Hyvönen - Stefan - Kariya
Luottopelaaja
Missähän apukoulussa.Sentään olen oppinut että tämä seura ei mestarusta voita. Pitäsikö sun vaihtaa profiilikuvasi, koska selkeästi olen järkevämpi kyin sinä.
Missähän apukoulussa.Sentään olen oppinut että tämä seura ei mestarusta voita. Pitäsikö sun vaihtaa profiilikuvasi, koska selkeästi olen järkevämpi kyin sinä.
Poika on juuri päässyt peruskoulusta ja sai isältänsä luvan käyttää internettiä tunnin ja päätyi tänne. On surullinen kaveri kylläSentään olen oppinut että tämä seura ei mestarusta voita. Pitäsikö sun vaihtaa profiilikuvasi, koska selkeästi olen järkevämpi kyin sinä.
Mine puhe vähe mouhojarviSentään olen oppinut että tämä seura ei mestarusta voita. Pitäsikö sun vaihtaa profiilikuvasi, koska selkeästi olen järkevämpi kyin sinä.
Kyllä, ainakin eilen hälytettiin liiga joukkueen mukaan.Hietanen nostetaan tod.näk.
Kokoonpanoon . Saadaan 7 pakkia.
Ei muistella menneisyyttä, mutta perään kuitenkin muistelet? Hieman ristiriitaista.Ei muistella menneisyyttä, mutta miten kävi viimeksi?
Itselle jäi nyt epäselväksi, miten mun profiilikuva liittyy aiheeseen. Vai pitääkö tavutta?Sentään olen oppinut että tämä seura ei mestarusta voita. Pitäsikö sun vaihtaa profiilikuvasi, koska selkeästi olen järkevämpi kyin sinä.
Laittasin pelimerkit kyllä Rautasen pelaamiselle. Mistä tämä tieto?Ratinen ja Rautanen mitä ilmeisimmin poppareilla huomenna
Olin tossa pelailemas padelia kavereiden kaa ja oltiin lähössä niin Ratinen, Näppilä, Rautanen ja yks tuntematon jätkä alotti pelaan. Voihan se olla, että silti pelaa huomenna, mutta omasta mielestä vähä erikoista jos tänää reenien jälkeen menee vielä illalla pelaa padelia ja huomenna aamujäät ja paikallismatsi. Mutta toki tämä vain omaa mutuaLaittasin pelimerkit kyllä Rautasen pelaamiselle. Mistä tämä tieto?
Tästä ei mitää tietoa eikä muistakaa siis sata varmaaEli Johansson ilmeisesti pelaa kuitenkin?
Ostan logiikan, mut jos meillä Soini, Utu ja Simme pois, Rautasen puuttumisen näkisin poikkeuksellisena, jos padel-kunnossa on.Olin tossa pelailemas padelia kavereiden kaa ja oltiin lähössä niin Ratinen, Näppilä, Rautanen ja yks tuntematon jätkä alotti pelaan. Voihan se olla, että silti pelaa huomenna, mutta omasta mielestä vähä erikoista jos tänää reenien jälkeen menee vielä illalla pelaa padelia ja huomenna aamujäät ja paikallismatsi. Mutta toki tämä vain omaa mutua
Joo kyllä Rautanen iha terveeltä näytti ja varmaan sitten pelaakin, mutta jotenki ei ihan mene omaan ymmärrykseen tämmönen, että vuorokautta ennen tosi tärkeetä matsia mennää pelaamaan. Uskoisin, että Tapparan jätkät ei kyllä ole muuta kun huolehtimassa valmistautumisesta ja palautumisesta.Ostan logiikan, mut jos meillä Soini, Utu ja Simme pois, Rautasen puuttumisen näkisin poikkeuksellisena, jos padel-kunnossa on.
Joo kyllä Rautanen iha terveeltä näytti ja varmaan sitten pelaakin, mutta jotenki ei ihan mene omaan ymmärrykseen tämmönen, että vuorokautta ennen tosi tärkeetä matsia mennää pelaamaan. Uskoisin, että Tapparan jätkät ei kyllä ole muuta kun huolehtimassa valmistautumisesta ja palautumisesta.
Olin tossa pelailemas padelia kavereiden kaa ja oltiin lähössä niin Ratinen, Näppilä, Rautanen ja yks tuntematon jätkä alotti pelaan. Voihan se olla, että silti pelaa huomenna, mutta omasta mielestä vähä erikoista jos tänää reenien jälkeen menee vielä illalla pelaa padelia ja huomenna aamujäät ja paikallismatsi. Mutta toki tämä vain omaa mutua
Se on totta, että oli fysiikkakoutsin kanssa, mutta kyllä jotenki vaikee nähdä, että ammattiorganisaatiossa 24h ennen matsin alkua padelilla ollaan lyömässä jätkiä kuntoon, mikäli siis pelaavat huomen, eihän tässä mitään jos eivät pelaa. Tuskin Edmontonissa McDavid oli 24h enne paluutaan pelaamassa picklebaliaKun ne oli pelaamassa padelia Ilveksen fysiikkavalmentajan kanssa, niin kauheasti ei kannata omilla mutujutuilla miettiä, onko se järkevää ja tehtäisiinkö Tapparassa samoin...
Molemmat pelaa huomenna.Ratinen ja Rautanen mitä ilmeisimmin poppareilla huomenna
Korostan tähän vielä siis sen, että en nyt oo ehkä kauhee pettyny tästä että olivat pelaamassa, ei vaan tullut mieleen, että näinkin voidaan toimia ammattiurheilus. Toki huomenna sen sit näkee pelaavatko vai ei.Se on totta, että oli fysiikkakoutsin kanssa, mutta kyllä jotenki vaikee nähdä, että ammattiorganisaatiossa 24h ennen matsin alkua padelilla ollaan lyömässä jätkiä kuntoon, mikäli siis pelaavat huomen, eihän tässä mitään jos eivät pelaa. Tuskin Edmontonissa McDavid oli 24h enne paluutaan pelaamassa picklebalia
Vaihtoehdot ovat:Se on totta, että oli fysiikkakoutsin kanssa, mutta kyllä jotenki vaikee nähdä, että ammattiorganisaatiossa 24h ennen matsin alkua padelilla ollaan lyömässä jätkiä kuntoon, mikäli siis pelaavat huomen, eihän tässä mitään jos eivät pelaa. Tuskin Edmontonissa McDavid oli 24h enne paluutaan pelaamassa picklebalia