TaikuriLuttinen
Luottopelaaja
Ensi kautta koskevista pelaajakohtaisista huhuketjuista näytti osuneen 11/12. Hyvää työtä!
Mikä ei osunut?Ensi kautta koskevista pelaajakohtaisista huhuketjuista näytti osuneen 11/12. Hyvää työtä!
Kysymys ei tullut minulle, mutta väittäisin olevan sellainen, että kyllä maailmaan puhetta mahtuu.@Blegifan haluatko avata hieman tuota Vitekiä mikä oli siinä sun launch listassa.
Niinkun kuka/mikä kaveri tää ylipäätään on?
Mikä ei osunut?
EDIT: Zohorna tai olla se huti?
Itse en ainakaan laske Kunykia/Ruohomaata huhuihin. Taisivat olla enemmän näitä fantasia puolen juttuja.
Eikun niin joo! Erosta tosiaan huhuiltiin jonkin verran Ilvekseen. Tais loppua huhut Lancasterin jatkosopimukseen.Teemu Eronen. Tämä tosin taidettiin hyljätä jo aikaa sitten.
Seuraavalla kerralla sitten”yhtään mistään yhtään mitään” Laita vielä pari kertaa ”yhtään mitään” niin sanomasi tulee varmasti perille
Ottamatta mihinkään mitään kantaa. Tää on aidosti hauska tekstiEi se ole trollausta jos lapaan syötetään ja siihen one-linerilla vastataan.
@Nevöförget95 haluatko nyt avata hieman tätä "Raipella ei ole kielitaitoa" väitettäs vähän?
Puhuu suomen lisäksi täysin sujuvaa ruotsia ja englantia.
Kyllä tässäkin ruotsi taittuu.EDIT: Lisättäköön, että Youtubesta löytyi Malmö Redhawksin 2019 julkaisema pätkä, jossa Raipe kertaa uraansa ruotsiksi.
Kyllä tässäkin ruotsi taittuu.
Ensimmäinen sana tosin kannattaa korjataKiitos @Miika Lundin uudesta allekirjoituksesta
Ei mää pysyn uskollisena jopa kirjoitusvirheilleEnsimmäinen sana tosin kannattaa korjata
Näin, ja tuo suomi taitaa näistä olla se hankalin raipelle, niinkuin valtaväestölle maalimanlaajuisesti.@Nevöförget95 haluatko nyt avata hieman tätä "Raipella ei ole kielitaitoa" väitettäs vähän?
Puhuu suomen lisäksi täysin sujuvaa ruotsia ja englantia.
S.Toporowski istuu 6kk ehdotonta tuomiota tällä hetkellä.Ylläpito? Tämän sankarin, sen Shayne Toporowskin nimen pöllineen ja sen Blues-fanin voisi pistää banniin. Ihan vaan kainona toiveena esitän tämän.
En harrasta vedonlyöntiä, ja vaikka harrastaisin, en ilvestä vastaan lyö.@ipa1970 haluatko ottaa jonkun harmittoman pienen vedon kumpi on korkeammalla runkosarjassa Ilves vai HIFK? Tai vaikka lopullisesta sijoituksesta?
Ja itseasiassa sama homma myös @Eetu Fucking Mäkiniemi haluatko ottaa jonkun pikku vedon? Kun olin lukevinani, että sun papereissa tämä ratkeaa valmentajiin ja itse kyllä luotan enemmän Pennaseen tiimeineen kuin Peltoseen tiimeineen.