sämpylä
Luottopelaaja
Onhan tuo Erki
Millanen Hakamettä tollon oli? Itse käyny isän kulkusissa peleissä tohon aikaan, joten ei muistikuvia.
Mää oon kans käyny siältä seiskytluvun pualestavälistä.. mutta aina istunut siinä fanikatsomon, äänekkäimmän osan liepeillä. Ja Aina siältä seiskytluvulta lähtien näitä huutelijoita on ollut. Se, että nykyään siä katsomossa löytyy myös megafoni omien ohjaamiseen, on tietty "uutta" (no mikä on "uutta", onhan sellanen siä tainnu olla jo yli 10 vuotta), mutta mikään uusi ilmiö tuo ei ole.
Seiskytluvulla siä oli niitä povaripulloäijiä, joita kakarana vähän pelättiin. Ottivat hörppyä jopa katsomossa.. olivat järkkärien tuttuja, nämä kun aina vaan naureskelivat moiselle. Kaljanjuontihan tuli sitten 81 ja senjälkeen D päädyssä oli parikin vakiäijää, jotka huuteli ruokottomuuksia toisille katsojille (ja tietty tuomareille ja vastustajan pelaajille). Se yks läski äijä siinä ihan keskellä nykystä D katsomoa, maalituomarin takana ehkä rivllä 8 tms on jääny elävästi teinin mieleen... oppi monta uutta kirosanaa.
.. eli näitä on ollut ja tule olemaan niin kauan kun viinaa hallissa myydään. Huonoa käytöstä, Kyllä! .. ja ei pitäisi, ei, mutta kyllä ne jo silloin seiskytluvullakin jo osasi
Millanen Hakamettä tollon oli? Itse käyny isän kulkusissa peleissä tohon aikaan, joten ei muistikuvia.