Rauno Repomies
Tähtipelaaja
Saarisen Pate jatkaa vahvalla linjalla.Parikka-Latvala. Voi jee.
Saarisen Pate jatkaa vahvalla linjalla.Parikka-Latvala. Voi jee.
Enpäs ollut tietoinen tästä Kärppien alivoimaprosentista. Huhhuh kun on karmaiseva luku. Toivotaan että saataisiin huomenna edes muutama ylivoima.
Olipas tässä harvinaisen hyvin listattu seurattavat asiat. Erityisen mielenkiintoinen on tuo "ala-ketjut", sillä nyt molemmissa joukkueissa on lyöty ns. kaikki munat samaan koriin. Kärppien ykkösketju on todella pelottava, mutta sen jälkeen taso laskee kuin lehmän häntä ilman Turusta. Ilvekselläkin ykkösketju on todella kova, mutta kyllähän jokaisen muun ketjun pitäisi olla Ilveksellä vahvempi, ainakin siis paperilla. Nyt siis todellakin olisi paikka ottaa iso niskalenkki nimenomaan ykkösketjujen takana (ja puolustuksessa).Ilveksen ykkönen
Vs.
Kärppien ykkönen
Ilveksen alaketjut (2-4)
Vs.
Kärppien alaketjut (2-4)
Maalivahtien taisto.
Valmennus.
Saako Hölö joukkueen kulmahampaat pitkästä aikaa esiin. Väsynyt voi olla mutta taisteluilmettä voisi silti esittää.
Saako Mäntymaa joukkeensa pelaamaan yksinkertaisesti ja puolustamaan fiksusti.
Kärsiikö Ilves taas jäähyjä vastustajaan nähden enemmän vai meneekö tasan?
Löytääkö Meskasen ranne tänään Karhusen selän taakse useammin kuin kahdesti?
Löytääkö kansa hallille vai jatkuuko pienimuotoinen kaamos. Kyllä Kärppien pitäisi jollain tavalla perjantaina sytyttää!
Tähän ottaisin seurantaan vaihtoedun. Väittäisin, että Kärpät pyrkii käyttämään Anttilan ketjua Ilveksen ykkösen päällystakkina. Ilveksellä on kuitenkin vaihtoetu joten Hölöllä on mahdollisuus sekoittaa tässä pakkaa. Uskoisin myös, että vaihtoedulla Ilves koittaa saada Borgit (ei Sointu ja Topi) Kärppien ulkkariketjun niskaan.Ilveksen ykkönen
Vs.
Kärppien ykkönen
Ilveksen alaketjut (2-4)
Vs.
Kärppien alaketjut (2-4)
Saarisen Pate jatkaa vahvalla linjalla.
Mitä Kärppien fanien juttuja Jatkoajassa olen lukenut, niin ei taida kuulua tällaiset taktiset hienoudet Mäntymaan osaamisalueisiin. Eli en ihmettelisi yhtään jos Kärpät pyörittää ketjuja järjestyksessä (poislukien erikoistilanteet) ja Hölö saa itse päättää miten vaihtoetua käytetään ilman huolta vastustajan reagoinneista.Tähän ottaisin seurantaan vaihtoedun. Väittäisin, että Kärpät pyrkii käyttämään Anttilan ketjua Ilveksen ykkösen päällystakkina. Ilveksellä on kuitenkin vaihtoetu joten Hölöllä on mahdollisuus sekoittaa tässä pakkaa. Uskoisin myös, että vaihtoedulla Ilves koittaa saada Borgit (ei Sointu ja Topi) Kärppien ulkkariketjun niskaan.
Kovasti on suhteellinen käsite tuo aika, mutta mielenkiinnosta, mikä sun mielestä on tässä tapauksessa tuo "pitkästä aikaa" ? Viikko ? Kuukausi?saako Hölö joukkueen kulmahampaat pitkästä aikaa esiin
Samaan kiinnitin huomiotaKovasti on suhteellinen käsite tuo aika, mutta mielenkiinnosta, mikä sun mielestä on tässä tapauksessa tuo "pitkästä aikaa" ? Viikko ? Kuukausi?
Jos tulee tappio niin syytetään aikaeroa?
Ei vaan tietenkin Ville Meskasta.
Kyllähän se bussin alle heittäminen on vakio pelasi miten pelasi.Katsotaan miten suoriutuu, onko tarvetta nakata bussin alle vai ei.
Itseäni harmittaa hieman tuo Borgin kohtalo. Ansaitsisi kyllä paremmat laiturit, mutta luotan Niemelään.En kyllä yhtään innostu noista hyökkäysketjuista ykkösen takana edelleenkään. Toivottavasti olen väärässä, ja tuosta löytyisi sellaisia klikkejä nyt jotta muiltakin ketjuilta alkaisi osumia tulemaan.
Sama. Mä haluisin nähä Borgin Stranan ja Mesen kanssa.Itseäni harmittaa hieman tuo Borgin kohtalo. Ansaitsisi kyllä paremmat laiturit, mutta luotan Niemelään.
Kyllä aina joku syy löytyy.Katsotaan miten suoriutuu, onko tarvetta nakata bussin alle vai ei.
No siinä olis kyllä valmis ketju.Sama. Mä haluisin nähä Borgin Stranan ja Mesen kanssa.