Asylum
Luottopelaaja
Jaa meinaatko, että räksyttäjä pysyisi aiheessa?
Aikamoiset maniat saisi kyllä olla, jos tuolla puolella vielä jaksaisi Timosta räksyttää. Pitäisi ehkä mennä juttelemaan jo ammattilaiselle.
Jaa meinaatko, että räksyttäjä pysyisi aiheessa?
Välillä se totuus sattuu. Harmi ettei sinultakaan löydy kunnianhimoa. Urheilulliset suorituksesi rajoittunee koulujen suunnistuskilpailuihin. Ehkä myös pallonheittoa harrastettu ykkösluokalla? Noh, eipä tolla asenteella puolivälieriä enempää ansaita.Tällästä oksennusta ketjut täynnä. En edes jaksa kaivaa enempää tätä agendaasi esille.
Tottakai saa arvostella, mutta katso nyt noita viestejäsi. Pitäisikö sinun jatkaa kirjoittelua vain futispuolella vai olisiko parasta pysyä poissa foorumilta?
Ole nyt jumalauta asiallinen kerrankin jos vielä kerkeät tähän viestiin vastaamaan.
Otetaan nyt vielä yksi, ei helvetti!
Hieno vastaus!Välillä se totuus sattuu. Harmi ettei sinultakaan löydy kunnianhimoa. Urheilulliset suorituksesi rajoittunee koulujen suunnistuskilpailuihin. Ehkä myös pallonheittoa harrastettu ykkösluokalla? Noh, eipä tolla asenteella puolivälieriä enempää ansaita.
Jännä, että monella alalla saat yhden projektin ja jos se kusee, niin kenkää tulee perseelle. Sinun mielestä Ilveksessä saa vetää näitä projekteja vihkoon vuodesta toiseen ja työpaikka on silti taattu. Miksi urheilupuolesta ei laiteta vastuuta UTJ:lle? Valmentajia voi kenkiä vuosittain helvettiin, mutta Timo se saa pesettää Lexustaan Ilveksen piikkiin vuodesta toiseen.
Junioritoiminnasta on varmaan turha edes höpöttää? Vai miten se mielestäsi toimii tällä hetkellä? Miten Timo on saanut kehitettyä junioripuolta kuudessa vuodessa? A-juniorit grindaa hienosti menemään, oikein Roki selätetty. Joo, kohta varmaan kerrot, että oltaisiin kärjessä, mutta Bau ja Soini pelaa edustuksessa Ehkä Timo voisi roudata vähän ulkkarijunnuja jostain Latviasta tilalle?
Tästäkin tekstistä poiminet jotain lillukanvarsia ja unohdat kokonaiskuvan. Timon vastuualueella sakkaa jokainen osa-alue ja täällä ollaan silittelemässä päätä Sinäkin oikein foorumin moderaattori, on siinä joutunut hetken aikaa posipetteröimään.
Kun kyse ei saatana ole siitä kuka on oikeassa vai väärässä, vaan siitä että kuka on ihan vitun raskas tyyppi ja kuka ei. Sää voit olla tässä asiassa vaikka ihan oikeassakin, sen näemme aikanaan, mutta ennen kaikkea olet ihan vitun raskas. Mun mielipiteistä vaikka kaikkikin voi hyvinkin osoittautua lopulta faktisesti vääräksi, mutta ainakaan mun viestejä lukiessa ei mun tietääkseni tee mieli ottaa ysimillistä päänsisäisesti. Siinä se ero.Välillä se totuus sattuu. Harmi ettei sinultakaan löydy kunnianhimoa. Urheilulliset suorituksesi rajoittunee koulujen suunnistuskilpailuihin. Ehkä myös pallonheittoa harrastettu ykkösluokalla? Noh, eipä tolla asenteella puolivälieriä enempää ansaita.
Jännä, että monella alalla saat yhden projektin ja jos se kusee, niin kenkää tulee perseelle. Sinun mielestäsi Ilveksessä saa vetää näitä projekteja vihkoon vuodesta toiseen ja työpaikka on silti taattu. Miksi urheilupuolesta ei laiteta vastuuta UTJ:lle? Valmentajia voi kenkiä vuosittain helvettiin, mutta Timo se saa pesettää Lexustaan Ilveksen piikkiin vuodesta toiseen.
Junioritoiminnasta on varmaan turha edes höpöttää? Vai miten se mielestäsi toimii tällä hetkellä? Miten Timo on saanut kehitettyä junioripuolta kuudessa vuodessa? A-juniorit grindaa hienosti menemään, oikein Roki selätetty. Joo, kohta varmaan kerrot, että oltaisiin kärjessä, mutta Bau ja Soini pelaa edustuksessa Ehkä Timo voisi roudata vähän ulkkarijunnuja jostain Latviasta tilalle?
Tästäkin tekstistä poiminet jotain lillukanvarsia ja unohdat kokonaiskuvan. Timon vastuualueella sakkaa jokainen osa-alue ja täällä ollaan silittelemässä päätä Sinäkin oikein foorumin moderaattori, on siinä joutunut hetken aikaa posipetteröimään.
Jännä kun ite jotain raskasta tyyppiä täällä vähän kovemmin sanoin kritisoinut niin tulee modeilta varoituksia ja poistellaan kommentteja. Näköjään toisilla eri säännöt kuin toisilla.Kun kyse ei saatana ole siitä kuka on oikeassa vai väärässä, vaan siitä että kuka on ihan vitun raskas tyyppi ja kuka ei. Sää voit olla tässä asiassa vaikka ihan oikeassakin, sen näemme aikanaan, mutta ennen kaikkea olet ihan vitun raskas. Mun mielipiteistä vaikka kaikkikin voi hyvinkin osoittautua lopulta faktisesti vääräksi, mutta ainakaan mun viestejä lukiessa ei mun tietääkseni tee mieli ottaa ysimillistä päänsisäisesti. Siinä se ero.
Annan ihan vinkinVälillä se totuus sattuu. Harmi ettei sinultakaan löydy kunnianhimoa. Urheilulliset suorituksesi rajoittunee koulujen suunnistuskilpailuihin. Ehkä myös pallonheittoa harrastettu ykkösluokalla? Noh, eipä tolla asenteella puolivälieriä enempää ansaita.
Jännä, että monella alalla saat yhden projektin ja jos se kusee, niin kenkää tulee perseelle. Sinun mielestäsi Ilveksessä saa vetää näitä projekteja vihkoon vuodesta toiseen ja työpaikka on silti taattu. Miksi urheilupuolesta ei laiteta vastuuta UTJ:lle? Valmentajia voi kenkiä vuosittain helvettiin, mutta Timo se saa pesettää Lexustaan Ilveksen piikkiin vuodesta toiseen.
Vastaisitko lähtölaskija kysymykseeni, miltä se junioritoiminta näyttää? Miten sitä on kehitetty kuuden vuoden aikana? Miltä A-junioreiden tilanne näyttää? Mikä saa vanhemmat viemään lapsensa Ilveksen reeneihin, jos vieressä reenaa tappura? Muistuttaisin, että tämä junioripuoli on yhtä lailla iso osa Timon työnkuvaa.Hieno vastaus!
En minä pura tänne pahaa oloani tai tee itsestäni tarkoituksella pelleä. Kirjoittelen palstalla sääntöjen mukaan ja kun joskus erehtynyt ja saanut varoituksen, niin olen siitä ottanut oppia. Aivokemiani on pysynyt rankempienkin jaksojen jälkeen kunnossa.
Sinulla on ollut useasti mahdollisuus, monista varoituksista huolimatta parantaa tapasi, lukea palstan säännöt, mutta mitään muutosta ei näy? Miten yllä oleva nosto viuhahtaa näin pahasti ohitse? Flametusta/spämmäilyä/ketjujen sotkemista, toisille pään aukomista, nälvimistä/piikittelyä... Odotat oikeen "kulman takana", että pääset hyökkäämään päälle. Arvostelet toisia kirjoittajia siitä, kun he laittavat paljonkin viestiä per päivä palstalle.
Lähtölaskenta on alkanut.
Eihän tässä edelleenkään ole mitään paskaa kukaan timantiksi yrittänyt muuttaa, mutta tämä jatkuva saman toistaminen alkaa ärsyttää.Niin tai sitten kohdataan ne ongelmat ongelmina, eikä selitellä ja koiteta muuttaa paskaa timanteiksi?
Tähän pakko puuttua.Jännä kun ite jotain raskasta tyyppiä täällä vähän kovemmin sanoin kritisoinut niin tulee modeilta varoituksia ja poistellaan kommentteja. Näköjään toisilla eri säännöt kuin toisilla.
Ja pointti ohi jälleen kerran.Tähän pakko puuttua.
Katsoppa paljonko olet esim paskaa kaatanut minun niskaani luokattomilla kirjoituksilla, ja paljonko esim minä sinulle.
Sinulla ei ainakaan ole varaa itkeä säännöistä.
Näköjään.Ja pointti ohi jälleen kerran.
Eipä yllättänytNäköjään.
Senkin posipetteri!Todella kiihtyvällä tahdilla on viime aikoina mennyt käyttäjiä älä huomioi - tilaan.
Olenko se vain minä vai onko foorumi mennyt älyttömän negatiiviseksi nyt viime aikoina?
Oot tosiaan vaan posipetteri, joka ei näe faktoja ja pussailee UTJ:n pyllyä ja jumaloi jne. Sen siitä saa, kun ei jatkuvasti kitise joka ketjussa samasta asiastaTodella kiihtyvällä tahdilla on viime aikoina mennyt käyttäjiä älä huomioi - tilaan.
Olenko se vain minä vai onko foorumi mennyt älyttömän negatiiviseksi nyt viime aikoina?
Pitkään tällä foorumilla näyttänyt olevan kilpailu kuka kirjoittaa eniten laittamatta tekstiin mitään asiaa.
Eikä sun trollin mielipiteillä ole mitään virkaa.
Yrittäkää räkänokat yrittäkää
Vittu mä nautin tästä ku luuserit yrittää hyppiä silmille. Osoittakaa tyhmyytenne ja sen te varmasti teettekin.
Saa taas foorumi räkänokka räksyttäjille nauraa
Samaa hokemaa vuorotellen kaikki on paskaa paitsi kusi. Vois tiivistää nuo viestit seuraavasti:Ajattelin ennen,tänään on toisin,tänään en ajattele.
Uskomaton paskan jauhaja olet.Ei pitäs tollaseen edes reagoida. Kuten
Olet pelkkä vääristelijä.
Puhu toki ittees pussiin.
Helpommin foorumilaisia ohjaa ku Ilves pelikirjaansa.
Uskomatonta paskaa kirjoituksesi
Joko baari on auki? Onko Jämsen,Jasek bongattu Pirkkalan lentokentältä?
Oisit toki väittänyt et koepaalutukset tarkoitti voittoa kun ois tappio tullu.
Yritä nostaa osakkeittas toki
Saatte keskenänne jauhaa diipadaapa paskaa mitä sivut täynnä muutenkin.