Jos nää valmennuksen uskottavuudet ja suoritukset on yhdestä pelistä kiinni, nii tehdäänkö Hölölle 5v jatkot, jos pöllytetään tänään Tapparaa 5-1?Valmennuksen uskottavuus ottaa pahan kolauksen jos taas tänään hävitään kärkijengille. Nyt ei ole mitään ''tekosyitä''.Naapuri pelaa simppeliä peliä heittäen kiekkoa pakkien selustaan. Tässä tarvitsee olla hereillä viisikoiden Ipalla, koska pakit pintsaavat aktiivisesti. Muuten tulee paljon yv-hyökkäyksiä omiin.
”Taas” eli tällä kaudella ollaan hävitty kerran kärkijengille. Mahtava trendi.Valmennuksen uskottavuus ottaa pahan kolauksen jos taas tänään hävitään kärkijengille. Nyt ei ole mitään ''tekosyitä''.Naapuri pelaa simppeliä peliä heittäen kiekkoa pakkien selustaan. Tässä tarvitsee olla hereillä viisikoiden Ipalla, koska pakit pintsaavat aktiivisesti. Muuten tulee paljon yv-hyökkäyksiä omiin.
Ei tää oo mikään "kärkijengi" vaan tappara, ja jokainen Ilves-pelaaja ymmärtää mitä se tarkoittaa. Tänään mennään kovaa.Valmennuksen uskottavuus ottaa pahan kolauksen jos taas tänään hävitään kärkijengille. Nyt ei ole mitään ''tekosyitä''.Naapuri pelaa simppeliä peliä heittäen kiekkoa pakkien selustaan. Tässä tarvitsee olla hereillä viisikoiden Ipalla, koska pakit pintsaavat aktiivisesti. Muuten tulee paljon yv-hyökkäyksiä omiin.
Sulla uhriutumisia riittää nyt. Selvää on, että jos huonosti käy, ollaan melko kaukana kärjestä tällä hetkellä. Hyvä tasonmittaus.Jos nää valmennuksen uskottavuudet ja suoritukset on yhdestä pelistä kiinni, nii tehdäänkö Hölölle 5v jatkot, jos pöllytetään tänään Tapparaa 5-1?
Millä osin mä uhriudun tässä? Mun mielestä jos yhden ottelun tulos vaikuttaa noin negatiivisesti, pitäisi sen pystyä vaikuttamaan yhtä positiivisesti Sitä mä en kyllä ymmärrä, miten se liittyy minuun tai minun uhriutumiseeni.Sulla uhriutumisia riittää nyt. Selvää on, että jos huonosti käy, ollaan melko kaukana kärjestä tällä hetkellä. Hyvä tasonmittaus.
Joo poikansa ovat ainakin täysin naapurin leirissä.Jos toivoa vielä ehtii niin ei Salosen Anssia, ei pysty olemaan puolueeton naapuria vastaan.
Missä jälkipelit??Jos ilvesläinen porukka etsii oman mielistä juomapaikkaa, niin kaikki Shooter'siin! Kaikki tänne ja väriä päälle, niin täällä ei mouhoja tarvi kattella!
Sama paikka. Sinne vaan kaikki keltavihreet, tervetuloa.Missä jälkipelit??
No sepäs oli hienosti jinxattu. Ilvestä boksiin siis.Kappas, Kova - Linqvist.
Hatuista kiinni jne.