Palautetta kanssakeskustelijoille

M22

Luottopelaaja
Perättömät huhut ovat kiellettyjä. Huhuilla saa eikä tietenkään kaikki mene aina maaliin tai osu, mutta ko. asia on täysin perätön, joka todistettu jo aikaisemmin ja vastoin foorumin sääntöjä.

Alkuperäiselle kirjoittajalle annettu näkyvä varoitus Raipen ketjuun.
Kiitos tästä! Ja painotan, että viestissäni en tippaakaan tarkoittanut arvostella moderaattoreita. Päinvastoin arvostan todella, että joku jaksaa sitä tehdä.
Ja saapa nähdä, mutta mulla on epäily (ja kuten Paavo M Petäjä sanoi aikanaan), "ja mä korrrostan sanaa epäily", että päädytte vielä jonkun kerran tekemisiin ko nimimerkin kanssa.

Rautakorven haamu

Luottopelaaja
Aiemmin syksyllä Ilvesfoorumin lukuisat hyvät kirjoitukset ja parantunut keskustelun taso saivat muiltakin foorumeilla runsaasti positiivista palautetta. Nyt foorumin viestit ovat taas muuttuneet paikoitellen erittäinkin sakeiksi melko nopeassa ajassa. Montaa viestiketjua ei pysty edes avaamaan ollenkaan. Olen nyt toistaiseksi tauolla foorumilta ja kirjoittelen sen aikaa vain veikkausporukkaketjuuni. Toivottavasti tilanne rauhoittuu ja parantuu nopeasti.

Vovlo

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Aiemmin syksyllä Ilvesfoorumin lukuisat hyvät kirjoitukset ja parantunut keskustelun taso saivat muiltakin foorumeilla runsaasti positiivista palautetta. Nyt foorumin viestit ovat taas muuttuneet paikoitellen erittäinkin sakeiksi melko nopeassa ajassa. Montaa viestiketjua ei pysty edes avaamaan ollenkaan. Olen nyt toistaiseksi tauolla foorumilta ja kirjoittelen sen aikaa vain veikkausporukkaketjuuni. Toivottavasti tilanne rauhoittuu ja parantuu nopeasti.
Noh, kauden alussa oli se kiva voittoputki niin kaikki ei ollut kehnoa.

Asylum

Luottopelaaja
Noh, kauden alussa oli se kiva voittoputki niin kaikki ei ollut kehnoa.

Ei tuo ole mikään syy sallia sitä. Moneen ketjuun alettiin tuuttamaan sinne kuulumatonta skeidaa. Pelikieltovasaran pitäisi mielestäni heilua vähän kevyemmällä asteikolla.

Tai no mistä minä mitään tiedän, en ole mode.

Vovlo

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Ei tuo ole mikään syy sallia sitä. Moneen ketjuun alettiin tuuttamaan sinne kuulumatonta skeidaa. Pelikieltovasaran pitäisi mielestäni heilua vähän kevyemmällä asteikolla.

Olet kyllä aivan oikeassa tuossa. Omasta puolesta voin sanoa että laiskuus on ainakin itseäni vaivannut, aktiivisemmin pitäisi kaikenlaiseen turhiin viesteihin tarttua. Mutta tästä on moderaattorien kesken ollut kyllä puhetta. Toivottavasti tulevaisuudessa paremmalla tavalla.

Blackhawk

Luottopelaaja
Pelikieltovasaran pitäisi mielestäni heilua vähän kevyemmällä asteikolla.
Heiluuko se? Jos heiluu, niin nämä saisi olla jossain nähtävillä mistä kuritushuonetta yms on tullut ja kauanko. Jos ovat jossain niin my bad.

AQ21

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Heiluuko se? Jos heiluu, niin nämä saisi olla jossain nähtävillä mistä kuritushuonetta yms on tullut ja kauanko. Jos ovat jossain niin my bad.

Jotain trolleja yms jotka eivät enempää huomiota kaipaa ei välttämättä tänne laiteta, mutta suurin osa kyllä.

AQ21

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen

Tuntuu että pahimmillaan joku kk takaperin täällä oli meno niin paskaa että varmaan puoli foorumia olisi bänneissä atm jos keskustelun taso olisi haluttu pitää hyvänä :D

Torski

Tähtipelaaja
Ei mitään pohjois-korea meininkiä tänne niinkuin naapurilla on.
Kai tämän ja mouhofoorumin välillä on joku keskitie olemassa? Jos täällä mentäisiin sääntöjen mukaan edes jonkin verran, olisi palsta parempaa luettavaa.
Kyllähän tuota linjaa voisi hyvin tiukentaa, mutta ei kuitenkaan ihan mouhofoorumin tapaan.

VärienTunnustaja

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen

Meillä on myös muita keinoja. Esimerkiksi varoituksia voidaan jakaa ennen 5+20 tuomiota.

Mikäli varoituksista huolimatta jatkaa varoitettua toimintaansa, niin kyllä sitten itsensä katsomoon pelaa.

Nämä varoitukset eivät aina näy kaikille, ellei tehdä näkyvää varoitusta tai sitten nosteta tuonne bannit, varoitukset -kanavalle.

Tosiaan esimerkiksi tuossa paikallispelin jälkeen oli aika hässäkkä ja olisi voinut olla aihetta monellekin jäähylle. Ollaan myös yritetty tilanteen mukaan poistella/siirrellä viestiketjuista sinne kuulumattomia viestejä, jotta luettavuus säilyisi.

Torski

Tähtipelaaja
Nämä varoitukset eivät aina näy kaikille, ellei tehdä näkyvää varoitusta tai sitten nosteta tuonne bannit, varoitukset -kanavalle.
Kyllä olisi mielestäni hyvä jos pelkät varoituksetkin näkyisi tuolla bannit/varoitukset topicissa.