Rouhija
Luottopelaaja
Kuka Keräsistä?
Kun puhun pelkästä Keräsestä, tarkoitan Ilveksessä pelannutta.
Kuka Keräsistä?
Ja joskus urheilija menee ns. "siinä yks, lisää tulee kohta" -flow tilaan, jolloin ollaan jo seuraavassa aloituksessa mielen puolesta. Tässä mitään hätää ole, päinvastoin Panu alkaa heräämään ja tykkää näyttää sen!
Itse en pelin aikana pistänyt merkille tuota Miehon käytöstä mutta onhan se maalikoosteen perusteella todella outoa että molempien maalien jälkeen ketjukaverit ohitellaan täysin, kyllä tuo siltä näyttää että jonkinlaisesta selän takana puhumisesta on joku ketjukaveri jäänyt kiinni
Kannattaiskohan Panulle tarjota paikkaa tulosketjusta. Miehellä kuitenkin aika hyvä asenne mennä ahtaisiin ja kipuakin aiheuttaviin paikkoihin. Tunnetusti sitä halua ei kaikilla ole.
Eikö?"Seläntakana puhumisesta" Ei kai tää nyt sentään mikään tarharyhmä oo..
Tuossa yhdessä Telian videopätkässä joukkue on kokoontunut juhlimaan voittoa päätypleksin luo. Oskari Laaksonen paukuttaa pleksiä leveä virne kasvoillaan. Selin oleva Mieho kääntyy katsomaan ja näyttää sanovan jotain ilmeestä päätellen ehkä ironista ja moittivaa. Elorinne tulee tilanteeseen hyväntahtoisesti hymyillen ja näyttää "pelastavan tilanteen" toppuutellen Miehoa ja viemällä Laaksosta vähän loitommalle.
Onko mulla liian vilkas mielikuvitus vai yrittääkö Mieho tosiaan ottaa roolia jonkinlaisena vanhan liiton jöön pitäjänä nuoremmille? Jos tulkintani on oikea, niin en ole ollenkaan varma, että Miehon roolinotto olisi hyväksi joukkuehengelle.
Tuossa yhdessä Telian videopätkässä joukkue on kokoontunut juhlimaan voittoa päätypleksin luo. Oskari Laaksonen paukuttaa pleksiä leveä virne kasvoillaan. Selin oleva Mieho kääntyy katsomaan ja näyttää sanovan jotain ilmeestä päätellen ehkä ironista ja moittivaa. Elorinne tulee tilanteeseen hyväntahtoisesti hymyillen ja näyttää "pelastavan tilanteen" toppuutellen Miehoa ja viemällä Laaksosta vähän loitommalle.
Onko mulla liian vilkas mielikuvitus vai yrittääkö Mieho tosiaan ottaa roolia jonkinlaisena vanhan liiton jöön pitäjänä nuoremmille? Jos tulkintani on oikea, niin en ole ollenkaan varma, että Miehon roolinotto olisi hyväksi joukkuehengelle.
Voi sinua tulkitsijaTuossa yhdessä Telian videopätkässä joukkue on kokoontunut juhlimaan voittoa päätypleksin luo. Oskari Laaksonen paukuttaa pleksiä leveä virne kasvoillaan. Selin oleva Mieho kääntyy katsomaan ja näyttää sanovan jotain ilmeestä päätellen ehkä ironista ja moittivaa. Elorinne tulee tilanteeseen hyväntahtoisesti hymyillen ja näyttää "pelastavan tilanteen" toppuutellen Miehoa ja viemällä Laaksosta vähän loitommalle.
Katsoin myös tuon ja keskityin tuohon, olipas harvinaisen kaukaa haettu teikäläiseltäTuossa yhdessä Telian videopätkässä joukkue on kokoontunut juhlimaan voittoa päätypleksin luo. Oskari Laaksonen paukuttaa pleksiä leveä virne kasvoillaan. Selin oleva Mieho kääntyy katsomaan ja näyttää sanovan jotain ilmeestä päätellen ehkä ironista ja moittivaa. Elorinne tulee tilanteeseen hyväntahtoisesti hymyillen ja näyttää "pelastavan tilanteen" toppuutellen Miehoa ja viemällä Laaksosta vähän loitommalle.