PE 18.10.2024 | Ilves - Tappara

Reima#21

Vakiokokoonpanossa
Tässä vaan mietin et pelataan 3 paidoilla ja Tra saa kotipaidat.. Ei kovin yleistä vai onko?

Rantsukoff

Luottopelaaja
Valmennuksen uskottavuus ottaa pahan kolauksen jos taas tänään hävitään kärkijengille. Nyt ei ole mitään ''tekosyitä''.Naapuri pelaa simppeliä peliä heittäen kiekkoa pakkien selustaan. Tässä tarvitsee olla hereillä viisikoiden Ipalla, koska pakit pintsaavat aktiivisesti. Muuten tulee paljon yv-hyökkäyksiä omiin.

yellowgreen

Luottopelaaja
Valmennuksen uskottavuus ottaa pahan kolauksen jos taas tänään hävitään kärkijengille. Nyt ei ole mitään ''tekosyitä''.Naapuri pelaa simppeliä peliä heittäen kiekkoa pakkien selustaan. Tässä tarvitsee olla hereillä viisikoiden Ipalla, koska pakit pintsaavat aktiivisesti. Muuten tulee paljon yv-hyökkäyksiä omiin.
Jos nää valmennuksen uskottavuudet ja suoritukset on yhdestä pelistä kiinni, nii tehdäänkö Hölölle 5v jatkot, jos pöllytetään tänään Tapparaa 5-1?

Blackwolf

Luottopelaaja
”Taas” eli tällä kaudella ollaan hävitty kerran kärkijengille. Mahtava trendi.

Ei tää oo mikään "kärkijengi" vaan tappara, ja jokainen Ilves-pelaaja ymmärtää mitä se tarkoittaa. Tänään mennään kovaa.

Rantsukoff

Luottopelaaja
Jos nää valmennuksen uskottavuudet ja suoritukset on yhdestä pelistä kiinni, nii tehdäänkö Hölölle 5v jatkot, jos pöllytetään tänään Tapparaa 5-1?
Sulla uhriutumisia riittää nyt. Selvää on, että jos huonosti käy, ollaan melko kaukana kärjestä tällä hetkellä. Hyvä tasonmittaus.

yellowgreen

Luottopelaaja
Sulla uhriutumisia riittää nyt. Selvää on, että jos huonosti käy, ollaan melko kaukana kärjestä tällä hetkellä. Hyvä tasonmittaus.
Millä osin mä uhriudun tässä? :D Mun mielestä jos yhden ottelun tulos vaikuttaa noin negatiivisesti, pitäisi sen pystyä vaikuttamaan yhtä positiivisesti :D Sitä mä en kyllä ymmärrä, miten se liittyy minuun tai minun uhriutumiseeni.

Maalivahti - aina

Rivipelaaja
Nyt näyttää taas kokoonpano siltä, että tää hyvä ilta ja varmat kolme pistettä.
Sanon, että se on 4-2 tänään ja alusta asti ollaan edellä.
Maalit tekee tänään Lööke, Gazda, Könönen ja Parikka.

bxl-man

Share Ilves #18
Jos ilvesläinen porukka etsii oman mielistä juomapaikkaa, niin kaikki Shooter'siin! Kaikki tänne ja väriä päälle, niin täällä ei mouhoja tarvi kattella!
Missä jälkipelit??