PE 15.11.2024 | Tappara - Ilves

Don Corleone

Luottopelaaja
Sentään olen oppinut että tämä seura ei mestarusta voita. Pitäsikö sun vaihtaa profiilikuvasi, koska selkeästi olen järkevämpi kyin sinä.
Itselle jäi nyt epäselväksi, miten mun profiilikuva liittyy aiheeseen. Vai pitääkö tavutta?

Mestaruusjuna

Vakiokokoonpanossa
Laittasin pelimerkit kyllä Rautasen pelaamiselle. Mistä tämä tieto?
Olin tossa pelailemas padelia kavereiden kaa ja oltiin lähössä niin Ratinen, Näppilä, Rautanen ja yks tuntematon jätkä alotti pelaan. Voihan se olla, että silti pelaa huomenna, mutta omasta mielestä vähä erikoista jos tänää reenien jälkeen menee vielä illalla pelaa padelia ja huomenna aamujäät ja paikallismatsi. Mutta toki tämä vain omaa mutua

yellowgreen

Luottopelaaja
Olin tossa pelailemas padelia kavereiden kaa ja oltiin lähössä niin Ratinen, Näppilä, Rautanen ja yks tuntematon jätkä alotti pelaan. Voihan se olla, että silti pelaa huomenna, mutta omasta mielestä vähä erikoista jos tänää reenien jälkeen menee vielä illalla pelaa padelia ja huomenna aamujäät ja paikallismatsi. Mutta toki tämä vain omaa mutua
Ostan logiikan, mut jos meillä Soini, Utu ja Simme pois, Rautasen puuttumisen näkisin poikkeuksellisena, jos padel-kunnossa on.

Mestaruusjuna

Vakiokokoonpanossa
Ostan logiikan, mut jos meillä Soini, Utu ja Simme pois, Rautasen puuttumisen näkisin poikkeuksellisena, jos padel-kunnossa on.
Joo kyllä Rautanen iha terveeltä näytti ja varmaan sitten pelaakin, mutta jotenki ei ihan mene omaan ymmärrykseen tämmönen, että vuorokautta ennen tosi tärkeetä matsia mennää pelaamaan. Uskoisin, että Tapparan jätkät ei kyllä ole muuta kun huolehtimassa valmistautumisesta ja palautumisesta.

Meklari

Luottopelaaja
Tuskin Rautanen nyt on poppareilla jos siellä Hietastakin ollaan jo tunkemassa peleille. Ja Ratistakin ennen laittaisin useampaa kaveria popcorneille.

Toutain

Luottopelaaja
Joo kyllä Rautanen iha terveeltä näytti ja varmaan sitten pelaakin, mutta jotenki ei ihan mene omaan ymmärrykseen tämmönen, että vuorokautta ennen tosi tärkeetä matsia mennää pelaamaan. Uskoisin, että Tapparan jätkät ei kyllä ole muuta kun huolehtimassa valmistautumisesta ja palautumisesta.

Kun ne oli pelaamassa padelia Ilveksen fysiikkavalmentajan kanssa, niin kauheasti ei kannata omilla mutujutuilla miettiä, onko se järkevää ja tehtäisiinkö Tapparassa samoin...

Mestaruusjuna

Vakiokokoonpanossa
Kun ne oli pelaamassa padelia Ilveksen fysiikkavalmentajan kanssa, niin kauheasti ei kannata omilla mutujutuilla miettiä, onko se järkevää ja tehtäisiinkö Tapparassa samoin...
Se on totta, että oli fysiikkakoutsin kanssa, mutta kyllä jotenki vaikee nähdä, että ammattiorganisaatiossa 24h ennen matsin alkua padelilla ollaan lyömässä jätkiä kuntoon, mikäli siis pelaavat huomen, eihän tässä mitään jos eivät pelaa. Tuskin Edmontonissa McDavid oli 24h enne paluutaan pelaamassa picklebalia

Mestaruusjuna

Vakiokokoonpanossa
Se on totta, että oli fysiikkakoutsin kanssa, mutta kyllä jotenki vaikee nähdä, että ammattiorganisaatiossa 24h ennen matsin alkua padelilla ollaan lyömässä jätkiä kuntoon, mikäli siis pelaavat huomen, eihän tässä mitään jos eivät pelaa. Tuskin Edmontonissa McDavid oli 24h enne paluutaan pelaamassa picklebalia
Korostan tähän vielä siis sen, että en nyt oo ehkä kauhee pettyny tästä että olivat pelaamassa, ei vaan tullut mieleen, että näinkin voidaan toimia ammattiurheilus. Toki huomenna sen sit näkee pelaavatko vai ei.

Toutain

Luottopelaaja
Vaihtoehdot ovat:

1) Eivät pelaa huomenna ja olivat siksi nyt padelilla.

2) Pelaavat huomenna, jolloin padelin pelaaminen tänään oli fysiikkavalmennuksen ammattilaisen mielestä syystä x hyvä valinta juuri kyseisille pelaajille ja voisi siten olla niin missä tahansa ammattilaisorganisaatiossa.

Vaikka kaikki huippu-urheilutason fysiikkavalmentajatkaan eivät tee kaikkia asioita täydellisesti, niin päivänselvää on, että he eivät tee sellaisia virheitä, jotka peruspulliainen omalla logiikallaan voi tuosta noin vain tuomita virheeksi ja tietää, että näin ei tehtäisi muissa organisaatioissa.

Tällaista asiaa ei nyt kannata sotkea mihinkään iänikuisiin mitä meidän pelurit ovat töhöilleet vapaa-aikanaan vs. Tapparan robotit. Kerroit itse heidän olleen siellä Näppilän kanssa. Se kertoo kaiken oleellisen ja voidaan jättää Tapparat ja McDavidit ulos keskustelusta.