Palautetta kanssakeskustelijoille

Don Corleone

Luottopelaaja

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Ymmärrätkö edes mitä tarkoittaa day to day. .Lisäksi ei varmaan aamulla klo 06 ole selvillä mikä sen päivän tilanne on.Nyt kul luikaus veti sellasen luikauksen et puhu ittensä pussiin.
”Eiku oon Ilveksen urheilutoimenjohtaja. Huutonaurua sunkin jutuillesi. No kyllä silti aamulla Ilveksen suunnalta tuli viestiä tämän päivän pelistä.”

Näin kuitenkin osasit kirjoittaa heti klo 9 aikaan aamusta vaikka kuitenkin kuudelta aamulla toimistolta sinulle kerrottiin tilannetta mm. Eemelistä, kuinka on day-to-day ja illalla olikin askissa. Sitähän korostit miten nimenomaan Ilveksen suunnalta oltiin yhteydessä sinuun.

Mulle on sinänsä ihan sama kuka puhuu itseensä ja mihin pussiin mutta kannattais varmaan sitä omaa hiekkalaatikkoa vähän pöyhiä.

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Admin-tiimi, tänään voisi olla hyvä idea laittaa kaikki muu kiinni paitsi otteluseuranta ja pahan olon purkuketju. Muuten voi olla kiireinen ilta tulossa.
Pistetään juu pelaajien-, Hölön- ja Koskelan ketju ainakin lukkoon.

Ja ennen kuin kukaan nyt tulee ulisemaan sensuroinnista niin nämä toimenpiteet ihan sillä että saadaan palsta pidettyä siistinä --> Pelin tuoksinnassa tulevat purkaukset (onlinerit yms) menisi seurantaketjuun tai negaketjuun.

pelikirja

Luottopelaaja
”Eiku oon Ilveksen urheilutoimenjohtaja. Huutonaurua sunkin jutuillesi. No kyllä silti aamulla Ilveksen suunnalta tuli viestiä tämän päivän pelistä.”

Näin kuitenkin osasit kirjoittaa heti klo 9 aikaan aamusta vaikka kuitenkin kuudelta aamulla toimistolta sinulle kerrottiin tilannetta mm. Eemelistä, kuinka on day-to-day ja illalla olikin askissa. Sitähän korostit miten nimenomaan Ilveksen suunnalta oltiin yhteydessä sinuun.

Mulle on sinänsä ihan sama kuka puhuu itseensä ja mihin pussiin mutta kannattais varmaan sitä omaa hiekkalaatikkoa vähän pöyhiä.
Kyllä oltiin ja sanottiin day to day.Puhu toki ittees pussiin.

pelikirja

Luottopelaaja
Pelikirjalla näyttäisi olevan koko foorumi omissa näpeissä.
Pelikirja on Pelikirja ja me muut ollaan muita vaan.

Pakko sanoa, että tullut yllätyksenä tämä Pelikirjan ”pelikirja”. Ihan yhtäkkiä muuttunut aggressiivisemmaksi. Eipä siinä, ihan hauskaa luettavaa ollut. :D
Helpommin foorumilaisia ohjaa ku Ilves pelikirjaansa. Täällä ku vähän kommentoi on helppo arvata palstan trollien suoltavan törkyä sit. Hyvin olen päässy osan ihon alle.

Luikaus

Luottopelaaja
Ymmärrätkö edes mitä tarkoittaa day to day. .Lisäksi ei varmaan aamulla klo 06 ole selvillä mikä sen päivän tilanne on.Nyt kul luikaus veti sellasen luikauksen et puhu ittensä pussiin.
Taidampa laittaa tämän allekirjoituksekseni, kiitoksia :D

Toppapöksy666

Luottopelaaja
Helpommin foorumilaisia ohjaa ku Ilves pelikirjaansa. Täällä ku vähän kommentoi on helppo arvata palstan trollien suoltavan törkyä sit. Hyvin olen päässy osan ihon alle.
Mistään en mitään tiedä, mutta aika harva noista jotka sun juttujas kommentoi on mikään trolli.
Hyvänä vinkkinä annan sulle sellaisen, että lue omat tekstit ennen kuin lähetät.
Mutta jos sulle mielihyvää tuo ”toisten ihon alle pääseminen” niin ei kait mun tämän enempää kannata sua vaivata. Jätetään meidän osalta tämä tähän.

Carabasin Markiisi

Luottopelaaja
Juu voit pelikirja käydä ihan ajatuksella tavaamassa läpi eilisen Jorginho-ketjusi sekoilut. Kaikki viestit ovat ihan otsikon aiheesta ja keskustelua pelaajien löytämisestä aina siihen asti, kun alat yhtäkkiä vittuilemaan ja aukomaan päätäsi. Mitään "törkyä" ei ole kuin sun omassa päässäsi tai laita ihmeessä tähän quote, jos löydät sitä.

Ihmettelen edelleen, että mitä täällä pitää nykyään tehdä, että jaetaan bannia? Muutama käyttäjä taisi saada kirjoituskieltoa pelkästä "jankuttamisesta" aiemmin, mutta tämä sankari se vaan porskuttaa menemään.

Ja tähän ketjuun näköjään kertyy banniaineistoa muutenkin ihan itsestään. Antaa mennä vaan.

Viimeksi muokattu:

Atso Keskiviiva

Vakiokokoonpanossa
En nyt puhunut pelkästään jääkiekosta.

Säähän olet aivan vitun surullinen rasisti pelle ja se nyt tosiaan selviää kun avaa sun twitterin. Onneksi olet ymmärtänyt sentäs vaihtaa profiilikuvasi siellä niin enää sua ei yhdistetä Ilvekseen siellä niinkun sillon kun juttelin vähän Miisa Nuorgamin kanssa.
Pitäisikö minun olla huolissani? Tuskinpa vaan, jos hengailet Nuorgamin kanssa. Ahdistuksesi on voimaannuttavaa ja saa hyvälle tuulelle, toivottavasti ahdistut lisää <3

Atso Keskiviiva

Vakiokokoonpanossa
Surullinen ja rasisti pelle, jolle vastustajan kannattajissa hassuinta olivat parin nuoren pride-pelipaidat. Laidasta laitaan kusipää, jota haluaisi nähdä Ilveksen yhteydessä niin vähän kuin mahdollista. edit: Tämä siis @Atso Keskiviiva, jonka haukkumaksi tuleminen on kunnia-asia.
Miksi kuvittelet että vaivautuisin haukkumaan kaltaistasi nollaa?

Luikaus

Luottopelaaja
Pitäisikö minun olla huolissani? Tuskinpa vaan, jos hengailet Nuorgamin kanssa. Ahdistuksesi on voimaannuttavaa ja saa hyvälle tuulelle, toivottavasti ahdistut lisää <3

Miksi kuvittelet että vaivautuisin haukkumaan kaltaistasi nollaa?

Ja vaikka pystyisikin, niin miksi kenenkään mikkihiiren pahastus liikuttaisi minua?
Etkö osaa lainata useampaa viestiä samaan aikaan vai tahallaanko spämmit tätä ketjua näillä nollatason viesteilläsi?

Don Corleone

Luottopelaaja