Palautetta kanssakeskustelijoille

ipa1970

Luottopelaaja
Kyl maar mää oon ihan kauhuissani.

Toistakymmentä vuotta kirjoitellut ja liki 10000 viestiä.
Onko näin että siellä on tosiaan jossakin lauottu ohi?
Huvittavinta että täytyy kaivella jostain 6-7 kauden takaa dostal esimerkiksi tai käyttää kulunut bap kortti.
Oikeesti.
Katsotaan hieman sitä isoa kuvaa ja niitä omiakin tekstejä.

VärienTunnustaja

Luottopelaaja

Huvittavinta että täytyy kaivella jostain 6-7 kauden takaa dostal esimerkiksi tai käyttää kulunut bap kortti.
Oikeesti.
Isoa kuvaa katsoessa ollaan tultu konkurssin partaalta ja luotu kestävämpää talouspolitiikkaa seuran osalta, joka taas antanut lisää pelimerkkejä jopa menestyksen tavoittelemiseen.

Jos pelkästään isoa kuvaa katsotaan, niin silloinhan ollaan tehty todella hyvää työtä, monessakin eri roolissa.

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja

Oikeesti.

Jos nyt edes hieman ymmärtäisit, ettei tässä ole pointti se osumien tai ohareiden määrä. Sehän on ihan selvää, että niitä tulee ja useasti ne asiatkin ovat mielipiteitä ilman faktaa suuntaan jos toiseen.

Se mikä todella useaa hiertää ja varmaan myös huvittaakin on juurikin tuossa, mitä nämä esimerkit osoittavat. Eli siis sen, ettei sinulla tarvitse olla esim pelaajasta mitään tai hyvin rajallisesti tietoa olet heitä laittamassa flopeiksi tai huonoiksi hankinnoiksi. Tämä taas vie sitä pohjaa niiltä muilta kirjoituksiltasi, mitä kyllä ihan asiallisiakin joukkoon mahtuu.

Mutta tosiaan se isoin ongelma taitaa olla siinä, ettet itse tiedosta tätä yhtään, minkä taas todella useat ovat täällä huomanneet?

Niin ja vielä mitä tulee tuohon Dostal-tekstiin, niin onhan tuo nyt aika "legendaarinen". Siis ihan sama kuka tuon olisi kirjoittanut, mutta siinä puhutaan yhdestä tämän hetken parhaasta maailmassa.

Viimeksi muokattu:

Jäähykuningas18

Luottopelaaja

Oikeesti.
Isommassa kuvassa tultu karsijasta top seuraksi joka voi pelata mestaruudesta joka kausi ja jolla talous on hiukan paremmalla mallilla kuin vaikka 10v sitten. Vissiin pikkujuttuja tuollaisetkin. "Mutku Tillu on tyhmäpää eikä saa meille nyt heti mestaruutta ja ihqhyviä pelaajia".

Beast

Luottopelaaja
Eli siis sen, ettei sinulla tarvitse olla esim pelaajasta mitään tai hyvin rajallisesti tietoa olet heitä laittamassa flopeiksi tai huonoiksi hankinnoiksi. Tämä taas vie sitä pohjaa niiltä muilta kirjoituksiltasi, mitä kyllä ihan asiallisiakin joukkoon mahtuu.

Tämähän se juttu onkin. Kun ei ole mitään tietoa pelaajista ja vaan heittelee flopeiksi ilman tietoa.

Ja sitten kun naapuri hommaa, kaikki on kultaa.

Itsekkin olen kriittinen, mutta kyllä mulla pelaajista tietoa löytyy. En silti haukkunut kauden aluksi flopeiksi näitä nykyisiäkään alisuorittajia vaan annoin reilun mahdollisuuden. Kyllähän sen nyt huomaa kaikki, että pikkaisen pieleen on joukkue koottu ja liian tasapaksu. Nyt kun ollaan nähty joukkue jo monta peliä kaukalossa.

Ilves97

Luottopelaaja

Oikeesti.
Niin tuossa oli esimerkki myös ihan viime kaudeltakin, jolla kaikki hankinnat Frimania ja Palvea lukuunottamatta päätyivät kategoriaan Ässät/Pelsu-hankinnat. Palvekin toki harjoituspelien ja yhden CHL-erän perusteella jo pelasi kuin Myde viime visiitillä.

Sama kaava toistui myös muilla kausilla Rätyjen, Lööfien, Johanssonien yms kohdalla. Toki myös Tuuloloiden, Grewejen yms kohdalla. Pointti ei kuitenkaan ole osumat tai hudit. Vaan juuri tuo mitä @Robert ja Nollakulma totesi.

Miksi joku Tuulolan arvostelu pitäisi nähdä varteenotettavana kritiikkinä ja osoituksena pelinymmärryksestä jos sinne saman bussin alle on työnnetty varmuuden vuoksi kaikki? Siihenhän nimenomaan @IhanJuniori n tikan heitto vertauskin osuu. Jos kaikki hankinnat lyö Ässä/SaiPa-kategoriaan niin ihan varmasti jonkun kohdalla myös osuu.

pelikirja

Luottopelaaja
Jos nyt edes hieman ymmärtäisit, ettei tässä ole pointti se osumien tai ohareiden määrä. Sehän on ihan selvää, että niitä tulee ja useasti ne asiatkin ovat mielipiteitä ilman faktaa suuntaan jos toiseen.

Se mikä todella useaa hiertää ja varmaan myös huvittaakin on juurikin tuossa, mitä nämä esimerkit osoittavat. Eli siis sen, ettei sinulla tarvitse olla esim pelaajasta mitään tai hyvin rajallisesti tietoa olet heitä laittamassa flopeiksi tai huonoiksi hankinnoiksi. Tämä taas vie sitä pohjaa niiltä muilta kirjoituksiltasi, mitä kyllä ihan asiallisiakin joukkoon mahtuu.

Mutta tosiaan se isoin ongelma taitaa olla siinä, ettet itse tiedosta tätä yhtään, minkä taas todella useat ovat täällä huomanneet?

Niin ja vielä mitä tulee tuohon Dostal-tekstiin, niin onhan tuo nyt aika "legendaarinen". Siis ihan sama kuka tuon olisi kirjoittanut, mutta siinä puhutaan yhdestä tämän hetken parhaasta maailmassa.
Dostalia hehkutin samantien frendille että nyt tuli kova moke Ilvekseen. En harmikseni asiasta kirjoittanut foorumille.Tuukka Rask hehkutin samoin ja Pasi Nurmista kun oli silloisessa mestiksessä. Laajemmin taas ku ajattelee jos haukkuu kaikki paskoiksi tai hyviksi niin osa osuu varmasti. En muista foorumilaisista tiedä mutta ainakin allekirjoittanut on hemmetin kyllästynyt tähän negatiiviseen asenteeseen. Yhtään mitään ei olla vielä hävitty vaikka kirjoituksista päätellen kaikki on muu on paskaa paitsi kusi.

ipa1970

Luottopelaaja
Olen tälle kaudelle alusta saakka kehunut niemelän, veskat ja pakiston.
Täällä vaan tapana suoltaa paskaa toisen suuhun.
Hyökkäys on ollut hampaissa kesästä asti ja eikä niinkään pelaajien vaan hankinnoista vastaavan osalta.

Isommassa kuvassa tultu karsijasta top seuraksi joka voi pelata mestaruudesta joka kausi ja jolla talous on hiukan paremmalla mallilla kuin vaikka 10v sitten. Vissiin pikkujuttuja tuollaisetkin. "Mutku Tillu on tyhmäpää eikä saa meille nyt heti mestaruutta ja ihqhyviä pelaajia".
Jalolle kiitos ja hatun nosto.
Tehnyt loistavaa duunia. Yksi poikkeus eli tahra tälläkin mutta korjannee tuonkin.
En varmastikaan ole koskaan ripaa arvostellut negatiivsesti,päinvastoin.

”Isossa kuvassa” tarkoitin kirjoituksiani.

”Heti mestaruutta”?
Ei tuo jatkossakaan.

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Jalolle kiitos ja hatun nosto.
Tehnyt loistavaa duunia. Yksi poikkeus eli tahra tälläkin mutta korjannee tuonkin.
En varmastikaan ole koskaan ripaa arvostellut negatiivsesti,päinvastoin.

”Isossa kuvassa” tarkoitin kirjoituksiani.

”Heti mestaruutta”?
Ei tuo jatkossakaan.
Kyllä tässä on iso kiitoksen paikka myös Tillulle joka on kaikesta kritiikistä huolimatta kuitenkin rakentanut sellaisia joukkueita jotka mitaleista ja menestyksestä ovat joka kausi pelanneet. Sitä se iso yleisö tulee katsomaan ja siitä se raha tehdään. Etkä sinä tiedä tuoko se Tillun rakentama joukkue mestaruuden jo tällä kaudella vai tässä lähitulevaisuudessa. Katkeraa on kyllä sulla.

Kanuuna66

Luottopelaaja

M22

Luottopelaaja
Scouttaus, fantsiointi jne, ketju kiinni. Miksiköhän?

yellowgreen

Luottopelaaja
Samat hyypiöt hyppii silmille ja ei sais mitään sanoa takas vaikka aihetta on..
Jatketaanpa oikeammalla foorumilla. Niin miten vitussa se on mun ongelma, tai sun silmille hyppelyä, jos sä yritit täällä mua nöyryyttää ku olin sun kanssa eri mieltä Gazdan tilanteesta, JA OLIN OIKEESSA? Mä sulle kuittasin sen jälkeen vaan, että joskus se 100% on 100% ja sulla meni aivan siitä kyllä muki nurin. Että älä vittu lähde täällä huutelemaan hyypiöks, jos sun egos itkee sitä, että joku tietää sua paremmin yhden pelaajan loukkaantumistilanteen.
Ja mitäs helvetin silmille hyppimistä @IhanJuniori harrasti kun totes vaan, että ei välttämättä tarkoita mitään kun eniten hierottavana muutenkin. Lähde tälle on saatana hierojat itse julkisesti asian sanomassa?

Mene ittees, sivele sitä egoas ja tuu sit vastaa jotain järkevää. Jos mä oon hyypiö, niin sä oot kyllä egomaanikko.

pelikirja

Luottopelaaja
Oisin aika hiljasta poikaa nimittää muita trolleiks, jos en ite osais ees yhdyssanoja.

Ypt, kuinkas kauan pitää sitten kattella nimittelyä hyypiöiks ja trolleiks?
Antakaa jäähyä ettei yellowgreenille tule paha mieli.Saa sit rauhassa levitellä väitteitä Jämsen,Jasek tulosta Ilvekseen joihin olen sanonut ettei pidä paikkaansa.

IhanJuniori

Junioripelaaja
Kuin tyhmäksi kuvittelet toista. Sama trolli armeijanne on hyppiny silmille jo pitemmän aikaa.
En kuvittele sua ollenkaan tyhmäksi.
Aivan naurettavan suuri ego sulla näyttäis olevan ja aivan hullu pätemisen tarve, mutta en missään nimessä tyhmänä pidä sua.

Jätit muuten vastaamatta siihen mun kysymykseen, että miten mää hypin sun silmille kun sanoin vain, että Suomi kuluttaa sitä hieronta pöytää eniten Ilveksessä, että se ei nyt välttämättä liity tähän poissaoloon mitenkään, että on ollut Ässät pelin jälkeen pitkään hierottavana.

yellowgreen

Luottopelaaja
Antakaa jäähyä ettei yellowgreenille tule paha mieli.Saa sit rauhassa levitellä väitteitä Jämsen,Jasek tulosta Ilvekseen joihin olen sanonut ettei pidä paikkaansa.
Opettele saatana lukemaan. Jos et ymmärrä mitä tarkoittaa "tulee mieleen vaan pelaajat X ja Y, mutta en itsekään niihin usko" niin vaikea sua on auttaa kyllä kenenkään :D
Ja usko pois ku sanon. Sun tekemises ei kyllä aiheuta mulle pahaa mieltä. Päinvastoin, tulee aika paljon parempi olo itsestä, kun en tollasissa ego-ongelmissa ui.

Sonni

Rivipelaaja
Lopeta toi jankkaus jo kiitos. Oot meikäläisen (ja varmaan aika monen muunkin) silmissä muutamassa viikossa laskenut asiallisen postailijan asemasta sinne myrrän ja muiden nollapostailijoiden kerhoon. Tämän foorumisodan pitäisi olla jo ainakin toista viikkoa kuopattuna…