tarkoittaa day to day. .Lisäksi ei varmaan aamulla klo 06 ole selvillä mikä sen päivän tilanne on.Nyt kul luikaus veti sellasen luikauksen et puhu ittensä pussiin.
Pistetään juu pelaajien-, Hölön- ja Koskelan ketju ainakin lukkoon.Admin-tiimi, tänään voisi olla hyvä idea laittaa kaikki muu kiinni paitsi otteluseuranta ja pahan olon purkuketju. Muuten voi olla kiireinen ilta tulossa.
Kyllä oltiin ja sanottiin day to day.Puhu toki ittees pussiin.”Eiku oon Ilveksen urheilutoimenjohtaja. Huutonaurua sunkin jutuillesi. No kyllä silti aamulla Ilveksen suunnalta tuli viestiä tämän päivän pelistä.”
Näin kuitenkin osasit kirjoittaa heti klo 9 aikaan aamusta vaikka kuitenkin kuudelta aamulla toimistolta sinulle kerrottiin tilannetta mm. Eemelistä, kuinka on day-to-day ja illalla olikin askissa. Sitähän korostit miten nimenomaan Ilveksen suunnalta oltiin yhteydessä sinuun.
Mulle on sinänsä ihan sama kuka puhuu itseensä ja mihin pussiin mutta kannattais varmaan sitä omaa hiekkalaatikkoa vähän pöyhiä.
Helpommin foorumilaisia ohjaa ku Ilves pelikirjaansa. Täällä ku vähän kommentoi on helppo arvata palstan trollien suoltavan törkyä sit. Hyvin olen päässy osan ihon alle.Pelikirjalla näyttäisi olevan koko foorumi omissa näpeissä.
Pelikirja on Pelikirja ja me muut ollaan muita vaan.
Pakko sanoa, että tullut yllätyksenä tämä Pelikirjan ”pelikirja”. Ihan yhtäkkiä muuttunut aggressiivisemmaksi. Eipä siinä, ihan hauskaa luettavaa ollut.
Taidampa laittaa tämän allekirjoituksekseni, kiitoksiaYmmärrätkö edes mitä tarkoittaa day to day. .Lisäksi ei varmaan aamulla klo 06 ole selvillä mikä sen päivän tilanne on.Nyt kul luikaus veti sellasen luikauksen et puhu ittensä pussiin.
Onko pelikirja Ilveksen pelikirja? Yhtä sekasin on ainakiTaidampa laittaa tämän allekirjoituksekseni, kiitoksia
Mistään en mitään tiedä, mutta aika harva noista jotka sun juttujas kommentoi on mikään trolli.Helpommin foorumilaisia ohjaa ku Ilves pelikirjaansa. Täällä ku vähän kommentoi on helppo arvata palstan trollien suoltavan törkyä sit. Hyvin olen päässy osan ihon alle.
Pitäisikö minun olla huolissani? Tuskinpa vaan, jos hengailet Nuorgamin kanssa. Ahdistuksesi on voimaannuttavaa ja saa hyvälle tuulelle, toivottavasti ahdistut lisää <3En nyt puhunut pelkästään jääkiekosta.
Säähän olet aivan vitun surullinen rasisti pelle ja se nyt tosiaan selviää kun avaa sun twitterin. Onneksi olet ymmärtänyt sentäs vaihtaa profiilikuvasi siellä niin enää sua ei yhdistetä Ilvekseen siellä niinkun sillon kun juttelin vähän Miisa Nuorgamin kanssa.
Miksi kuvittelet että vaivautuisin haukkumaan kaltaistasi nollaa?Surullinen ja rasisti pelle, jolle vastustajan kannattajissa hassuinta olivat parin nuoren pride-pelipaidat. Laidasta laitaan kusipää, jota haluaisi nähdä Ilveksen yhteydessä niin vähän kuin mahdollista. edit: Tämä siis @Atso Keskiviiva, jonka haukkumaksi tuleminen on kunnia-asia.
Ja vaikka pystyisikin, niin miksi kenenkään mikkihiiren pahastus liikuttaisi minua?Kaiken kukkuraksi hänen X-tilinsäkin on anonyymi, eihän sitäkään pysty maalittamaan
Pitäisikö minun olla huolissani? Tuskinpa vaan, jos hengailet Nuorgamin kanssa. Ahdistuksesi on voimaannuttavaa ja saa hyvälle tuulelle, toivottavasti ahdistut lisää <3
Miksi kuvittelet että vaivautuisin haukkumaan kaltaistasi nollaa?
Etkö osaa lainata useampaa viestiä samaan aikaan vai tahallaanko spämmit tätä ketjua näillä nollatason viesteilläsi?Ja vaikka pystyisikin, niin miksi kenenkään mikkihiiren pahastus liikuttaisi minua?
Sinun mielstä on ihan hauskaa haukkua muita? Ihan oikeasti! On säälittävää olla rasisti.Miksi kuvittelet että vaivautuisin haukkumaan kaltaistasi nollaa?