LuikuriTattinen
Luottopelaaja
Bau-Björkqvist-Laurell
Nyberg-Latvala
Olispa kaljaa...
Nyberg-Latvala
Olispa kaljaa...
Bau-Björkqvist-Laurell
Nyberg-Latvala
Olispa kaljaa...
Ottaakohan Bau kuitenkin aloitukset niin voidaan oikeasti käyttää neljää ketjua rytmissä. Björkqvist ei nimittäin juurikaan ottanut puolustuspään aloituksia vaan sinne laitettiin lähtökohtaisesti joku muu ottamaan, jos mitenkään mahdollista.Näyttäisköhän Köntsä ja Väiski Liiga tason pelureilta Näden kanssa? Aika hauskaa, että Björkqvist sai jatkaa keskellä ennemmin kuin Bau.
Juuh, taitaa olla tällä ketjulla -3 iltamat tänään.Samppakaljaa! Bau tekee tänään maalin...
Katsoppa vastustajan 3-4 kentät. Hanzl on ainut joka mahtuisi Ipan rosteriin. Turha puhua mistään neljän joukkoon pääsemisestä jos jatketaan 1,5ppg tahdilla, tämä viikko alkoi yhdellä pinnalla.Ei oo kyllä taas mitään odotuksia tälle illalle, hyökkäys tuntuu aina ihan surkealta ilman Supia ja Svejkovskya. Alakerta sentään varsin kunnossa. En usko, että Nättisen traktori käy vielä paluupelissä ihan täysillä. Kolmoskenttä kyllä hasardialtis. Ei tuo Vaasa muutenkaan erityisen helppo paikka ole.
Jatkoajasta luin että Sporan 3-4 ketjujen laiturit on tehnyt jonkun 5 pistettä tällä kaudella.Katsoppa vastustajan 3-4 kentät. Hanzl on ainut joka mahtuisi Ipan rosteriin. Turha puhua mistään neljän joukkoon pääsemisestä jos jatketaan 1,5ppg tahdilla, tämä viikko alkoi yhdellä pinnalla.
Viikonlopusta olisi min. 5p otettava.
Jatkoajasta luin että Sporan 3-4 ketjujen laiturit on tehnyt jonkun 5 pistettä tällä kaudella.
Kyllähän minä olen ne katsonut. Ihan sama minkälainen rosteri on jos peli ei suju. Itsellä ei vain ole tänään kummoisia odotuksia pelistä. Vieraspeli Vaasassa ei perinteisesti ole helppo. Ei voi asenne taas olla samalla tasolla kuin Kärppiä vastaan pelin alkuun.Katsoppa vastustajan 3-4 kentät. Hanzl on ainut joka mahtuisi Ipan rosteriin. Turha puhua mistään neljän joukkoon pääsemisestä jos jatketaan 1,5ppg tahdilla, tämä viikko alkoi yhdellä pinnalla.
Eiköhän tuo Jare Tiihonen nyt ainakin maalin vedä tähän peliin.Kerkkänen: 23 0+1
Heikkinen: 35 2+1
Tiihonen: 29 1+0
Hult: 7 0+0
Yht. 94 3+2=5
Bau: 28 3+4
Laurell: 14 1+2
Könönen: 37 3+2
Väisänen: 31 4+3
Yht. 110 11+11=22
5 edellistä kohtaamista vaasassa.Vieraspeli Vaasassa ei perinteisesti ole helppo.
Jep tänään näin vaikka on siellä kolmosen keskellä kuitenkin Hanzlilla 22 pistettä kasassa. Ja poissa Nieminen 36 peliin 28 ja pistettä sekä Andersson 34 peliä 27 pistettä. Kaikkien ollessa ehjänä Sport saa kyllä aivan pirun vahvat 3 hyökkäys kenttää. Holmstöm-Sundström-Hanzl kolmikosta olisin kelpuuttanut jokaisen meille kakkossentteriksi.Katsoppa vastustajan 3-4 kentät. Hanzl on ainut joka mahtuisi Ipan rosteriin. Turha puhua mistään neljän joukkoon pääsemisestä jos jatketaan 1,5ppg tahdilla, tämä viikko alkoi yhdellä pinnalla.
Tämä onkin varmaan oma mielleyhtymä ja ajatus tästä illasta. Onhan se aina hauska että foorumin syvädatatietäjät pistävät ruotuun, mutta jotenkin ei usko riitä kovin hyvään esitykseen. Toivottavasti olen väärässä!5 edellistä kohtaamista vaasassa.
Voitot 4-1 Ilvekselle maaliero 23-10 Ilvekselle.
En nyt ihan osta tuota, että Vaasa olisi jotenkin erityisen hankala paikka pelata.
Vieraspeli siinä missä mikä tahansa muukin.
Niin siis enhän mää ottanut mihinkään muuhun kantaa kuin tuohon, että Vaasa olisi meille ollut viime aikoina jotenkin vaikea paikka.Tämä onkin varmaan oma mielleyhtymä ja ajatus tästä illasta. Onhan se aina hauska että foorumin syvädatatietäjät pistävät ruotuun, mutta jotenkin ei usko riitä kovin hyvään esitykseen. Toivottavasti olen väärässä!
Sen verran tosiaan olin väärässä, että ei se tosiaan ole "perinteisesti" vaikea paikka meille. Itse heittelen välillä tänne mitä sattuu. Sport on vaan jotenkin ärsyttävä joukkue jo lähtökohtaisesti. Ehkä viime vuosi jotenkin vaikuttaa tähän kun oli samassa kortteliliigassa Ilveksen ja Tapparan kanssa.Niin siis enhän mää ottanut mihinkään muuhun kantaa kuin tuohon, että Vaasa olisi meille ollut viime aikoina jotenkin vaikea paikka.
Ei ole itselläkään kamala luotto tähän iltaan.