PE 18.10.2024 | Ilves - Tappara

Hank Da Silva

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
355
En puutu tähän Mattilan Haastatteluun ,mutta se minua ihmetyttää ,että aina kun Mattilasta puhutaan Vedetään tämä Ilves "Tausta" Esiin,eilen kun Mattilaa taas Haastateltiin ja yli-innokas kyselijä veti taas Mattilan ilvestaustan esiin Mattila Vastasi Hienosti : "Olen pelannut viimmeksi ilveksessä Kahdeksan (8) Vuotta sitten A-junnuissa ,että Eise Enää Paljon Vaikuta" ja Mitä sitten tulee Isä Hantta Mattilaan ja hänen ilvestaustaansa ,niin Voin Kertoa ,että Hantta oli KooVeen Miähiä niinkauan kun KooVee alkoi "Kuivua Kasaan" ja meni sitten "Parempien Etujen perässä ilvekseen" ja Vielä vähän lisää näistä Mattiloista ,Hantan isä Tapani Mattila oli Kokoikänsä KooVeen Miähiä ja oli Muistaakseni SM Liigan Ensimmäinen Toimitusjohtaja.
Tämä tällä kertaa Mattiloista "Ettei Totuus vallan Unohtuisi".

Vaikka tällaiseen trollaamiseen ei pitäisi vaivautua väitteleen, niin kerrataan nyt vielä faktat. Julius pelaa vasarassa, koska sieltä lyötiin pöytään ns. mottipäinen, 50000€ kaudessa enemmän kuin mitä meiltä tarjottiin. Ja tämä tieto on 100% varma. Sitä voi tietenkin pelaaja syyksi julkisuudessa kertoilla mitä vain, kun ei kehtaa sanoa, että raha ratkaisi.
Itselläni näihin tietoihin on parikin eri lähdettä. Toinen on Ilveksen joukkueen jäsen ja toinen on työkaverini, joka on Mattiloiden perhetuttu.
 

>Tapparam Miäs<

Rivipelaaja
Viestejä
20
Vaikka tällaiseen trollaamiseen ei pitäisi vaivautua väitteleen, niin kerrataan nyt vielä faktat. Julius pelaa vasarassa, koska sieltä lyötiin pöytään ns. mottipäinen, 50000€ kaudessa enemmän kuin mitä meiltä tarjottiin. Ja tämä tieto on 100% varma. Sitä voi tietenkin pelaaja syyksi julkisuudessa kertoilla mitä vain, kun ei kehtaa sanoa, että raha ratkaisi.
Itselläni näihin tietoihin on parikin eri lähdettä. Toinen on Ilveksen joukkueen jäsen ja toinen on työkaverini, joka on Mattiloiden perhetuttu.
 

>Tapparam Miäs<

Rivipelaaja
Viestejä
20
Mitä trollaamista tossa oli? Minähän vain kerroin Perhe Mattiloiden "ilvestaustan" jota joka käänteessä tuodaan esiin ,miksi? Mulle on yksjahailee minkälaista palkkaa kukakin maksaa kellekkin ,mutta fakta on se ,että kumpikaan Mattilan poika ei ole pelannut peliäkään ilveksen liikaporukassa. Ja isä Hantan kapteenius ei tee siitä ilveksenmiästä ,koska on pelannut KooVeen äijissä liigaa.
 

Stefan

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
538
Hantta oli KooVeen Miähiä niinkauan kun KooVee alkoi "Kuivua Kasaan" ja meni sitten "Parempien Etujen perässä ilvekseen" ja Vielä vähän lisää näistä Mattiloista ,Hantan isä Tapani Mattila oli Kokoikänsä KooVeen Miähiä ja oli Muistaakseni SM Liigan Ensimmäinen Toimitusjohtaja.
Tämä tällä kertaa Mattiloista "Ettei Totuus vallan Unohtuisi".

Mitä trollaamista tossa oli? Minähän vain kerroin Perhe Mattiloiden "ilvestaustan" jota joka käänteessä tuodaan esiin ,miksi? Mulle on yksjahailee minkälaista palkkaa kukakin maksaa kellekkin ,mutta fakta on se ,että kumpikaan Mattilan poika ei ole pelannut peliäkään ilveksen liikaporukassa. Ja isä Hantan kapteenius ei tee siitä ilveksenmiästä ,koska on pelannut KooVeen äijissä liigaa.
Vain Hantta tietää vastauksen syistä miksi siirtyi Ilvekseen mutta tekisin muutaman korjauksen

A) Hantta ei ole ikinä pelannut KOOVEE:ssa Liigaa.
B) Mun silmään vaikuttaa ihan loogiselta kehityspolulta että nuori lupaus siirtyy divarista Liigaseuraan? Siinä ei tarvita mitään joukkueen "kasaan kuivumisia"
 
Viimeksi muokattu:

Slite

Luottopelaaja
Viestejä
1 156
En tiedä minkälaisessa rinnakkaistodellisuudessa Tapparam Miäs elää, mutta tässä minun todellisuudessani Hannu Mattila ei ole pelannut Kooveen riveissä liigaa. Ilveksen riveissä kyllä, joista kahdeksan kautta kapteenistossa.

Aika kovat noi Hantan tehot muuten oli kautta uran, en muistanutkaan että oli ihan noin kova luu.
 

Hank Da Silva

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
355
Mitä trollaamista tossa oli? Minähän vain kerroin Perhe Mattiloiden "ilvestaustan" jota joka käänteessä tuodaan esiin ,miksi? Mulle on yksjahailee minkälaista palkkaa kukakin maksaa kellekkin ,mutta fakta on se ,että kumpikaan Mattilan poika ei ole pelannut peliäkään ilveksen liikaporukassa. Ja isä Hantan kapteenius ei tee siitä ilveksenmiästä ,koska on pelannut KooVeen äijissä liigaa.

Se, että yrität valheellisilla väitteillä häivyttää heidän Ilvesläistä taustaansa.

Pojat eivät ole liigaa Ilveksessä pelanneet, mutta ei se heidän taustaansa poista. Siinä on kyse vain siitä, että kiekko on heidän ammattinsa ja he menevät ammattiaan harjoittamaan sinne mistä siitä eniten maksetaan. Ihmettelen, jos tämä on sinulle uusi tieto. 95% Ilveksen ja Tapparan pelaajista olisi ostettavissa viereiseen pukukoppiin lyömällä esimerkiksi se tämän tapauksen 50000€ isompi lappu naaman eteen.

Ja mitä Hantaan tulee, niin hän ei ole Kooveessa ligaa pelannut, divaria kylläkin. Siihen ettet usko Hantan olevan Ilvesläinen en voi mitään. Käy vaikka huviksesi kysymässä häneltä kumpaan seuraan olisi halunnut Juliuksen päätyvän, ehkä sitten uskoisit.

Muutenkin logiikkasi on hieman ontuva. Hantta ei voi olla mielestäsi ilveksenmies, koska on aloittanut uransa Kooveessa? Eikö Ripa ja Raipekaan ole Ilvesläisiä, kun ovat aloittaneet uransa Kooveen junioreissa? Entä eikö teidän viime kuussa juhlimanne Jukka Peltola olekaan Tapparalainen. Hänhän on Ilveksen kasvatti ja pelannut myös juniorina Kooveessa?
 

>Tapparam Miäs<

Rivipelaaja
Viestejä
20
"Siihen ettet usko Hantan olevan Ilvesläinen" ,En ole koskaan väittänytkään Hantan ilvesläisyydestä mitään ,vaan olen kertonut ,että hän on KooVee Taustainen .....
 

>Tapparam Miäs<

Rivipelaaja
Viestejä
20
Muutenkin logiikkasi on hieman ontuva. Hantta ei voi olla mielestäsi ilveksenmies, koska on aloittanut uransa Kooveessa? Eikö Ripa ja Raipekaan ole Ilvesläisiä, kun ovat aloittaneet uransa Kooveen junioreissa? Entä eikö teidän viime kuussa juhlimanne Jukka Peltola olekaan Tapparalainen. Hänhän on Ilveksen kasvatti ja pelannut myös juniorina Kooveessa?
Näistähän nyt voidaan "Vääntää" vaikka kuinka ,kuka on F - C junnuissa "Pelannut" missäkin ,Näihinhän vaikuttaa : Kaveriporukka ,Asuinpaikka ,Onko pudonnut jostain porukasta ja haluaa jatkaa pelaamista ja menee toiseen (Pyydetään) porukkaa ,Vanhemmilla on "Liian kovat Kierrokset" pojan "peliajan suhteen"....jne..jne ,oon seurannut näitä "juttuja" aikaläheltä monien poikien kohdalla.
 
Ylös