Olinko muuttanut tai muuten vääristellyt jotakin teksteistä? Vastaus: en yhtäkään.Siinäpä esimerkki miten vääristellään tekstejä ottamalla sopivasti sieltä täältä irrottamalla asiasta. M22 hyökkiny päälle siitä lähtien kun otti 100-0 pataan Hippos hankkeessa väittäessään et varmasti alkaa rakentaminen viimeistään helmikuussa 2024.
Laitetaas tekstinä näitä M22. Näissäkö on jotain oikeaa asiaa jonkun mielestä? Täällä varmaan toverituomioistuin tuomionsa jakanut.. Ihan yks lysti missä ketjussa ollaan ,ompa hämmentävä lause. Deja vu! Älä pelkää!Täällä on selkeästi menossa ottelu pelikirja vs muu maailma.Varmasti raskas taakka olla yksin oikeassa.Joo en malttanut olla ,kun se oli vielä Jankon kommenttiin vastaus,hänellähän on se lyömätön allekirjoitus. OHO! Ja sama lista foorumilaisista. Nämä kaikki on M22 kirjoittanut ja paljon muutakin paskaa. Ketään kohtaan ei ole mielestään hyökkinyt mutta näkeehän tuon jokainen mitä touhus on.Olinko muuttanut tai muuten vääristellyt jotakin teksteistä? Vastaus: en yhtäkään.
Toinen juttu on sitten se, näytäppä joku teksti, missä olen "hyökkinyt". Jos sellaisen löydät, niin olen ensimmäisenä pyytämässä anteeksi, koska se ei kuulu tapoihini.
Hippos hankkeessa veikkasin väärin ja olin valmis lyömään asiasta vetoa. Otin pataan 100-0 ?? Olemalla väärässä vai? Voi kuule, usein muulloinkin olen ollut väärässä, onko sinulle sattunut koskaan sellaista?
Pointtihan oli, että olet itse "ilkeillyt" muille keskustelijoille. Ja kun joku on sinun kanssasi erimieltä, olet heti hänen kimpussa, ja vittuilet koko ajan.Laitetaas tekstinä näitä M22. Näissäkö on jotain oikeaa asiaa jonkun mielestä? Täällä varmaan toverituomioistuin tuomionsa jakanut.. Ihan yks lysti missä ketjussa ollaan ,ompa hämmentävä lause. Deja vu! Älä pelkää!Täällä on selkeästi menossa ottelu pelikirja vs muu maailma.Varmasti raskas taakka olla yksin oikeassa.Joo en malttanut olla ,kun se oli vielä Jankon kommenttiin vastaus,hänellähän on se lyömätön allekirjoitus. OHO! Ja sama lista foorumilaisista. Nämä kaikki on M22 kirjoittanut ja paljon muutakin paskaa. Ketään kohtaan ei ole mielestään hyökkinyt mutta näkeehän tuon jokainen mitä touhus on.
Ilkeillyt jos olen pitänyt puoleni.. Herkkää. Lisäksi pointtihan oli M22 kirjoitukset muista ei minun tekstit.Poinittihan oli, että olet itse "ilkeillyt" muille keskustelijoille. Ja kun joku on sinun kanssasi erimieltä, olet heti hänen kimpussa, ja vittuilet koko ajan.
Paskaa voi olla sinun mielestä. Ja monen muunkin. Mutta hyökkäävä en ole mielestäni koskaan pyrkinyt olemaan.Laitetaas tekstinä näitä M22. Näissäkö on jotain oikeaa asiaa jonkun mielestä? Täällä varmaan toverituomioistuin tuomionsa jakanut.. Ihan yks lysti missä ketjussa ollaan ,ompa hämmentävä lause. Deja vu! Älä pelkää!Täällä on selkeästi menossa ottelu pelikirja vs muu maailma.Varmasti raskas taakka olla yksin oikeassa.Joo en malttanut olla ,kun se oli vielä Jankon kommenttiin vastaus,hänellähän on se lyömätön allekirjoitus. OHO! Ja sama lista foorumilaisista. Nämä kaikki on M22 kirjoittanut ja paljon muutakin paskaa. Ketään kohtaan ei ole mielestään hyökkinyt mutta näkeehän tuon jokainen mitä touhus on.
Laitetaas tekstinä näitä M22. Näissäkö on jotain oikeaa asiaa jonkun mielestä? Täällä varmaan toverituomioistuin tuomionsa jakanut.. Ihan yks lysti missä ketjussa ollaan ,ompa hämmentävä lause. Deja vu! Älä pelkää!Täällä on selkeästi menossa ottelu pelikirja vs muu maailma.Varmasti raskas taakka olla yksin oikeassa.Joo en malttanut olla ,kun se oli vielä Jankon kommenttiin vastaus,hänellähän on se lyömätön allekirjoitus. OHO! Ja sama lista foorumilaisista. Nämä kaikki on M22 kirjoittanut ja paljon muutakin paskaa. Ketään kohtaan ei ole mielestään hyökkinyt mutta näkeehän tuon jokainen mitä touhus on.
Ilkeillyt, kun joku on ollut sinun kanssasi erimieltä. Ja tämä "pelikirja vs muut"... Ehkä muilla menee hermo tuohon machoiluun.Ilkeillyt jos olen pitänyt puoleni.. Herkkää. Lisäksi pointtihan oli M22 kirjoitukset muista ei minun tekstit.
Et ole ainoa. Itselläni ollut nyt kovassa käytössä tuo ”merkitse osiot luetuiksi” näppäin.Todella kiihtyvällä tahdilla on viime aikoina mennyt käyttäjiä älä huomioi - tilaan.
Olenko se vain minä vai onko foorumi mennyt älyttömän negatiiviseksi nyt viime aikoina?
Et ole ainoa. Itselläni ollut nyt kovassa käytössä tuo ”merkitse osiot luetuiksi” näppäin.
Toivotaan, että kun pelit taas jatkuu ja voitokkaasti niin täällä positiivisuus nousisi näkyviin vähän paremmin.
Enkä sano, että pitäisi olla pelkkää posiposi-juttua, mutta sellainen kiva balanssi olisi mukavaa. Helposti tulee nyt ohitettua kaikki kirjoitukset kun niin paljon samojen asioiden oksentamista eri ketjuissa yms.
Jossain päin suomea sanotaan ”ämmämäistä vihjailua” sillä tarkoitetaan lapsellista vihjailua tms.
Voi hellanlettas sentään.
Enhän minä ole noin kirjoitellut, sanoin vain mitä mahdollisesti voi tarkoittaa.Ei se asiaa muuta mitenkään. Nämä neidittelyt, ämmämäisyyksistä puhumiset jne. ovat kaikki samaa sarjaa ja alkuperä on hyvin selkeä. Kukaan ei estä käyttämästä, mutta turha tätä on verhoilla muuksi kuin mitä se on. Suuri osa tällaisesta ei ole mitään suoraa misogyniaa, vaan sitä, että edustetaan - ehkä osin tiedostamatta - siihen liittyvää "sisäänrakennettua" kulttuuria. Asioita on ainakin hyvä pohtia ja jos sen jälkeenkin vielä haluaa käyttää tällaisia termejä, niin ei kai siinä mitään. Sitten on tiensä valinnut.
Uuh. Kovis!
Turha näille on mitää selittää, se on muotia nykyää et aikuiset miehetki pahottaa mielensä kaikestaEnhän minä ole noin kirjoitellut, sanoin vain mitä mahdollisesti voi tarkoittaa.
Turha näille on mitää selittää, se on muotia nykyää et aikuiset miehetki pahottaa mielensä kaikesta
Sano pois vaan, puhuminen auttaa pahaan oloon..Ai katsos, jo tässä vaiheessa keskustelua tuli tämä "mitään ei saa enää sanoa" - kortti. Yllättävää!
Nyt puuttuu vielä tuolilla heittäminen, sen jälkeen on tässä väittelyssä osaltasi kaikki keinot käytetty. Käytte aina vain väsyttävämmäksi seuraksi!
Ihan vaan vinkkinä, että vastasit tähän tapaan ihan fiksuun vastaukseen, joten miksi ihmettelet sitä, että sinulle tulee myös piikittelyä vastauksiin?Olen varmaan käynyt Hippoksella ennenku oot edes syntynyt,tunnen hyvin alueesta vastanneen ja liikuntapuolen johtajan,työntekijöitä,,seuran henkilöstöä tunnen, väkeä valtuustosta. Ei tarvii lähetellä joutavia viestejäsi. Hyvää päivänjatkoa vaan.
Ihan ystävällisesti sanon ettei sinun eikä koko foorumin mielipide merkkaa mitään.Ihan vaan vinkkinä, että vastasit tähän tapaan ihan fiksuun vastaukseen, joten miksi ihmettelet sitä, että sinulle tulee myös piikittelyä vastauksiin?
Olen itsekin ollut täällä useasta asiasta eri mieltä, kuin joku toinen, mutta en koskaan ole mitään piikittelyä saanut takaisin, koska asioista voi keskustella asiallisesti, eikä mennä hiekkalaatikkotasolle vertailemaan, kuka ollut minkäkin ikäinen milloin...
Se on varmasti oikeutesi, mutta älä myöskään sitten nimittele koulukiusaajiksi jne. ihmisiä, jos oma ulosanti on tuota luokkaa.Ihan ystävällisesti sanon ettei sinun eikä koko foorumin mielipide merkkaa mitään.